Skocz do zawartości

polones

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O polones

  • Urodziny 27.12.1965

Informacje osobiste

  • Imię
    andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    glog

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. witam na dole sa cztery a u gory trzy sroby tylko ze srubokret niemoze byc dlugi bo nie dojdziesz ja robilem to takim kluczem gwiazdkowym i gzechotka trzeba uwazac przy wyciaganiu na taki zaczep z boku ktory zobaczysz po odjeciu tej klapki na bezpieczniki wtedy ruszajac calym schowkiem i niejako wygniatajac te zaczepy bedzie dobrze przepraszam za jezyk polski ale to wszystko co moge wyciagnac he he pozdrawiam
  2. Witam , no i stalo sie jestem po wymianie Wbrew wszystkim pseudo fachowcom udalo sie i dziala wysmienicie. Chcialbym bardzo podziekowac api13 za pomoc . Podczas instalacji tego modulu ,musialem polaczyc antene bt z modulem bt uzylem do tego anteny z vw 1,5metra dlugosci ale nie wiem czy jest to konieczne ,bo orginalna antena znajdujaca sie we wiazce idzie do uzadzenia znajdujacego sie na module bt troche to dziwne bo mozna by bylo uzyc kabel o dlugosci 15cm. i nie trzeba byloby rozwalac polowy auta Ja pisze o podlaczeniu modulu BT premium z MFD2 nie wiem jak jest z RNS510 chociaz i tu w opisach na forach sa niescislosci bo jedni pisza o wymianie wiazki drudzy natomiast o przelozeniu pinow po rozmowie z fachowcem wiem ze jedni i drudzy maja racjie bo np jak sie ma juz radio np MFD2 to mozna tylko przelozyc piny bo wiazka jest ta sama. A na koniec podlaczenie jakiego dokonalem jest tylko w polowie sukcesem bo zeby wybrac numer za pomoca strzalek na kierownicy mozna jajo zniesc wiec update na RNS 510 jest najlepszym rozwiazaniem pozdrawiam polones
  3. witam mam takie problem kiedy wlacze auto w okolicy deski rozdzielczej a konkretnie na wysokosci radia slychac dziwne tik tik tik tik jakby jakis wentylator byl zepsuty i do tego jak wyloncze nawiew to przestaje jak znowu wlacze to znowu tika ale nie zawsze czasem sa przerwy moze wie ktos co to moze byc
  4. dzis rozmawialem z mechanikiem z vw i on powiedzial mi tak: ze w zasadzie powinno sie zawsze calosc ,bo czesto po wymianie wkladu pada pompa a podczas wykrecania mozna uszkodzic obudowe i potem dostaje sie tam powietze, w zwiazku z czym, kiedy jest dosc paliwa wszystko gra ,ale jezeli jest malo bierze powietze i wtedy podobnie jak przy pompie wylancza sie silnik
  5. juz wiem to orginalny kabel z vw jak to klapnie z moja MFD2 to masz piwo co ja sie nadzwonilem nachodzilem i kazdy mowil mi nieda rady a tu popatz a czy w twojej navi po przycisnieciu kawisza tel jest jakas roznica czy w ogole nawi pokazuje cos podczas rozmowy kto dzwoni? Ach juz wiem w nawi sie nic nie zmienia tylko na FSE (komputerze)dochodzi dialog telefon gdzie widac rowniez kto dzwoni numer name itd
  6. super dzieki a juz nadzieje stracilem a co do kabla mozesz dac link na przyklad
  7. a czy mam ja wymienic razem z koszem czy tylko ten wklad
  8. witam a ja mam tkie problemy jezeli mam paliwa w baku ponizej polowy miej wiecej jeszcze na 480 km samochod zaczyna przerywac i staje niemozna go wtedy przez 6 minut odpalicjak by siezapowietrzyl i potem odpali i po 500 metrach koniec musze wtedy jechac po kanister zatankowac 20 literkow i krecic krecic i zapali i jesli pilnuje poziomu zeby bylo powyzej polowy to jest ok co to jest
  9. witam mam bardzo wielko prosbe czy mogl by mi pan powiedziec czy MFD2 wersja cd da sie wymienic sterownik (pod prawym fotelem)zestawu glosnomowiacego LOW na premium chodzi mi o to zeby w komputerze miec ksiazke telefoniczna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności