Skocz do zawartości

baciar

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O baciar

  • Urodziny 29.06.1967

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zabrze

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1999
  1. Bynajmniej !!! W najbliższym czasie sprawdzę tę metodę (+użyje firanki ) i zdam sprawę...
  2. Witam.Mnie kolega kiedyś zademonstrował czystą szmatkę i rozcieńczalnik nitro.Czyści i nie zostawia śladów...
  3. dobrze wiedzieć !!! oczywiście kanał jest niezbędny do tego sposobu...
  4. Ja ku przestrodze dodam,że zatarła mi się tulejka lewa wycieraczki w tym mechanizmie i kupiłem używany cały mechanizm na giełdzie w sośnicy (gliwice) i ta sama tulejka była zatarta,ale kupiłem bo sie nie znałem.polecam kupić nowe bo jak sie ten sworzeń zatrze to bardzo trudno to uruchomić zwłaszcza,że siedzi on w aluminiowej(miękkiej) obudowie a wewnątrz tejże jest jeszcze tulejka mosiężna .pozdrawiam
  5. wczytaj się !!! mówię o zdjęciu przegubu.znajduje sie on między zawleczka a tymi dwoma podkładkami .ja proponuje taką kolejnośc działania,ale nie będę się z nikim kłócił. pozdrawiam !!!
  6. Witam wszystkich.Koniecznie trzeba dopisać i pokazać 1 szczegół dotyczący zdejmowania np. sprawnego przegubu w celu powiedzmy wymiany osłony.A więc: Podkładkę metalową(2) i plastikową(1) przed zdjęciem przegubu przecinamy.(w zestawie np. nowej osłony są dołączone nowe!)To powoduje,że przegub można wsunąć na ich miejsce i odkrywa sie rowek z zawleczką.(3)Mi bez tej wiedzy udało się zepsuć całkiem dobre jeszcze łożysko.
  7. Witam!...a co myślicie o rozkręceniu schowka (po stronie pasażera)i nawierceniu otworu w parowniku.Potem opracować jakiś wpuszczony na stałe i szczelnie wężyk,za pomocą którego już na spokojnie w kabinie aplikować wurth? (używam go i jest dobry ale nie mam właśnie spustu w zasięgu wzroku)Osobiście schowek już raz rozkręciłem ale pudło skraplacza jest ogromne i rozbiórka owego była by ryzykowna!
  8. http://www.tme.pl/ tu są ale nie gwarantuję że takie same te mikrostyki!natomiast moja historia się zakończyła.dostałem się do modułu komfortu i przed skrzynka wiązki stały w wodzie w rękach mi sie rozsypał zacisk odpowiedzialny za te wszystkie pierdoły. dwa mikrostyki u góry położone na przeciw siebie widza pozycje zamka gdyż otaczają go O_o
  9. witam.mnie też świeci co chce a w kaninie i pod drzwiami nic nie świeci.rezebrałem cały zamek w aspekcie mikrostyków i po przelutowaniu wszystkiego nie ma poprawy.ale przypomniało mi się (czytając forum że czyściłem otwory pod akumulatorem i za szybko i za dużo wody wlałem żeby przepłukać.i zalałem podłogę pod fotelem kierowcy.wnioski płyna same ,jutro demontaż modułu.to tak informacyjnie ! pozdrawiam wszystkich!
  10. poskładane.bez zdjęć (tych z niemieckiej strony )to bym tego nie pochytał.ale robota na nic.elektronik przelutował wszystkie styki we wszystkich kostkach a jest ich tam 5.mikrostyki w stanie idealnym ,ścieżki też.chyba do elektryka jednak zajade bo bezpieczniki probierzem badająć(wpięte)wykazują brak przewodzenia,a element np.ośw.tablicy świeci. O_O i bądż tu mądry
  11. nie nie !! na forum to my narzekać nie możemy i nie chcemy!! zamka jeszcze nie składałem!nie przekreślajcie mnie tak szybko!!!! jak skończe sprawe to napisze czy dałem rade,czy też (co jest wielce prawdopodobne)zakupiłem za 100 pln używke.pozdrawiam wszystkich!
  12. witam.mam problem z oświetleniem kabiny,brzęczkiem zapalonych świateł,podświetleniem podłogi,pulsowaniem diody immo w drzwiach i inne.(wiadomo diagnoza:mikrostyki w zamku)PRZESTRZEGAM!!! jak ktoś rozbiera złom na sprzedaż to jest stosunkowo łatwo rozbebeszyć drzwi,wyjąć szybę(o ile istnieje)zdemontować zamek,i dostać się do mechanizmu elektroniki sterującej centralnym i nie tylko.ale złożyć to potem do kupy jest troche trudniej o czym już nie doczytałem (a dużo czytałem-szukałem)ogrom detali i elementów po takim demontażu jest porażający jak by to powiedział pan? ziobro!dlatego życzliwym radzę żeby nie linkowali tematów np do stron niemieckich samemu nie mając pojęcia o temacie.ja rozkopałem wszystko i mikrostyki wydają sie być w stanie nienaruszonym(jutro elektronik to obwącha)ale kto mi to poskłada to ja już nie wiem.elementów jest tak dużo że wątpię we własne możliwości a nie uważam sie za łamage. p.s. nasze forum już niejednokrotnie dało mi odpowiedż na najbardziej trudne pytania ale z mikrostykami jest temat wyrażnie pojechany.pozdrawiam
  13. ja potwierdzam!!! odkręciłem wahacz dolny/tylny,za pomocą śróby(tej centralnej z przegubu)zdjąłem go z półośki.potem zamiana zużytych części na nowe.bez wyciągania półośki oczywiście.całość 1.5h (praca wykonywana 1 raz!!!) dzięki tu zaistniałym postom oczywiście !!! dzięki i pozdrawiam
  14. Zrobione ! (przez cięgno maski) Dzięki wszystkim !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności