Skocz do zawartości

najaro

  • Liczba zawartości

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O najaro

  • Urodziny 12.11.1971

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bytom

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000
  1. najaro

    Co robi ten czujnik

    Witam Jak nie wnętrza - to czego ? Pozdrawiam
  2. najaro

    Co robi ten czujnik

    Witam Czyli odpinając ten przewód powietrzny w najgorszym wypadku pozbawię się ogrzewania wewnątrz samochodu ? Pozdrawiam najaro
  3. Witam Dziś w ramach grzebania w samochodzie (ot banalna wymiana żarówki) zobaczyłem że wężyk wchodzący do czujnika (od góry - z boku jak rozumiem jest płyn chłodzący) jest nieco zniszczony - postanowiłem go nieco skrócić. Po tej operacji temperatura w/g wskaźnika nie przekroczyła 80st. Co to jest za czujnik, co robi i czy rozszczelnienie tego wężyka mogło mieć jakiś wpływ na wskazanie temperatury silnika ? Chętnie sam bym poszukał na forum - ale nie wiem nawet czego szukać.... Pozdrawiam najaro
  4. najaro

    lusterka B5(3B)

    Witam Żeby sprawdzić matę nie trzeba od razu rozwalać całego lusterka (gdzieś już o tym było ale przypomnę). Ja to zrobiłem tak: - regulatorem lusterka ustawiłem je tak żeby patrzyło na ziemię - lusterko mocowane jest na obręczy do której połączone są dwa silniki za pomocą czterech zatrzasków (dość sporych), zatrzaskujących się na obręczy silników. Wystarczy podważyć dwa górne - z dolnych już wtedy zejdzie. Potem wystarczy omomierz. I tu mnie zastanawia jedna sprawa - wszyscy pisza że rezystancja lusterek i tylnej szyby ma być poniżej 100ohm (ogólnie rzecz biorąc). Stosując się do tej rady wymieniłem wkład w lusterku, ale na szybę tylną nie było mnie już stać. I tu niespodzianka - zarówno tylna szyba (opór paru kohm) jak i lusterka (co oczywiste) działa. Więc zanim zaczniesz szarpać matę - podłącz do 12v i zobacz co się stanie. Pozdrawiam
  5. Hm.. o tym nie pomyślałem tak to jest jak się jeździło do tej pory benzynowym...
  6. Witam Chętnie bym przeczytał, ale u mnie się nie otwiera (błąd 404). Teraz do rzeczy. Zmierzyłem opór tych trzech nieszczęsnych świec które mają grzać płyn chłodzący - jest poniżej 100ohm. Uznać za sprawne, czy nie ?? Obiawy: na postoju z wyłączonymi światłami, bez ogrzewania tylnej szyby, bez radia itd - temperatura silnika spadała na wskaźniku. Wymieniać je (podobnie jak radzi HHA świece żarowe paliwa) czy dać im spokój jeśli mają dobry opór (zakładam że mają) I przy okazji - jaki jest numer tych świec dla ATJ ? Z góry dziękuję za odpowiedz. NAJaro
  7. Witam Bardzo chętnie poznam odpowiedzi na te pytania Jak zobaczyłem co jest pod plastikową pokrywą to po prostu rozpacz... Jak mam się dostać do najdalszej (licząc od zderzaka) świecy ? Zasłania ją filtr paliwa (jeśli się nie mylę)... I z jaką siłą te świece dokręcić ? Pozdrawiam NAJaro
  8. Witam A jak zdiagnozować punkt 2 ? Na razie wszyscy pytani zapewniali mnie że odma to kawał rury i nic w niej nie może się zepsuć.... A olej z niej cieknie (przynajmniej u mnie) i pojawia się na EGR... Pozdrawiam najARo
  9. najaro

    VIRTUAL TUNING

    Witam Odpowiedz nie koniecznie musi być nielegalna - Adobe oferuje tria (jeśli sie nie mylę) na swojej stronie: https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=photoshop Choć PS to taka "kobyła" (przynajmniej takie było moje wrażenie jak zobaczyłem go parę lat temu) że najpierw polecam poszukać instrukcji jak go używać, a potem instalować trial. Bo w odwrotnej kolejności może się okazać że okres próbny będzie za krótki żeby cokolwiek zrobić.... Pozdrawiam
  10. Witam Mam podobne problemy co Kolega marhal. Spec podkręcił mi najpierw wolne obroty, bo podobno były za niskie. Ale problem szarpania został i co gorsza dołączył do niego problem pierdzącego EGR. Wyniki z VAG: ,Group A:,'003,,,,Group B:,'011,,,,Group C:,'013 ,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,Cyl 1,Cyl 2,Cyl 3,Cyl 4 ,TIME,820-900,230-420,230-420,10-95%,TIME,2850-3150,2000-2150,2000-2200,40-95%,TIME,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H,-2.8 to +2.8 mg/H Marker,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP, mg/str, mg/str, mg/str, mg/str 1,105.21,1344,505.0,568.4,38.3,105.61,1449,1203.6,1346.4,40.2,104.81,-2.49,0.71,-0.31,2.05 ,106.41,1575,285.0,284.2,60.6,106.81,1575,1111.8,1152.6,37.1,106.01,-2.56,0.73,-0.26,2.07 ,107.61,1638,310.0,303.8,53.8,108.01,1680,1111.8,1101.6,37.9,107.21,-2.66,0.75,-0.14,2.02 ,108.81,1743,395.0,372.4,49.8,109.21,1827,1295.4,1173.0,34.3,108.41,-2.66,0.75,-0.14,2.02 ,110.01,2037,460.0,431.2,47.8,110.41,2163,1377.0,1417.8,46.6,109.61,-2.66,0.75,-0.14,2.02 ,111.21,1995,240.0,529.2,4.8,111.61,1428,969.0,1203.6,37.1,110.81,-2.66,0.75,-0.14,2.02 ,112.41,1302,430.0,470.4,25.9,112.81,1239,1152.6,1173.0,30.7,112.01,-2.66,0.78,-0.12,2.02 ,113.61,1260,300.0,289.1,57.0,114.01,1218,999.6,1081.2,28.7,113.21,-2.66,0.71,-0.14,2.07 ,114.81,1155,250.0,401.8,54.2,115.21,945,999.6,1050.6,19.9,114.41,-2.64,0.66,-0.16,2.14 ,116.01,903,250.0,264.6,56.2,116.41,882,1091.4,999.6,19.9,115.61,-2.59,0.61,-0.19,2.14 ,117.21,1113,395.0,470.4,45.4,117.61,987,1091.4,1060.8,19.9,116.81,-2.45,0.52,-0.33,2.16 ,118.41,945,510.0,470.4,33.1,118.81,987,1152.6,1081.2,19.9,118.00,-2.47,0.54,-0.31,2.19 ,119.60,1008,445.0,485.1,43.8,120.00,1050,1132.2,1122.0,19.9,119.20,-2.49,0.61,-0.38,2.19 ,120.80,1092,385.0,333.2,50.2,121.20,1092,1081.2,1091.4,19.9,120.40,-2.56,0.66,-0.33,2.21 ,122.00,1071,270.0,259.7,58.6,122.41,1050,979.2,1030.2,19.9,121.61,-2.59,0.64,-0.33,2.24 ,123.20,945,250.0,249.9,58.2,123.60,945,979.2,999.6,19.9,122.80,-2.52,0.59,-0.33,2.21 ,124.40,861,265.0,269.5,53.8,124.80,861,1030.2,989.4,19.9,124.01,-2.52,0.59,-0.28,2.16 ,125.60,903,250.0,254.8,54.6,126.00,882,1030.2,979.2,19.9,125.20,-2.40,0.54,-0.31,2.14 ,126.80,1617,465.0,494.9,25.5,127.20,1617,1234.2,1213.8,35.9,126.41,-2.07,0.54,-0.52,1.93 ,128.00,1302,325.0,303.8,56.6,128.40,1386,1132.2,1152.6,33.1,127.60,-2.02,0.54,-0.52,1.98 ,129.20,1512,435.0,392.0,45.8,129.60,1575,1193.4,1183.2,36.7,128.80,-2.07,0.52,-0.52,2.02 ,130.41,1785,555.0,529.2,23.5,130.80,1974,1458.6,1397.4,42.2,130.00,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,131.61,2415,525.0,499.8,54.2,132.00,2625,1448.4,1479.0,53.4,131.20,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,132.81,3087,555.0,548.8,49.8,133.20,3276,1448.4,1489.2,62.6,132.40,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,134.01,3549,680.0,529.2,4.8,134.40,3612,1264.8,1305.6,58.6,133.60,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,135.20,2499,245.0,499.8,4.8,135.60,1932,969.0,1203.6,39.8,134.80,-2.05,0.47,-0.52,2.05 ,136.40,1470,270.0,382.2,58.6,136.80,1911,1122.0,1071.0,38.6,136.00,-2.05,0.47,-0.49,2.05 ,137.60,1911,460.0,362.6,49.4,138.00,1932,1346.4,1203.6,36.3,137.20,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,138.80,2037,510.0,465.5,49.0,139.20,2079,1407.6,1448.4,47.0,138.40,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,140.00,2205,500.0,490.0,54.6,140.40,2268,1407.6,1428.0,48.2,139.60,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,141.20,2373,485.0,455.7,53.4,141.60,2415,1407.6,1387.2,48.6,140.80,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,142.40,2541,485.0,485.1,53.0,142.80,2583,1295.4,1387.2,57.4,142.00,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,143.60,2667,350.0,357.7,70.1,144.00,2709,1213.8,1193.4,50.2,143.20,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,144.80,2772,350.0,318.5,59.4,145.20,2772,1193.4,1142.4,50.6,144.40,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,146.00,2751,250.0,279.3,83.3,146.40,2709,999.6,1101.6,39.8,145.60,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,147.20,2352,240.0,485.1,4.8,147.60,2142,979.2,1183.2,39.8,146.80,-2.09,0.47,-0.45,2.07 ,148.40,1617,250.0,504.7,4.8,148.80,1197,969.0,1111.8,35.9,148.00,-2.09,0.47,-0.45,2.07 Słowem pierwszy i ostatni pompowtrysk wyglądają dziwnie. Mechanik który też to oglądał, zaglądał w jakiś blok pomiarowy, z którego wynikało że jest jednak inaczej.... Jestem już całkiem skołowany. A czy Kolega araczek mógłby powiedzieć coś więcej o kupionych pompowtryskach ? Czy wszystko było ok i czy faktycznie były nowe (trochę podejrzana ta rozbieżność ceny w ASO i Allegro) Sory ale LOG nie tak się zapodaje na forum. Musisz go obrobić dane w Exelu tak aby były widoczne rubryki z danymi - tu niek tnie będzie się wpatrywał w oczopląs cyferek Edit: Nie wiem kto to czerwone napisał i szkoda że nie napisał jak mam to edytować ( ) , ale zrobiłem tak: Pierwsze trzy to dane z grup pomiarowych 003. 011 i 013. Czwarty to wykres ładowania trubosrężarki w funkcji obrotów silnika. Chyba nie ma sensu robić wykresu poprawki wartości wtrysku, bo widać wszystko świetnie w trzeciej tabelce. Pozdrawiam najaro
  11. Witam No ale przynajmniej to była konstruktywna krytyka. Fakt - ja mam rok 2000....... Pozdrawiam
  12. gadasz glupoty delikatnie mowiac A tak konkretniej to jakie głupoty gadam ??
  13. Witam A Kolega używał tego produktu ? Pytam, bo właśnie byłem u mechanika i ten powiedział że właśnie stosowanie tego typu produktów (właśnie wypaliłem paliwko z innym co prawda środkiem, ale o podobnym podobno działaniu). Teraz jestem całkiem skołowany i wolałbym nie ryzykować dalszego uszkodzenia silnika. Stąd moje pytanie. Pozdrawiam NAJaro
  14. Witam Wielkie dzięki marecek. Kamień z serca ... Znowu parę zł "zaoszczędziłem" - będzie na następne naprawy Pozdrawiam
  15. Witam Zapytałem, dostałem odpowiedz i teraz się martwię..... Z tego co zrozumiałem jeśli u mnie wyniki pomiaru są takie: Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H -2.8 to +2.8 mg/H mg/str mg/str mg/str mg/str -2.14 0.71 -0.42 1.81 -2.14 0.71 -0.42 1.81 -2.14 0.71 -0.42 1.81 to pompowtryski są do d..... Przynajmniej pierwszy i ostatni. Mam rację ?? Mam już wymieniać, czy na razie spokojnie czekać (aż osiągnie granicę przyzwoitości czyli 2,8) i zbierać kasę ? Można wymienić tylko te dwa, czy trzeba wymieniać od razy wszystkie ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności