Skocz do zawartości

MichalZet

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wydaje mi się że był błąd, ale nie w literze, ale w początku, tj. powinno być 3G9 a nie 3G8. Popraw mnie jeśli coś źle widzę. https://nemigaparts.com/pl/cat_spares/etka/volkswagen/pa/793/827300/
  2. Czy ktoś z Was orientuje się jakie są wartości natężenia prądu łądującego dla tego USB w podłokietniku? Rozważam odblokowanie app connect, ale zrobiłem wczoraj próbę, w czasie jazdy uruchomiłem nawigacje na telefonie, plus streaming muzyki. Po 10 min nic nie przybyło na baterii, ale też nie ubyło.
  3. W wątku z linka poniżej, jest to opisane. Ja miałem trzy sterowniki(w tym "C"), ale klapa zadziałała w pełni dopiero z "J". Możliwe, że to kwestia adaptacji/kodowania, bo na każdym z nich coś tam działało, ale dopiero na "J" poszła pełna funkcjonalność. Jakbyś miał pytania do pisz śmiało, chętnie podzielimy się zdobytym doświadczeniem.
  4. oznaczyłem Cie w innym wątku związanym z klapą. Tj. "ELEKTRYCZNA KLAPA // Retrofit - problemy"
  5. @kubek197878 samo dołożenie nie jest trudne, ale u mnie jest kilka problemów z zakresu kodowanie, a dopasowanie sterownika do auta.
  6. Hej, może komuś się przyda, lista potrzebnych części. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GSIMFq7lnq32X9IHcNNv4xE70AMWSm8uMyTRG8ntzcs/edit?usp=sharing w tabeli, znajdują się przydatne komentarze, uzupełnianie w razie update'u.
  7. Hej Ekipa, zdobyłem i dołożyłem cały set, aby mieć elektryczną klapę. Prócz sterownika, wiązki i przycisku, graty są od jednego dawcy. Jednak nie wszystko działa tak jak powinno. Błędy na zdjęciach. Opis problemu poniżej: 1/ przycisk na klapie nie reaguje po pewnym czasie od otwarcia, ponowne naciśniecie otwarcia auta na pilocie pomaga, ewentualnie włączenie zapłonu, 2/ siłownikom brakuje mocy do zamknięcia po zmianie pozycji otwarcia na wyższą, generalnie nie mogę zmienić wysokości otwarcia na stałe. Na niemieckim forum piszą o załadowaniu nowego "DS"(data settings, czyli adaptacje?), co to znaczy? Ma ktoś z Was potrzebne adaptacje do tego? Mam sterownik z końcówką "E" czyli 233. Chłopaki na tym forum piszą o fleszowaniu do wyższej wersji, np "Q". Czy ktoś wie czy mój sterownik klapy mogę fleszować do wersji "Q"? Druga sprawa sprawa, zasilanie wziąłem z sc46, według VW powinno być z sc50, ale on u mnie jest bez pinów. Czy to może mieć znaczenie w przypadku tych problemów? Trzecia ostatnia sprawa, co z kodowaniem, wiem, że trzeba grzebać w stg 9, 10, 19, ale co tam trzeba zmienić? Może ktoś z Was ma instrukcję od Kufatec? To by dużo ułatwiło. Może inne pomocne materiały? UPDATE 13.08.2020r.: Wszystko działa jak należy. Wyżej wspomniane błędy pochodziły od sterownika, który "nie pasował". Założony z końcówką "J" odczarował samochód. Wielkie podziękowania dla @Tomczosi, dzięki któremu sprawa jest zakończona sukcesem. Jak się ogarniemy to spiszemy manual. SC50 podłączony jak w fabryce. Poniżej raz jeszcze wykaz części (za sprawą @Tomczosi). https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GSIMFq7lnq32X9IHcNNv4xE70AMWSm8uMyTRG8ntzcs/edit?usp=sharing
  8. Może przyda się komuś na przyszłość, przyczyną problemu były podjęte piny w module BCM na kostce numer c bodajże. Aby wyjąć moduł najpierw rozepnij kostki dopiero wyciągaj puszkę.
  9. Hej Ekipa, w ostatnie dni dołożyłem kamerę cofania i elektryczną klapę do mojego kombi. Po drodze stały się dwie rzeczy. 1. Nie działa prawy kierunkowskaz. Mianowicie dostaje komunikat sprawdź prawy tylni kierunek, ale tylko po jego użyciu. Po zgaszeniu błąd znika. Lewy natomiast nie działa na trzy. Lampa po wymianie na inną daje ten sam błąd. 2. Nie działa przycisk drive select. W trakcie operacji dokładania rzeczy, auto było odłączone wiele godzin od baterii, zastanawiam się czy to mogło mieć wpływ i teraz trzeba to zaaadaptować na nowo. Jakieś pomysły?
  10. @Panowie, możecie udostępnić manual, ewentualnie film jak poradzić sobie z demontażem progów wewnętrznych z podłogi? Chodzi o to co zdjęte na zdjęciu.
  11. tutaj masz Gdańsk. Wycenił mi na 2800zł. Same części na 2000zł. Także sam montaż wychodzi 800zł. Polecam przejrzeć profil na FB widać, że się zna. https://allegro.pl/oferta/montaz-elektryczna-klapa-bagaznika-vw-passat-b8-8014492517
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności