Skocz do zawartości

mek

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Płyn dolewam bo jak podczas jazdy odkręcam żeby "odpowietrzyć" to zawsze trochę płynu wyleci.
  2. Witam Pacjent to Passat 1.9 TDI 115 . Mam dość dziwny objaw a mianowicie samochód grzeje się i to przeważnie w tych samych miejscach na trasie . wymieniłem już pompę wody dwa razy termostaty ( Sprawdzałem w słoiku czy otwiera się podczas dotowania wody ) Wymieniony zbiornik wyrównawczy wody , dwa razy korek do zbiornika. Wymieniłem chłodnice. I dalej nic. kupiłem płyn do czyszczenia układu chłodzenia . Dalej to samo . Podczas podjazdu pod górkę zaczyna grzać się silnik przed tym czuje spadek mocy i tracę ogrzewanie w kabinie tylko że to nie jest pod każdą górką . Muszę wtedy zjechać na pobocze i odkręcić korek zbiorniczka , podczas odkręcania raptownie do zbiornika zaczyna wlewać się płyn . I mogę jechać dalej . Rano jak np chce dolać wody bo muszę uzupełnić to np zbiornik jest pusty gdy odkręcę to raptownie zbiornik się napełnia do połowy czasem do pełna . Wygląda to tak jak w zbiorniku było powietrze a silnik zassał cała wodę . I po odkręceniu korka zbiorniczka było miejsce na wodę. Nie wiem już co to może być może jakieś rady . W mieście jak jeżdżę jest spoko nie ma problemów . Nie wiem czy dobrze myślę ale wykluczyłem uszczelkę pod głowicą bo z tym problemem zrobiłem już dość dużo kilometrów ( 15 000 km) . Może macie jakiś pomysł co mogę zrobić . Pozdrawiam Przemek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności