Skocz do zawartości

Tomat1n1

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. W 6 biegowej w passacie 3BG 0. Kanał albo postawić samochód na kobyłkach żeby był dostęp od spodu 1. Nie miałem osłon, ale jak ktoś ma to demontuje osłony pod silnikiem 2. Odkręcamy nasadową 13mm nakretke której nie widać, bo przegub kulowy zasłania 3. Do odkrecenia stabilizatora - Nasadowa 10mm na przegubie plus 12mm płaski żeby przetrzymać kontre, najlepiej do tego sobie wrzucić 2 bieg. 4. Z wnętrza samochodu. Zdjąć obudowę dźwigni i wygluszenie (nasadowy 10mm) 5. Imbus 6mm do odkrecenia drążka zmiany biegów, trzeba całkiem wykręcić te śrubę i wyjąć aluminiowy zacisk który pod nią jest. 6. Znowu od spodu. Jeśli połączenie przegubu ze skrzynią nie schodzi łatwo, to można stuknąć młotkiem lekko żeby się obruszyło i ładnie zeszlo. 7. Wyciągamy cały drążek zmiany biegów, nie trzeba do tego demontować nic innego, żadnych osłon termicznych itp. 8. Na wyjętym łatwo już wymienić ten przegub, składanie potem analogicznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności