Skocz do zawartości

Zubr_7

  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Zubr_7

  • Urodziny 03.09.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chorzów

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Niestety za wcześnie cieszyłem się z rozwiązanego problemu, już po kilku dniach problem wrócił, liczę się z wymianą całego reflektora. Wg mnie problem tkwi w silniczku odpowiedzialnym za sterowanie reflektorem prawo/lewo Na silniczku zabudowany jest prawdopodobnie potencjometr, który to pełni rolę czujnika położenia reflektora wspołpracujący ze sterownikiem (zabudowanym z tyłu reflektora modułem - nie mylić z przetwornicą) Wg mnie, a jestem samochodowym laikiem aczkolwiek elektrykiem, powody moga być dwa: 1. Zuzyty potencjometr (tak jak w starym radio regulacja głośności powoduje trzaski w głosnikach) i sterownik odczytuje je jako błąd czujnika. 2. błędna synchronizacja modułu z czujnikiem (położenia krańcowe i zerowe reflektora itp.). Całkiem możliwe, że oba te czynniki występuja jednocześnie. To by tłumaczyło politykę ASO VW zakładającą wymianę całego reflektora - właściwa regulacja możliwa jest tylko na specjalistycznej linii produkcyjnej. Każda ingerencja w bardzo czuły układ powoduje problemy. Tak wg mnie sprawa wyglada, oczywiście komunikat "AFS inoperative..." może sygnalizować wiele róznych usterek, ja omawiam mój przypadek, zdiagnozowany przez VAG: "02628 czujnik połozenia modułu przechylenia z prawej strony"
  2. Witam, wreszcie udało mi się uporać z problemem "AFS inoperative...." i migającą żółtą kontrolką na desce. Problem tkwił w czujniku położenia zamontowanym na silniczku sterującym ruchami poziomymi prawego reflektora (dynamiczne doświetlanie zakrętów). Wymiana silniczka wraz z zespolonym czujnikiem załatwiło sprawę. Trochę kłopotliwe jest tylko wymontowanie reflektora dla wymiany czujnika (demontaż zderzaka konieczny). Polecam w tym zakresie usługi serwisu XENON SERWIS z Jaworza k. Bielska-Białej, tel. 601536370 http://www.xenonservis.pl - jak macie problemy z reflektorami walcie tam śmiało.
  3. Witam, mam podobny problem, diagnoza VAG wykazała błąd czujnika położenia modułu przechylania z prawej strony (kod: 02628) - czy taka diagnoza może być powodowana zacinaniem się silniczka od poziomowania, o którym piszecie powyżej? Prosze o jakieś informację gdzie dokładnie zlokalizowany jest ten silniczek, jak się do niego dobrać by go przesmarować - może jakis skan z tzw. ETKi
  4. Witam, z uwagi na podobny problem podłączam sie do tematu. komunikat: "AFS Inoperative" i mrugająca żółta żarówka, diagnoza VAG: Czujnik położenia modułu przechylania z prawej strony (02628) Czy miał ktoś podobny problem i zna rozwiązanie? Czy mozna wymienić sam czujnik/moduł? gdzie jest zlokalizowany? jak wygląda? Proszę o pomoc!
  5. jak sądze gwarancja była 2-letnia i skonczyła się w lutym, ja autko sprowadziłem miesiąc temu z FR
  6. No i guzik, po wizycie w ASO wiem tyle co wiedziałem. Diagnostyka wykazała sporadyczne usterki pt. "sterownik silnika zablokowany" i jakies inne drobiazgi. Skasowali wskazanie i zainkasowali 250zł. Po dwóch dniach kontrolka znów sie zapaliła.
  7. mam dokładnie to samo, w instrukcji podają, że ta kontrolka (zółty silnik) oznacza niesprawność w ukł. wydechowym, jutro umówiony jestem na sprawdzenie w ASO VW, zobaczymy co zdiagnozują... dam znać
  8. Za niespełna 3 stówy kupisz w każdym ASO oryginały dopasowane nie tylko krojem ale i stylistyka do nowego Passka - czy to naprawde tak dużo jak dla autka wartego powiedzmy 60 patyków??? toz to tylko trochę więcej niz jedno tankowanie. W poprzednim B5 skusiłem się na dywaniki z PETEX'a po niespelna roku miałem przetarty... cóż może nie jeżdżę w miękkich adidasach. Naprawdę szczerze polecam oryginały (wzór w trójkąciki) - ładnie komponują się z wnętrzem autka
  9. A mógłby kolega podpowiedzieć który przekaźnik i bezpiecznik odpowiadają za pracę pompki spryskiwaczy? W moim Passku serwis stwierdził zwarcie/doziemienie przekaźnika pompy spryskiwaczy reflektorów, jak go zidentyfikować i ewentualnie wymienic zanim zabiorę się za wymianę samej pompy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności