Skocz do zawartości

mrancho

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzień dobry, Mam problem z VW Passatem B6 2007, skrzynia automatyczna. Auto przyjechało z usterką-nadmierne kopcenie na niebiesko, z auta jest usunięty DPF. Po zmierzeniu kompresji i diagnostyce zostały wymienione pierścienie tłokowe, końcówki wtryskiwaczy, zregenerowana turbosprężarka, regenerowana głowica, nowe popychacze zaworowe, filtr paliwa. Została uszczelniona pompa vacum, były zmierzone tłoki w GMP. Auto nadal kopci, na zimnym po odpaleniu po minucie pracy zaczyna się problem i tak jest dopóki auto nie złapie temperatury roboczej 90 stopni. Ostatnio zdarzyła się sytuacja, że po odpaleniu wielka chmura dymu. Co może być tego powodem? Gdzie szukać przyczyny? Parametry PD w normie, parametry EGR również.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności