-
Liczba zawartości
1 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O oxidized2
- Urodziny 14.04.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Daniel
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lubin 59-300
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
55 wyświetleń profilu
-
Taką ciekawostkę dodam po tylu latach 🙂. Aktualnie mi również dzwonią prowadnice/sworznie/klocek w jarzmie... dowiem się co dokładnie, bo wystarczy lekko musnąć hamulec tak, że nie czujesz hamowania, a dzwonienie ustaje. Ktoś wyżej napisał o pojedynczym stuknięciu przy cofnięciu lub ruszeniu, u mnie pojedynczy stuk pojawiał się również przy skręcie na rondzie w lewo raz i potem przy odbijaniu na prawo raz, u mnie to była lewa poduszka olejowa silnika.... a raczej kiedyś była olejowa, bo po kupnie auta w 2017 roku była ona wylana i założyłem coś najtańszego, wytrzymało ze 2 lata, a następne 2 jeździłem z tym stuknięciem, w końcu wziąłem drewniany trzonek i zacząłem z kanału odpychać silnik na różne strony 🤣. Jakby ktoś narzekał na drgania przy nawet markowej poduszce Lemfordera... niestety tylko oryginał to ten prawdziwy "olejak" i taki zakupiłem, udało się wyrwać "do skody" za 460 zł.