Skocz do zawartości

marooo_tg

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marooo_tg

  • Urodziny 27.08.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Marek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnowskie Góry

Samochód

  • Silnik
    B4 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1995
  1. coraz więcej tego typu zestawów się pojawia. Też sięnad tym zastanawiam, ale jak na razie jeszcze wiele niepewności czeka osobę inwestującą w takie rozwiązanie. Znalazłem spośród wielu ofert różne materiały z których wykonane są suche cele i ich sprawność. nie wiem czy jest ktoś, kto mógłby sporządzić porządną fotodokumentacje takiej instalacji z jakimiś danymi odnośnie spalania, pracy...
  2. witam. ja do benzynowej wersji b4 dołożyłem matę odkupioną z allegro za jakieś 70-80zł + nowe zatrzaski i powiem szczerze ....że... -autko chodzi troszkę ciszej -ZIMĄ UTRZYMUJE O WIELE DŁUŻEJ CIEPŁO, CO PRZY INSTALACJACH GAZOWYCH JEST ZNACZĄCE - silnik ciepły to zadowolony silnik a przy sprawnym ukł. chłodzenia nie może silnik sie przegrzać, więc spoko Nie jest to rzecz unikalna, więc bez większego wysłku można kupić albo odzyskać a wraz ze spadkiem temperatur POLECAM
  3. Witam Nie rozumiem tego, ale faktycznie, po odłączeniu czujnika silnik choć z początku jeszcze chodził różnie, to zaraz po chwili wrzucił na 1tyś obrotów ( normalnie ma ok 650) i tak trzymał. po ok 5 min jazdy włączyłem ponownie czujnik. silnik był lekko zagrzany, na tyle,że włączał już gaz. wyłączyłem gaz i zacząłem śmigać na pb. Pierwszy raz od roku auto dostało dynamiki jazdy na pb ! śmigało zarówno na mniejszych i większych prędkościach +/- od 40-120km/h. Przy obrotach ok 1,5 tys tracił lekko zrywność i dynamike. Zobacze jak jutro z rana po nocy wystartuje... DZIĘKI ZA PODPOWIEDŹ THE_SAINT Podziwiam
  4. DZIĘKI KOLEGO Jak tylko jutro wyjade to odłącze. dam znać po tym co i jak THX
  5. Musze spróbować... możesz podpowiedzieć gdzie ją znajdę ?
  6. Dzięki za podpowiedź Lebow. Na Pb nawet jak jadę w trasie, to chodzi gorzej, więc dopiero po wymianie sondy będę mógl powiedzieć rzetelnie co i jak. Wiem, że wręcz od tego powinienem zacząć. Chciałem jednak jeszcze tu zapytać, czy może wyniki badania mogą wskazywać na coś jeszcze... Pozdrówka
  7. witam serdecznie. posiadam passata b4 3A5 Variant kombi z 95r 2,0l z lpg. Silnik o oznaczeniu ADY. Auto tylko na benzynie na zimnym silniku potrafiło kilkukrotnie zgasnąć po czym za ok 3-5 min stabilizowały się obroty na biegu jałowym. Pomimo tego silnik pracował nie równo, lekko telepało kierownicą i autem. było czuć nie równą pracę silnika. Naciśnięcie pedału gazu skutkowało reakcją auta dopiero po chwili od naciśnięcia, a nie w miare od razu. Badałem auto w diagnostyce i wyszły ABS'y i sonda lambda. tylko tyle usłyszałem. kosztowało to 80 zł...ehh Kupiłem kabel do diagnostyki i uzyskałem również te same błędy, ale sprawdziłem wartości z kontrolerów silnika i znalazło się kilka wartości które nie zgadzają się z proponowanym przedziałem. CHCIAŁEM WAS KOLEGÓW I KOLEŻANEK PROSIĆ O SPRAWDZENIE CZY PODANE ZAWYŻONE/ZANIŻONE WARTOŚCI ŚWIĄDCZĄ TYLKO O USZKODZENIU SONDY LAMBDA ? : Thottle Valve (angle) - 12,5 st ( norma 2,5-6,5< st ) Thottle Valve (duty cycle) - 49,6% ( n 6-21% ) Engine Load - 24,6% (9,75 - 19,50% ) Lambda control - 0,90 ms (n 0-0,75ms) Lambda sensor 0,25V ( n 0-1,1 V ) Adjustments conditions - 10000010 (n 00000010) Coordination Hall - 11,0 ( 5-8 ) Coordination Hall sender - 5 (5...7 - 60 ) Pozdrawiam
  8. Witam I niestety po sprawdzeniu wtyczki od wstecznych (zmostkowałem) światła się zaświeciły, czyli - problem będzie dotyczyć tego mechanizmu przy przekładni.... Więc pytanie do Was koledzy, co teraz ??? Międzynarodowa uniwersalna metoda naprawcza "Piznij" niestety nie działa....
  9. wielkie dzięki od jakiegoś czasu - choć dziennie jeżdżę swoim paszczadłem - nie bawie sie lusterkami i "grzaniem zydla" Od tego sobie zacznę Tak na prawdę, to mam jeszcze kilka rzeczy do popsrawdzania i zrobienia w swoim pasku, ale czasu ciągle brak, bo robota 8-20 a po powrocie jeszcze w domu+ studia i tak zaniedbuje swojego przyjaciela... A jest tu jakieś miejsce na forum, gdzie można zbiorczo wypisać wszystkie problemy swojego paska ?
  10. Dzięki, zaraz jutro to sprawdzę z mostkowaniem wtyczki. Kolego Remek, możesz mi podpowiedzieć który to jest bezpiecznik ?
  11. Witam Poruszę ponownie temat wstecznych świateł. Otóż, drodzy forumowicze, mam Paska b4 kombi z 95r. 2,0l benz-gaz. Prolem jest taki, że pierwszy problem ze wstecznym to zamigał kilka razy przy wrzuceniu biegu i zgasł, dopiero przy ruszaniu gałką biegów raz się załączył a raz nie po czym zapadły egipskie ciemności. Minął tydzień i zima za pasem, więc trzebaby te światła zrobić, tylko jak ? Odłączyłem i włączyłem kilkukrotnie tą wtyczkę przy silniku gdzie są te przekładnie. Bez rezultatu. możliwe żeby spaliły sie obydwie żarówki ? a może to jakaś kostka czy bezpiecznik ? Co poradzić na to ? Pozdrawiam serdecznie
  12. ja tez kupilem paszczaka od kolesia w listopadzie. mówił, że klima sprawna. zalączylem i obroty silnika wzrosly co przemawialo za załączeniem=działaniem klimy. teraz zaczelo grzać w dekiel przez szybke , puszczam klime, a tu grzmoci hicą z nawiewów... UWAŻAJCIE PRZY KUPNIE AUTA, BO OSZUKUJĄ JAK TYLKO SIĘ DA !
  13. W moim pasku mam sekwencję i przyznaję że JEST DYNAMICZNIEJSZY NA GAZIE niż na benzynie(szczególnie po rozruchu). Odpukać, nic się nie psuje po 10 tys km od kupienia auta(stanu wcześniejszego nie znam), silniczek chodzi równo, dynamicznie i przede wszystkim BARDZO CIUCHUTKO, na co wiele moich pasażerów zwraca pozytywną uwagę Jak już jeden z kolegów wcześniej pisał, zamierza jeździć rekreacyjnie na gazie i tutaj podpowiem - KOLEGO ŚMIAŁO ! od listopada jak mam paszczaka, tak zacząłem wyjazdy całą rodziną po całej polsce, na co nie byłoby mnie stać w benzynie czy TDI. Instalacje FAKTYCZNIE najekonomiczniej kupić już w aucie założoną, tylko trzeba sprawdzić do kiedy jest homologacja butli, bo trzeba pamiętać , że wazna jest na 10 lat(!) więc kupujmy w miarę nowe instalacje. Gazu w 2,0L silniku spala mi po mieście 10 L w trasie zdarzyło się kiedyś zejść do 8,8L. Nie trzeba mówić jak to się opłaca. Ponadto faktycznym minusem jest zajęcie miejsca na koło zapasowe. no ale trudno zawsze musi być jakiś minus. rozwiązując problem dokupiłem przyczepę ;D i teraz wszystko mi się mieści koledzy piszą wyżej o wymianach świec i kabli - przyznam, że nic takiego mi sie nie zdarzyło, ale muszę kiedyś sprawdzić jaki jest ich stan. Może w tym momencie przytoczę, że po powrocie mojego autka z warsztatu, po wymianie przy okazji oleju nalano mi go tyle, że do bagnetu nie sięgał. gdy już go dolałem okazało się, że weszło tam jeszcze 1,5L oleju. w tym czasie autko zrobiło ok 5tys km. jakkolwiek silniczek w żaden sposób nie manifestował. czasem tylko przy odpalaniu było słychać leciutki świst, ale sądziłem, że to z pasków.... Podsumowując jestem ZA LPG i jak do tej pory bardzo go sobie chwalę
  14. Koledzy, możecie polecić miejsce gdzie mógłbym sprawdzić i nabić swoją klime w tranowskich górach/bytomiu/zabrzu ?rermtualnie katowice...? bo ofert dużo, a szkoda pienmiędzy na "fachmanów"
  15. tak, wiem (już);P spróbuje tym pomajtać jak będę manipulować szybą( tylko do góry, żeby przez przypadek nie otworzyć okna i go potem nie zamknę... wydaje się jednak na moje laickie oko, że to będzie mechanizm....albo coś strzeliło, pękło, i rozwaliło się albo sam silniczek sie zajechał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności