Skocz do zawartości

lukparrr

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czyli dalej nic nie wiem... ? Lepiej kupić olej za 260 zł typu Ravenol czy Millers czy wspomniany Mobil 1 ESP za 160 zł i wymienić go po 12 tys. km zamiast po 15 tys. km? Jeździ ktoś z Was na Mobilu? Musicie dolewać między wymianami?
  2. Im więcej czytam na forum, tym mam większy mętlik w głowie, a potrzebuję szybkiej i konkretnej odpowiedzi... Dużo jest wymian informacji na temat Passata TSI, a ja potrzebuję porady do Passata 2.0 TDI 150km (mod na 188 km), kod silnika CRLB, jazda w cyklu mieszanym (15-20 tys. rocznie), aktualny przebieg 90 tys. km, wymiana oleju w silniku co 15 tys.km. Do wymiany olej w silniku i w skrzyni DSG. Który wybrać olej silnikowy 5W30 - Motul Specific, Millers (XF czy EE), Liqui Moly TopTec 4200? Jaki polecacie olej do skrzyni DSG? Ile potrzeba litrów?
  3. @przemekg trochę się pomęczyłem, ale udało się. Z tego dolotu trzeba wyjąć z zapięcia wężyk, odkręcić bodajże 4 śruby i wyciągać w lewą stronę, tak jak później tą kierownicę. Później jak składasz to trzeba ten dolot rozpiąć, bo składa się z dwóch części, ale wszystko jest do zrobienia. Mi to zajęło nawet nie pół godziny. A jeśli chodzi o ciszę, to tak, w końcu nastała
  4. @przemekg właśnie cholera nie pomyślałem, żeby zrobić zdjęcia. Trzeba odkręcić ten plastik, na którym masz nalepki serwisowe, jest na dwóch śrubach. Po odkręceniu tego trzeba odkręcić jeszcze znajdujący się pod tym plastikiem z naklejkami dolot powietrza i dopiero będzie dojście do tej kierownicy. Ja ją całkowicie wypieprzyłem...
  5. Dobrałem się w końcu do kierownicy powietrza. Faktycznie trzeba odkręcić również element z nalepkami i wyciągnąć plastik pod spodem (z dolotem powietrza). Dopiero wtedy pojawia się dostęp do "kierownicy". Trzeba się trochę posiłować, ale można wysunąć ją w lewą stronę stojąc przodem do maski.
  6. Jak patrzę na załączony post, to faktycznie chyba więcej trzeba rozkręcić. Jutro postaram się do tego dobrać. Jakby ktoś miał jakieś zdjęcia z demontażu tego lub robił to na świeżo, to prosiłbym o wskazówki @przemekg czy u Ciebie ustąpiły objawy po zaklejeniu?
  7. Czy ktoś podpowie gdzie konkretnie znajduje się ta guma i jak ją wymontować? Można wymontować całą górną kierownicę powietrza (załączone zdjęcie - kod części 3G0 121 330), ale to chyba nie o to chodzi, bo jest to jednak kawał plastiku a nie to co na zdjęciach..?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności