Jump to content

polgalka321

  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Brak możliwości dalszego kodowania. Wszystko co było możliwe to zostało sprawdzone. Dzwoniłem do kilku serwisów VW i nikt nie chce się tego podjąć. Podobno odisem tylko to co po VIN się da. Póki co pompa zdemontowana i szukam pomysłów. Zastanawiam się nad kupnem innej pompy z inna literka na końcu i sprawdzenia czy to samo będzie czy może akurat ta pompa nie jest obsługiwana przez mój samochód.
  2. Jeden stały błąd to źle zakodowana pompa abs. Drugi stały błąd to sterownik silnika. Wszystkie inne to są okazyjne i zależne od wprowadzonego kodowania. Błąd sterownika silnika znika tylko na tych kodowaniach z kartki ale za to pojawia się błąd napędu na 4 koła. Wszystkie inne kodowania to maja 2 stałe błędy plus inne od licznika itd. Jeśli dodaje albo odejmuje 3 od tych kodów z kartki to wraca sterownik silnika i coś jeszcze. Zapoznałem się ze wszystkim zanim się za to zabrałem i byłem świadom komplikacji w kodowaniu. Ale żeby aż tak to nie 🤨 albo mam za stary samochód do tej pompy albo coś musi być nie tak gdzieś indziej. Błędów poza tymi to nie ma żadnych.
  3. Niestety ten błąd jest non stop. Ale myśle ze to z powodu tego ze jest drugi błąd napędu na 4 koła którego nie mam. Jeśli bym wyeliminował ten napęd na 4 koła to sterownik pewnie by się zakodował. Nie mam już pomysłów
  4. Uwierz mi ze zrobiłem wszystkie możliwe kombinacje począwszy od 03 aż do 8095. Jedynie te kody z prawej strony listy nie maja błędu sterownika silnika... na wszystkich pozostałych jest ten błąd. Ja spędziłem na wykonaniu wszystkich prób około 15h.
  5. Wszystkie z prawej strony listy. Przetestowałem wszystkie możliwe opcje jakie tylko obsłużyła pompa. Twoje kody tez próbowałem ale dodatkowo były jeszcze inne błędy od licznika i sterownika silnika.
  6. Ok po co te złości. Czujnik został wymieniony razem z pompka i w dalszym ciągu kodowanie złe. Zostały dwa błędy.... błąd napędu na 4 koła i źle zakodowana pompa abs.
  7. A czy błąd czujnika sprzęgła tzn stary jeszcze z literka A na końcu może bruździć w tym wszystkim? Jutro będę wymieniał pompkę i nowy czujnik z literka C. Tylko czy to może być od tego?
  8. Witam forumowiczów. Zwracam się do was z prośba o pomoc. wymienilem w pasku b6 2005r 2.0Fsi manual pompę abs z 3C0614095K na 3C0614109T gdyż chciałem mieć automatyczny AH. Dodatkowo zmieniłem tez sterownik ręcznego na 3C8. Większość rzeczy związanych z adaptacjami już ogarnalem. Został mi czujnik sprzęgła do wymiany i najgorsze kodowanie pompy. Stare kodowanie jakie miałem to było 30094. Na nowej pompie już spędziłem z 8h na poszukiwaniu kodu i nie znalazłem go jeszcze. Błędy jakie mam to nieprawidłowe kodowanie abs i sterownika silnika. Ale w zależności od kodu sterownik silnika znika a na jego miejsce pojawia się błąd napędu ma 4 koła albo coś z licznikiem. Proszę kogoś o pomoc gdyż już nie mam pomysłów
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy