Skocz do zawartości

duo

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O duo

  • Urodziny 07.11.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukanio
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B3 1.6 TD 80KM (SB)
  • Rok produkcji
    1991
  1. akurat passata mam do rooty a nie na wygłupy 50tys km rocznie nie bede robić na mega glebie przod -60 i tył -40/30 mi starczy ..
  2. mapet wariacie namierzyłem sprezyny niby -30 .. powiedz jak to bedzie wygladac przy 9j z 215/40 masz jakąs jasność ? przód bym chcial nisko wiadomo najchetniej -60 ale tył pasowałoby w variacie miec wyżej ciągle cos targam .. noi laweta nie bedzie glupio zaczepiona
  3. ja własnie wyciągnąłem zegary i coś będę kminić z nimi .. w vw mnie złości sposób "naświetlania" .. ja jeste przyzwyczajony do audi .. tam sa "podświetlane" o niebo to jest lepsze rozwiązanie .. w passku musze cos wymyslec bo mnie cholera wezmie .. duzo jezdze i wnetrze musze miec dopracowane pod siebie zaczalem od wymian brakujacych uszkodzonych peknietych czy podrapanych plastikow teraz czas na zegary w miare mozliwosci na bierzaco bede wrzucac foty w temacie swoim
  4. załatwiłem sobie wolne i będę od początku do końca
  5. dziękuję serdecznie .. tak teraz patrzę .. powinienem znać takie auto .. ale zbyt krotko jestem na forum moja świadomość już jest bogatsza, jeszcze raz dzięki kolego
  6. witam mam konkretne pytanie czy chcąc włożyć przedni zderzak od B4 do B3 czy wystarczy sam zderzak czy też belka musi być zmieniona, czy velka może zostać stara ? jakto to z tym jestm .. nosze się z zamiarem zmiany i chciałbym zosrientować się co konkretnie potrzebuję, żebynie było potem niepodzianek nie potrzebnych komplikujących i marnotrawiących cenny czas i nerwy z góry dziękuję za podpowiedzi i wskazówki, Łukasz
  7. witam, pracowałem w serwisie seata i powiem szczerze, że każdy nowy diesel miał objaw dragania sprzęgła delikatnego .. każde jedno auto .. hiszpania tłumaczyła to tak : "taka charakterystyka aut"
  8. ja też jestem świeżak i niestety pracuje 12go od 19.30, ale podskoczę się przywitać .. w końcu pozdraVWiam
  9. tak jak kolega wyżej napisał nie stosuj tych wszystkich super glue .. dobry jest klej do szyb - osobiscie sprawdzilem na taty audi testował kilka klei i zawsze dzien pozniej lub kilka dni pozniej rano lusterko ladowało na podłodze lub fotelach przykleilem kleujem do szyb K+D i jest malina
  10. witam u mnie z kolei jest tak .. temperatura sie steruje ładnie ciepło-zimno, biegi wentylatora też łądnie chodzą tylko ... no właśnie objaw jest taki, że wieje zewsząd hehe jak mam na 1 i 2 to ciepło delikatnie sie pojawia z kratek w każdej pozycji, co prawda na szybe najwięcej, ale z innych kratek też natomiast na 3 i 4 już wieje namacalnie, ale też zewsząd. Zamiast wiaćtotalnie konkretnie z ustawionego pokretłem miejsca to tak na półgwizda wieje zewszad .. pytanie o przyczynę, czy ktoś miał taką historię u siebe ? chciałbym sie za to zabrać i spodziewam się wyciągania całej dechy, wstępnie poderzewam, że z klapkami coś nie tak tylko co dokłądniej ?! dziekuje za wszelkie wskazówki
  11. witam ja z kolei mam swoje SB jakoś od miesiąca przejeździłem juz kilka tys. i zauważyłem iż na jakieś 1200km bierze ok 200-300ml oleju. I kilka spostrzerzeń mam takich: jak na dworze jest ciepło i zapalam go rano to puści chmurę niebiesko białego dymu nie groźnie wygladającego i tyle. Jak jest ciepły to już po ten przy odpalaniu nie. natomiast jak na dworz jest zimno to ten sam objaw jest przy odpalaniu tyle ze potem też delikatnie potrafi dymić na białawo niebiesko. Teraz pytanie co to może być .. tak jak pisąłem olju w zasadzie nie beirze w niepokojących ilościach, uszczelka pod głowicą raczej też odpada ponieważ z płynem totalnie nic się nie dzieje, temp nie łąpie .. aha jeszcze czasem w srodku potrafi zaśmierdzić spalinami tuż po zapaleniu właśnie rano. Tak sie zastanwiam na turbiną czy to może ona szwankować zaczyna ?! .. jak napisałem powyżej auto mam krótko i nic jeszcze nie grzebałem, wolę najpierw o teorię wypytać, ażeby z tej strony być przyszykowanym na co zwracać uwagę. Z góry dziękuje za spostrzeżenia kolegów pozdrawiam, ŁUkasz
  12. witam, moje 1.6TDi po mieście wypije jakieś 7-8 .. dodam, że moja jazda prawie jak taksówkarza, krótkie odcinki, często palę, gaszę itd. trasy jakoś ok. 6 mi wyszło natomiast z przyczepą długości auta i z plandeką utrzymując ok 100 km/h w miaręmożliwości wyszło jakoś ok 7 .. generalnie uważam, że to zadowalające statystyki .. dopóki nie porównuję tego do byłego polo mojej żony .. trasa 3.5-4.0 miasto 4.0-5.0 ale za to bagażnik 3xmniejszy
  13. passaty malina, ale czemu jest błąd ort w tytule tego tematu ?:p:p
  14. witam serdecznie jestem nowym forumowiczem , kiedy jakies najblizsze spotkanko w LBN? pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności