Skocz do zawartości

bobo87

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Dzięki za odpowiedzi. Auto oddałem do ASO, po kilku dniach (15 😡) odebrałem. Sprawdzili szczelność, płyn wyciekał przy nagrzewnicy. Nagrzewnica była zaklejona, nawet zawór w korku od zbiorniczka płynu podobno był zaklejony i nie działał już jako zawór bezpieczeństwa. Wymieniona nagrzewnica, jakieś plastiki, obejmy od węży i korek od zbiorniczka. Układ wyczyszczony. Testy szczelności wyszły już dobrze. Mam nadzieję, że to zakończy ten irytujący problem. Pozdrawiam, Przemek
  2. Zapoznałem się z tematem silikatu i faktycznie mam to dziadostwo. Wszystko wskazuje na to że cały czas się to wydziela do układu. Zamówiony nowy zbiorniczek, będzie wymiana i czyszczenie układu. btw, mechanik zlał temat mimo moich sugestii, więc zmieniłem mechanika. Pozdrawiam, Przemek
  3. Cześć, mam problem w moim B8 2016 2.0 TDi 150KM w zasadzie od 2 lat. Pękają mi rury od chłodzenia, na przestrzeni tego czasu wymieniałem już chyba z 8 razy pęknięte rury. Zawsze w innym miejscu, tak jakby było za duże ciśnienie. Zaczęło się od problemu z ogrzewaniem, bo była zapchana nagrzewnica. okazało się, że poprzedni właściciel chyba coś pokombinował, bo był zanieczyszczony cały układ chłodzenia. W rezultacie przeczyściłem cały układ, wymieniłem znowu nagrzewnicę i problem na rok zniknął. Ale ostatnio znowu się zaczęło. Pękła kolejna rura, po wymianie był spokój na 600 kilometrów świątecznej trasy i znowu bańka z płynem pusta, więc znowu gdzieś cieknie. Nie mam już siły na ten temat, ciągle jeżdzę ze stresem, że nie dojadę. Wydaje mi się, że mechanicy nie mogą znaleźć prawdziwej przyczyny. Wg. mnie, jest to za wysokie ciśenienie w układzie, ale nie jestem mechanikiem. Mogę tylko polegać na innych. Czy ktoś się z czymś taki spotkał? Może to jakaś typowa usterka vw? Pompa wody była wymieniana przy rozrządzie oraz sprawdzana przez mechanika. Pozdrawiam, Przemek
  4. Cześć, mam problem z dogrzewaniem strony pasażera, wczoraj jechałem w trasę i było -2 stopnie, w całym samochodzie miałem 25 stopni ustawione i na kierowcy i z tyłu było ciepło, a od strony pasażera było chłodne powietrze. Jak dałem na HI, to było trochę cieplej, ale dużo brakowało do ciepła z reszty stref. Jak zrobiłem na minimalna temeperaturę, to mocno chłodziło. Jak robiłem cieplej, to robiło się cieplej, ale nie wystarczająco. Co może być nie tak? i czy mogę to jakoś sam naprawić?
  5. Hej, mam b8 2016 od paru dni. zauważyłem że mapy są jeszcze z 2016 roku. Chciałbym je zaktualizować do tych najnowszych. Z tego co wygooglałęm to mam Discover Media. Z tego co wyczytałem na forum powinno się: ściągnięcie map ze strony vw, przegranie wypakowanych map na oryginalną kartę wyjętą ze slotu SD1. uruchomienie aktualizacji w menu navi. pytanie teraz, czy coś może pójść nie tak? czy trzeba używać programu discover care vw? bo nie moge tego nigdzie znalezc. Czy mogę coś zepsuć? w info o wersji mam: 3GO919866M 0521 ECE 2016
  6. Witam wszystkich, dzisiaj nabyłem passata b8 2016 i mam pytanie o keylessgo. otwieram samochod dotykajac klamke lub pociągajac ją i jest ok. Ale problem zaczyna sie gdy chce auto zamknac, bo sie nie zamyka. Czy coś źle robie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności