Skocz do zawartości

krzysztof_par

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6 CC
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie udało się. Wbilem 04 w bajcie 18 i to dziadostwo na DRL z tyłu zniknęło. Żadnych błędów nie wywala, reszta świateł działa w porządku. Zastanawia mnie tylko jakim cudem to kodowanie mogło się zmienić samoistnie. W każdym razie dziękuję za pomoc, a już miałem zamawiać nowy BCM?
  2. Niestety z prób zmiany 08 na 04 w bajcie 18 nici - nie ma możliwości zmiany w okienku na jakąkolwiek wartość. Binary również jest niemodyfikowalne Ps. Resztę bitów da się zmienić, tylko ta 18 jest nieruszalna
  3. Tak, mam paski ledowe z przodu. Na ręcznym czy bez, jest to samo, bez zmian. Zobaczę to kodowanie i dam znać
  4. Auto jest krajowe, po kupnie podczas jazdy na światłach do jazdy dziennej z tyłu nic się nie świeciło. Wiem, że w trybie skandynawskim świeci również tył, jednak u mnie na początku NIC z tyłu nie świeciło (podczas jazdy na DRL) i każdy inny którego widziałem miał tak samo tryb skandynawski by się zgadzał, gdyby nie to że nie był nigdy aktywowany. Chyba że sam się uaktywnił? Jestes pewny że to nie pogrzebie do końca świateł, a przy okazji mojej cierpliwości do tego samochodu ? ? Czy w razie jakichś problemów, mogę beż problemu wrócić do wartości 08? Gdzieś czytałem że zmiana kodowania bajtu 18 może spowodować problemy z powrotem do poprzednich ustawień i tylko wizyta w serwisie, bla bla. Nie linczujcie mnie panowie, staram się tylko samemu naprawić to co się da, ale w taki sposób żeby nie rozkodować na amen pół samochodu, tym bardziej że moja znajomość w tym temacie jest bardzo amatorska. Dlatego tyle pytań. Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi i porady Spróbuję zmienić ta wartość na 04, jednak bardzo mnie zastanawia dlaczego miała by się sama zmienić z fabrycznie ustawionej. Czy mógłbym jeszcze prosić o instrukcję, jak wprowadzić nową wartość 04 w bajcie 18?
  5. Nie jestem pewien czy to było przed wymianą żarówek czy dopiero po, mniej więcej w tamtym czasie to zauważyłem więc... ciężko powiedzieć. Bajt 18 wygląda tak: Na ten moment jestem umówiony z gościem który zajmuje się kodowaniem bcmów i innych sterowników, zanim kupię jakiś używany może okazać się że ten jest do uratowania/zakodowania/zaadaptowania
  6. Widzę, że nie mogłem znaleźć lepszego tematu do uzyskania pomocy. Opiszę mój problem. Otóż, w moim CC 2014, prawdopodobnie po wymianie żarówek kierunkowskazów na ledowe, zauważyłem problem świecenia się z tyłu lamp, podczas jazdy na światłach DRL, gdzie jak wiemy lampy te z tyłu swiecic się nie powinny. Co ciekawsze, lampy nie świecą całe, jak w pozycji postojowych bądź mijania/długich. Świeci tylko część zewnętrzna lamp i to również nie cała. Dla lepszego zobrazowania jak to wygląda wrzucam screena. Co zdążyłem sprawdzić. - kody błędów, z centralnej elektroniki brak. - Kable. Wszystko wygląda w porządku i nie, to nie problem wiązki z klapy. Do tej części lamp, kable idą osobno.Są nieruchome i nienarażone na przetarcia przełamania itp. - kodowanie. Zanim zauważyłem problem, NIC nie było grzebane w kodowaniu, ale dla pewności podpiąłem VCDS i sprawdzałem różne funkcje związane z DRL. Bez skutku. Poza tym wątpię żeby coś się rozkodowało samoistnie. Ostatnim pomysłem jest omawiany w tym temacie moduł BCM. Czytałem już o podobnych problemach, kierunkowskazy które świeciły bez przerwy, połowa lampy działała druga nie itp. W swoim CCku mam moduł o numerze 3AA 937 087R. Z tego co wiem to naprawa tego modułu jest nieopłacalna, uzywany mi zaproponowano za 200zl. Chciałbym się jednak dowiedzieć jak wygląda kodowanie nowego modułu i czy sam z pomocą VCDS będę w stanie to zrobic. Przeczytałem już trochę na temat tego bajtu 18 itp. Czy rzeczywiście samo skopiowanie starego długiego kodowania i wklejenie do nowego modułu wystarczy ? Czy nie da rady i trzeba ustawiać coś w adaptacjach ręcznie za pomocą VCP czy czego tam. Proszę o odpowiedź, bo widzę że znajdę tu ludzi którzy znają się na temacie i pomogą mi się uporać z problemem jak należy. Ps. Reszta oświetlenia, na postojach czy mijania działa ok. Nie zauważyłem żadnych zmian.
  7. Siemka. Jakiś czas temu zauważyłem, że w moim CC 2014 na światłach do jazdy dziennej, świecą się również światła z tyłu, nie całe, tylko tak jak na załączonym zdjęciu ( tylko zewnętrzna część lampy, i to nie cała, część na klapie się nie świeci ) Świeci się również podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Wcześniej pamiętam że podczas jazdy na DRL z tyłu się nic nie świeciło. Błędów brak, w kodowaniu nic nie grzebałem, to znaczy grzebałem, ale problem zauważylem na długo przed tym jak aktywowałem lampki w drzwiach itp. Ktoś ma pomysł co go boli?
  8. Siemka. Po wymianie łożysk Mcphersona razem z poduszkami, coś stuka w zawieszeniu od strony pasażera. Przed wymianą była cisza. Pół roku temu wymienione łączniki stabilizatora, gumy na wahaczach i końcówki drążka. Wszystkie śruby sprawdziłem 2 razy, solidnie dokręcone, a jednak coś puka. Na stacji diagnostycznej nic nie wyszło, amortyzatory sprawne 70% zresztą jak przed wymianą. W sobotę mam zamiar ro rozebrać i złożyć jeszcze raz, ale może ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać powodu pukania? Miałem problem z odkręcaniem górnej nakrętki amortyzatora, dopiero pneumat dał radę. Czy podczas próby odkręcenia, obracając tłoczyskiem amortyzatora, w środku się coś mogło uszkodzić i powodować stukanie ? Na postoju, naciskając auto słychać lekki dzwiek pukania, który najbardziej odczuwalny jest dotykając sprężyny. Wszelkie sugestie i podpowiedzi mile widziane. ✌ Ps. Nie odczułem jakiejkolwiek zmiany w komforcie jazdy czy twardości amortyzatorów.
  9. Postaram się popatrzeć za tym schowkiem i będę kombinował dostęp do VCDS W schowku raczej żadnego gniazda nie widziałem, ale jeszcze zerknę. Dzięki
  10. Mikrofon mam w lampce, niestety modułu bt pod siedzeniem pasażera nie mam. Z tego co czytałem to powinien być w jakimś styropianowym czymś, niestety nic takiego tam nie ma, znalazłbym. Chyba że gdzieś pod wykładziną .. żadnych wolnych kabli tam również nie ma, więc nikt go nie wyciągnął. Nawet gdyby się tak stalo, to nie mógłbym się połączyć z telefonem i wykonać połączenia (a mogę) To mnie zastanawia, bo zrobiłem mały reserch i wyczytałem że ten moduł powinien być pod siedzeniem pasażera, no a u mnie go nie ma.
  11. Pod wieczór sprawdzę w menu dokładnie, ale pokręteł jest 8 a gniazdo SD jedno.
  12. Problem w tym, że nie mam na ten moment dostępu do VCDS i prędko miał niestety nie będę.
  13. Hej. Jakiś czas temu kupiłem VW CC 2014r z radiem RNS 510. Mogę się połączyć z telefonem poprzez bluetooth, wybierać numer i dzwonić. Podczas połączenia, słyszę mojego rozmówcę, jednak on nie słyszy mnie. Podejrzewam uszkodzony mikrofon lub jakiś przewód z niego. Chciałbym zlokalizować wiązkę z mikrofonu, jednak nie mam pojęcia gdzie w moim samochodzie znajduje się moduł bluetooth. Pod siedzeniami nie znalazłem, tak jakby go w ogóle nie było. Wiem że mikrofon znajduje się obok lampki w podsufitce, jednak czy ktoś może pomóc mi zlokalizować ten cały moduł ? Czy może jest on wbudowany już fabrycznie w radio? Jakie mogą być inne powody mojej usterki oprócz zepsutego mikrofonu? Dzięki za pomoc i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności