Skocz do zawartości

adyredro

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.4 TSI GTE 218KM DSG6
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witaj! Dzisiaj wymieniłem moduł MASTER na ten, który był H16 (wersja sprzętowa 16), kodowałem, a potem usunąłem ochronę komponentów. Następnie czujniki zaczęły działać całkowicie normalnie, a system wspomagania bocznego stał się aktywny. Nie było potrzeby kalibracji ani niczego. Dziękuję wszystkim za wsparcie!
  2. Spróbuję jeszcze raz, dzięki za załączone zdjęcie, pomaga mi się zorientować.
  3. Tak! Z tego tematu również się skupiłem, wstawiłem link powyżej, tylko jest inny samochód, inna platforma. Moja to platforma Passat B8 MQB, a grupa pomiarów jest zupełnie inna.
  4. Mógłbym zamontować oba czujniki z wersją sprzętową H16 ale muszę ponownie zdjąć CP i myślę, że problem jest z ich pozycji.
  5. Witaj! Tak, CP zostało usunięte. Teraz mam tylko 2 błędy kalibracji: Address 3C: Lane Change (J769) Labels:| 3Q0-907-566.clb Part No SW: 3Q0 907 566 E HW: 3Q0 907 566 Component: MRR1Rear H20 0510 Revision: -------- Coding: 04C002 Shop #: WSC 05311 115 00086 ASAM Dataset: EV_RearRadarS1BoschVW48X 001007 ROD: EV_RearRadarS1BoschVW48X.rod VCID: 3A7B87EFBD5F905605-806E 2 Faults Found: 729349 - Control Module for Lane Change Assistance C1114 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 152 Mileage: 14105 km Date: 2020.07.28 Time: 12:36:26 Control Module temperature: 55 °C Voltage terminal 30: Measured value not available Vehicle speed: 0.00 km/h Terminal 15 status: Measured value not available Voltage terminal 15: 12.80 V 729605 - Control Module 2 for Lane Change Assistance C1115 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 152 Mileage: 14105 km Date: 2020.07.28 Time: 12:36:26 Control Module temperature: 55 °C Voltage terminal 30: Measured value not available Vehicle speed: 0.00 km/h Terminal 15 status: Measured value not available Voltage terminal 15: 12.80 V Zbudowałem system kalibracji według modelu rosyjskiego z turbiną „chłodniczą”, ale wykonałem kalibrację statyczną tylko na jednym z czujników ODIS, na drugim zawodzi. (Https://www.drive2.ru/l/10151918/) Mam dalmierz cyfrowy, który pomaga mi określić nachylenie czujników, ale nie wiem, co to powinno być. Lub mogę określić nachylenie za pomocą VCDS, ale nie wiem, które pole należy zapytać. Powtarzam, mój samochód został uderzony w tył, a metalowa część, w której zamontowane są czujniki, została zdeformowana, a następnie wyprostowana. Oto obrazek z danymi z modułu: https://photos.google.com/photo/AF1QipMRZdjgIE3TcjiiiUIX8IZqozWUQ5DOveYSud1Y
  6. Pozdrawiam was wszystkich! Mam problem podobny do lukasz16 w tym sensie, że mój samochód został uderzony w tył i jego czujnik SLAVE został zniszczony. Kupiłem kolejne 2 foteliki z innego auta z tym samym kodem części tylko trochę się różni: Oryginalny MASTER: Address 3C: Lane Change (J769) Labels:| 3Q0-907-566.clb Part No SW: 3Q0 907 566 E HW: 3Q0 907 566 Component: MRR1Rear H20 0510 Revision: -------- Coding: 04C002 Shop #: WSC 05311 115 00086 ASAM Dataset: EV_RearRadarS1BoschVW48X 001007 ROD: EV_RearRadarS1BoschVW48X.rod VCID: 3A2D32F51CDC670B5D6-806E W porównaniu z zakupionym SLAVE: Address CF: Lane Chge Asst 2 (J770) Labels:. 3Q0-907-566.clb Part No SW: 3Q0 907 590 E HW: 3Q0 907 590 Component: MRR1Rear H16 0510 Revision: -------- Coding: 04C002 Shop #: WSC 00000 000 00000 ASAM Dataset: EV_RearRadarS2BoschVW48X 001007 ROD: EV_RearRadarS2BoschVW48X.rod VCID: 372B2BC12FCE7A63A28-8062 To jest H20 w porównaniu do H16, ale wersja oprogramowania to ta sama 0510. Moje pytanie brzmi w których polach znajduję wartości -6,35 i +6,35 stopni, bo podejrzewam, że moje czujniki nie mają normalnego nachylenia, które powinny mieć. PS: Napisałem do Ciebie za pomocą Tłumacza Google, mam nadzieję, że rozumiem ... i otrzymuję odpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności