JarekJarek1993
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.3 V5 170KM (AZX)
-
Rok produkcji
2002
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
-
Witam. Borykam się z problem z klima. Układ jest praktycznie nowy, kompresor, przewody, chłodnica, osuszacz, parownik, dysza rozprężna. Po odpaleniu rano normalnie się włącza, pochodzi z 5 minut i następuje wylaczenie , w tym czasie przycisk na klimatroniku wgl nie reaguje na włączanie wyłączanie. Kolejny raz działa po przekroczeniu prędkości 100km/h sama się załącza i wtedy już wszystko jest ok do kolejnego zgaszenia auta i tak w kółko. Zauważyłem jeszcze ze po dłuższej trasie parownik zamarza do tego stopnia że z kratek wypadają kawałki lodu. Wentylator pracuje na każdym biegu.
-
Witam. Problem dotyczy silnika azx 2.3v5 170km. Z dnia na dzień zauważyłem ze auto powyżej 110km\h bardzo ciężko rozwija większą prędkość, jakby otworzył się spadochron. Błędów w sterowników brak. Wymieniłem podciśnienia, świece,cewki, przeplywomierz, wywaliłem kata, podmieniłem przepustnice i zmieniłem sondy lambda. Dolot szczelny 100%, walek w kolektorze również chodzi. Autem jeżdżę do pracy i pokonuje około 1000km w jedną stronę i nigdy nie było problemów. Zawsze odpala normalnie równo i wkręca się na obroty bez problemu. Kopresje na wszystkich cylindrach ma dobrą. Na autostradzie potrafił się rozpędzić do 240km\h licznikowe a teraz ledwo 190. Do prędkości 110 jedzie normalnie jak zawsze. Problem występuje zarówno na gazie jak i na benzynie. Bardzo staram się dbać o auto więc Filtry i olej zmieniane co 8-9tys. Spotkał się ktoś z podobnym problemem ?
-
Zarejestrował się nowy użytkownik: JarekJarek1993
-
Czujnik temperatury cieczy chłodzącej
JarekJarek1993 odpowiedział Konrados → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Problem zaczyna się przekręceniu zaplonu na zimnym silniku, licznik wskazuje temp około 75⁰ i uniemożliwia to normalne odpalenie. Jeden czujnik 4 pinowy znajduje się przy dolnym wężu chłodnicy a drugiego nie potrafię zlokalizować. Jeżeli miał ktoś do czynienia z tym silnikiem proszę o podpowiedź.