Skocz do zawartości

marcinklb

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 180KM 4x4
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witajcie Jakiś czas temu kupiłem w fajnej wersji Passata z silnikiem 2.5 TDI kod BAU i skrzynią automatyczna. I mam do was pytanie czy w waszych autach też sprawa wygląda podobnie. Otóż...przerzucam skrzynie w pozycję D, dodaje gazu auto rusza jedzie, czuć że w momencie zwiększania prędkości przerzuca skrzynia na 2 bieg, potem 3 i tutaj dzieje się najciekawiej. Obroty na biegach 1,2,3 oscylują jak delikatnie przyspieszam na ok. 1700-2000. W momencie przerzucenia na 3 bieg po chwili obroty spadają na 1200-1300 a pod pedałem gazu czuć jakby się delikatnie podniósł i auto ma więcej mocy tzn jak dodam gazu to auto już idzie od tych 1300 bardzo mocno i równo. To samo jest na 4 i na 5. Pytanie czy też macie takie odczucia na tych pierwszych biegach jakby skrzynia blokowała trochę pełna moc a po przerzuceniu już na 3 bieg obroty nagle spadają i auto wraz z mocniejszych naciśnięciem pedału gazu przyspiesza co raz bardziej. Nadmienie iż miałem VW Touarega 2.5 w którym działo się podobnie oraz kiedyś Audi A6 2.5 150KM w którym też te pierwsze 3 biegi były słabsze. Czy to specyfika skrzyń volkswagena?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności