najaro
-
Liczba zawartości
41 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O najaro
- Urodziny 12.11.1971
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bytom
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
-
najaro obserwuje zawartość → B5 dodatkowe ogrzewanie????, Co robi ten czujnik, lusterka B5(3B) i oraz 1 inny
-
Witam Jak nie wnętrza - to czego ? Pozdrawiam
-
Witam Czyli odpinając ten przewód powietrzny w najgorszym wypadku pozbawię się ogrzewania wewnątrz samochodu ? Pozdrawiam najaro
-
Witam Dziś w ramach grzebania w samochodzie (ot banalna wymiana żarówki) zobaczyłem że wężyk wchodzący do czujnika (od góry - z boku jak rozumiem jest płyn chłodzący) jest nieco zniszczony - postanowiłem go nieco skrócić. Po tej operacji temperatura w/g wskaźnika nie przekroczyła 80st. Co to jest za czujnik, co robi i czy rozszczelnienie tego wężyka mogło mieć jakiś wpływ na wskazanie temperatury silnika ? Chętnie sam bym poszukał na forum - ale nie wiem nawet czego szukać.... Pozdrawiam najaro
-
Witam Żeby sprawdzić matę nie trzeba od razu rozwalać całego lusterka (gdzieś już o tym było ale przypomnę). Ja to zrobiłem tak: - regulatorem lusterka ustawiłem je tak żeby patrzyło na ziemię - lusterko mocowane jest na obręczy do której połączone są dwa silniki za pomocą czterech zatrzasków (dość sporych), zatrzaskujących się na obręczy silników. Wystarczy podważyć dwa górne - z dolnych już wtedy zejdzie. Potem wystarczy omomierz. I tu mnie zastanawia jedna sprawa - wszyscy pisza że rezystancja lusterek i tylnej szyby ma być poniżej 100ohm (ogólnie rzecz biorąc). Stosując się do tej rady wymieniłem wkład w lusterku, ale na szybę tylną nie było mnie już stać. I tu niespodzianka - zarówno tylna szyba (opór paru kohm) jak i lusterka (co oczywiste) działa. Więc zanim zaczniesz szarpać matę - podłącz do 12v i zobacz co się stanie. Pozdrawiam
-
Hm.. o tym nie pomyślałem tak to jest jak się jeździło do tej pory benzynowym...
-
Witam Chętnie bym przeczytał, ale u mnie się nie otwiera (błąd 404). Teraz do rzeczy. Zmierzyłem opór tych trzech nieszczęsnych świec które mają grzać płyn chłodzący - jest poniżej 100ohm. Uznać za sprawne, czy nie ?? Obiawy: na postoju z wyłączonymi światłami, bez ogrzewania tylnej szyby, bez radia itd - temperatura silnika spadała na wskaźniku. Wymieniać je (podobnie jak radzi HHA świece żarowe paliwa) czy dać im spokój jeśli mają dobry opór (zakładam że mają) I przy okazji - jaki jest numer tych świec dla ATJ ? Z góry dziękuję za odpowiedz. NAJaro
-
Witam Bardzo chętnie poznam odpowiedzi na te pytania Jak zobaczyłem co jest pod plastikową pokrywą to po prostu rozpacz... Jak mam się dostać do najdalszej (licząc od zderzaka) świecy ? Zasłania ją filtr paliwa (jeśli się nie mylę)... I z jaką siłą te świece dokręcić ? Pozdrawiam NAJaro
-
Witam A jak zdiagnozować punkt 2 ? Na razie wszyscy pytani zapewniali mnie że odma to kawał rury i nic w niej nie może się zepsuć.... A olej z niej cieknie (przynajmniej u mnie) i pojawia się na EGR... Pozdrawiam najARo
-
Witam Odpowiedz nie koniecznie musi być nielegalna - Adobe oferuje tria (jeśli sie nie mylę) na swojej stronie: https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=photoshop Choć PS to taka "kobyła" (przynajmniej takie było moje wrażenie jak zobaczyłem go parę lat temu) że najpierw polecam poszukać instrukcji jak go używać, a potem instalować trial. Bo w odwrotnej kolejności może się okazać że okres próbny będzie za krótki żeby cokolwiek zrobić.... Pozdrawiam
-
Szarpanie,nierówna praca,większe spalanie
najaro odpowiedział marhal → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Mam podobne problemy co Kolega marhal. Spec podkręcił mi najpierw wolne obroty, bo podobno były za niskie. Ale problem szarpania został i co gorsza dołączył do niego problem pierdzącego EGR. Wyniki z VAG: ,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'013 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4 ,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%,TIME,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, mg/str, mg/str, mg/str, mg/str 1,105.21,1344,505.0,568.4,38.3,105.61,1449,1203.6,1346.4,40.2,104.81,-2.49,0.71,-0.31,2.05 ,106.41,1575,285.0,284.2,60.6,106.81,1575,1111.8,1152.6,37.1,106.01,-2.56,0.73,-0.26,2.07 ,107.61,1638,310.0,303.8,53.8,108.01,1680,1111.8,1101.6,37.9,107.21,-2.66,0.75,-0.14,2.02 ,108.81,1743,395.0,372.4,49.8,109.21,1827,1295.4,1173.0,34.3,108.41,-2.66,0.75,-0.14,2.02 ,110.01,2037,460.0,431.2,47.8,110.41,2163,1377.0,1417.8,46.6,109.61,-2.66,0.75,-0.14,2.02 ,111.21,1995,240.0,529.2,4.8,111.61,1428,969.0,1203.6,37.1,110.81,-2.66,0.75,-0.14,2.02 ,112.41,1302,430.0,470.4,25.9,112.81,1239,1152.6,1173.0,30.7,112.01,-2.66,0.78,-0.12,2.02 ,113.61,1260,300.0,289.1,57.0,114.01,1218,999.6,1081.2,28.7,113.21,-2.66,0.71,-0.14,2.07 ,114.81,1155,250.0,401.8,54.2,115.21,945,999.6,1050.6,19.9,114.41,-2.64,0.66,-0.16,2.14 ,116.01,903,250.0,264.6,56.2,116.41,882,1091.4,999.6,19.9,115.61,-2.59,0.61,-0.19,2.14 ,117.21,1113,395.0,470.4,45.4,117.61,987,1091.4,1060.8,19.9,116.81,-2.45,0.52,-0.33,2.16 ,118.41,945,510.0,470.4,33.1,118.81,987,1152.6,1081.2,19.9,118.00,-2.47,0.54,-0.31,2.19 ,119.60,1008,445.0,485.1,43.8,120.00,1050,1132.2,1122.0,19.9,119.20,-2.49,0.61,-0.38,2.19 ,120.80,1092,385.0,333.2,50.2,121.20,1092,1081.2,1091.4,19.9,120.40,-2.56,0.66,-0.33,2.21 ,122.00,1071,270.0,259.7,58.6,122.41,1050,979.2,1030.2,19.9,121.61,-2.59,0.64,-0.33,2.24 ,123.20,945,250.0,249.9,58.2,123.60,945,979.2,999.6,19.9,122.80,-2.52,0.59,-0.33,2.21 ,124.40,861,265.0,269.5,53.8,124.80,861,1030.2,989.4,19.9,124.01,-2.52,0.59,-0.28,2.16 ,125.60,903,250.0,254.8,54.6,126.00,882,1030.2,979.2,19.9,125.20,-2.40,0.54,-0.31,2.14 ,126.80,1617,465.0,494.9,25.5,127.20,1617,1234.2,1213.8,35.9,126.41,-2.07,0.54,-0.52,1.93 ,128.00,1302,325.0,303.8,56.6,128.40,1386,1132.2,1152.6,33.1,127.60,-2.02,0.54,-0.52,1.98 ,129.20,1512,435.0,392.0,45.8,129.60,1575,1193.4,1183.2,36.7,128.80,-2.07,0.52,-0.52,2.02 ,130.41,1785,555.0,529.2,23.5,130.80,1974,1458.6,1397.4,42.2,130.00,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,131.61,2415,525.0,499.8,54.2,132.00,2625,1448.4,1479.0,53.4,131.20,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,132.81,3087,555.0,548.8,49.8,133.20,3276,1448.4,1489.2,62.6,132.40,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,134.01,3549,680.0,529.2,4.8,134.40,3612,1264.8,1305.6,58.6,133.60,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,135.20,2499,245.0,499.8,4.8,135.60,1932,969.0,1203.6,39.8,134.80,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,136.40,1470,270.0,382.2,58.6,136.80,1911,1122.0,1071.0,38.6,136.00,-2.05,0.47,-0.49,2.05 ,137.60,1911,460.0,362.6,49.4,138.00,1932,1346.4,1203.6,36.3,137.20,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,138.80,2037,510.0,465.5,49.0,139.20,2079,1407.6,1448.4,47.0,138.40,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,140.00,2205,500.0,490.0,54.6,140.40,2268,1407.6,1428.0,48.2,139.60,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,141.20,2373,485.0,455.7,53.4,141.60,2415,1407.6,1387.2,48.6,140.80,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,142.40,2541,485.0,485.1,53.0,142.80,2583,1295.4,1387.2,57.4,142.00,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,143.60,2667,350.0,357.7,70.1,144.00,2709,1213.8,1193.4,50.2,143.20,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,144.80,2772,350.0,318.5,59.4,145.20,2772,1193.4,1142.4,50.6,144.40,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,146.00,2751,250.0,279.3,83.3,146.40,2709,999.6,1101.6,39.8,145.60,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,147.20,2352,240.0,485.1,4.8,147.60,2142,979.2,1183.2,39.8,146.80,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,148.40,1617,250.0,504.7,4.8,148.80,1197,969.0,1111.8,35.9,148.00,-2.09,0.47,-0.45,2.07 Słowem pierwszy i ostatni pompowtrysk wyglądają dziwnie. Mechanik który też to oglądał, zaglądał w jakiś blok pomiarowy, z którego wynikało że jest jednak inaczej.... Jestem już całkiem skołowany. A czy Kolega araczek mógłby powiedzieć coś więcej o kupionych pompowtryskach ? Czy wszystko było ok i czy faktycznie były nowe (trochę podejrzana ta rozbieżność ceny w ASO i Allegro) Sory ale LOG nie tak się zapodaje na forum. Musisz go obrobić dane w Exelu tak aby były widoczne rubryki z danymi - tu niek tnie będzie się wpatrywał w oczopląs cyferek Edit: Nie wiem kto to czerwone napisał i szkoda że nie napisał jak mam to edytować ( ) , ale zrobiłem tak: Pierwsze trzy to dane z grup pomiarowych 003. 011 i 013. Czwarty to wykres ładowania trubosrężarki w funkcji obrotów silnika. Chyba nie ma sensu robić wykresu poprawki wartości wtrysku, bo widać wszystko świetnie w trzeciej tabelce. Pozdrawiam najaro -
Witam No ale przynajmniej to była konstruktywna krytyka. Fakt - ja mam rok 2000....... Pozdrawiam
-
gadasz glupoty delikatnie mowiac A tak konkretniej to jakie głupoty gadam ??
-
Duże różnice w dawkach paliwa na pompowtryskiwacze
najaro odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam A Kolega używał tego produktu ? Pytam, bo właśnie byłem u mechanika i ten powiedział że właśnie stosowanie tego typu produktów (właśnie wypaliłem paliwko z innym co prawda środkiem, ale o podobnym podobno działaniu). Teraz jestem całkiem skołowany i wolałbym nie ryzykować dalszego uszkodzenia silnika. Stąd moje pytanie. Pozdrawiam NAJaro -
Witam Wielkie dzięki marecek. Kamień z serca ... Znowu parę zł "zaoszczędziłem" - będzie na następne naprawy Pozdrawiam
-
Duże różnice w dawkach paliwa na pompowtryskiwacze
najaro odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam Zapytałem, dostałem odpowiedz i teraz się martwię..... Z tego co zrozumiałem jeśli u mnie wyniki pomiaru są takie: Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H mg/str mg/str mg/str mg/str -2.14 0.71 -0.42 1.81 -2.14 0.71 -0.42 1.81 -2.14 0.71 -0.42 1.81 to pompowtryski są do d..... Przynajmniej pierwszy i ostatni. Mam rację ?? Mam już wymieniać, czy na razie spokojnie czekać (aż osiągnie granicę przyzwoitości czyli 2,8) i zbierać kasę ? Można wymienić tylko te dwa, czy trzeba wymieniać od razy wszystkie ? Pozdrawiam