Skocz do zawartości

MarioD

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MarioD

  • Urodziny 01.08.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Otwock

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2004
  1. sipowitz napisze bo nie wiem czy się zrozumieliśmy u mnie DPF się przepala na vagu po zastosowaniu 21295 i przejażdżce zazwyczaj zjeżdżam do 2-4 % zapełnienia, a dopiero po kilku dniach ponownie zapala mi się kontrolka od filtra cząstek stałych. Czujnika jeszcze nie sprawdzałem ale na pewno to zrobię bo po prostu wydaje mi się, że nawet jak na upierdliwy DPF to częstotliwość zapychania (4-5 dni) jazdy po mieście to zbyt częsty problem. Popraw mnie jeżeli się mylę ale wydaj mi się, że zapełnienie i komunikaty ( zapalona lampka filtra cząstek stałych następuj mniej więcej po przekroczeniu 60-63% zapełnienia, a świeca żarowa zaczyna mrugać dopiero w tedy gdy 3-trzy krotna próba wypalenia się: * Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę *Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM * Czas trwania ok..15-20 Minut * Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C nie powiedzie się, zostanie przerwana. "Pozycjoner" napisał "procenty z 62% do 18% i " wydaje mi się że kontrolka świecy żarowej ma prawo zgasnąć dopiero po zejściu poniżej 10% procent zapełnienia. Do Pozycjonera jedz stałą prędkością na stałych obrotach silnika. Pozdrawiam Mario
  2. 18434 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 - 000 - - Pozdrawiam
  3. Witam musiałem dolałem zaoszczędziłem ? Potrzebne narzędzia: 1: płaski śrubokręt 2: 5x strzykawka 100 ml 3: SATACEN 25 ( G 052 143 A2 ) koszt różny w zależności od miasta i serwisu od 240 pln do 300 pl Aby dostać się do miejsca dolewki należy wyjąc koło zapasowe zdjąć dwie plastikowe zaślepki a naszym oczom ukażą się dwa króćce ( pierwszy od strony silnika jest do odpowietrzania ten bliżej nas do dolewania płynu. Następnie wciskamy białą opaskę znajdującą się na zatyczkach do środka i wyciągamy obie. Płyn dobrze jest przelać do jakiegoś słoiczka nie dużego, ale i nie małego, aby można było w miarę szybko uzupełnić strzykawkę. Po napełnieniu strzykawki powoli wstrzykiwać do króćca znajdującego się bliżej nas. Moje uwagi: Płyn jest śmierdzący dobrze jest np. wepchnąć jakaś szmatkę dookoła króćców, tak, aby przypadkowe kapnięcia nie poszły na lakier (płyn jest podobno bardzo żrący). Jak tylko poczujecie, że strzykawka gorzej chodzi zmięcie ją na kolejną, aby nie rozleciała wam się w łapkach. PS. Mam nadzieje, że moje wypociny komuś pomogą. Pozdrawiam
  4. Na początek witam wszystkich, gdyż to mój pierwszy post. Jestem po dolaniu płynu do DPF i znów zapala mi się filtr na desce, na vag widzę że się zapycha a jeżdżę głównie po mieście raz w tygodniu muszę go przepalić przez 21295. Jak jest u was? Często jesteście zmuszeni do przepalania??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności