Skocz do zawartości

D0L0R144

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B6 CC 2.0 TDI 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2008
  1. Mam takie pytanko, czy u was po dłuższej jedzie key fob (kluczyk) też robi się b.goracy?? Mianowicie zauważyłem że pod dłuższej jeździe tj. ponad 4h mój kluczyk robi się bardzo gorący, auto ma kessy ale to chyba bez znaczenia bo odpalam go kluczykiem. Auto odpala normalnie, nic się nie dzieje ze "stacyjką" nie ma dymu, nie śmierdzi spalenizną. I zanim zacznę szukać tam zwarcia wolę was zapytać bo może ten typ tak ma.
  2. Pacjent Passat CC 2.0 TDi 170 koni DSG kod silnika CBBB, po wymianie turbiny potrzebuje zakręcić silnikiem bez zapalania w celu nabicia ciśnienia. Jak to zrobić? Który bezpiecznik wyciągnąć albo kostkę. Błedy to nie problem ponieważ mam dostęp do vcds.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności