Skocz do zawartości

Fischer86

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Fischer86

  • Urodziny 05.02.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Dariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pszczyna

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam po 2 tygodniowych próbach i ciężkich pracach przy aucie mam dosc ale podziele sie jak naprawiłem by może komuś sie przyda a wiec problem polegał na tym iż np przy przeciągnieciu auta na obrotach wchodził w tryb awaryjny i pokazywał na vag-u błedy np różnica cisnienia doładowania wartośc przekroczona, różnica doładowania wartośc kontrolna nie osiagnieta i jeszcze jakies ale nie pamiętam byłem u mechanika nawet trzech i stwierdzili ze turbina sie zacina ale ruszałem tym cięgnem i wszystko super chodziło dodam ze rok temu była regenerowana czytałem na różnych forach i zacząłem od sprawdzenia dokładnie wszytskich węży uwierzcie kupa roboty a wszytskie były ok później wymieniłem zawór n75 nie pomagał wymieniłem czujnik cisnienia doładowania nie pomogło z dnia na dzien było coraz gorzej w końcu znalazłem mała usterke tzn zaworek który wszyscy nazywają zwrotnym a jest to zawór ograniczajacy cisnienie doładowania taki okragły czarno-biały był uszkodzony po wymianie było lepiej ale nie dobrze w końcu okazało sie że jakoś co wg mnie nie ma z tym żadnych połączeń tzn częśc która mierzy przepływ powietrza do turbo czyli tzw przepływka była walnięta i problem mam z głowy auto chula jak ta lala
  2. Ja mam cały zamek używany kupiłem bo myślałem że to jego wina tak że wrazie czego 516545533 ---------- Post added at 12:19 ---------- Previous post was at 12:17 ---------- Do kolegi kusztyk zobacz sobie czy czasem nie zalało ci albo nie zawilgło przy module komfortu zaraz pod twoimi nogami praktycznie pod wycieraczka kierowcy
  3. Witam walczyłem ztym siłownikiem chyba piec razy i wywalczyłem po pierwsze żeby wyjąc zamek trzeba odkręcic dwie sruby 10klucz i przy wkładce zamka od srodka klapy jest taka zawleczka metalowa taki oring trzeba go wyjac tak jak by ku szybie i zamek cały ładnie sie w tedy wyjmuje. A naprawa polegała na tym iż widocznie z czasem srubki z siłownika sie poluźniały i silownik dostawał luzów skręciłem go normalnymi srubkami na nakrętki i teraz działa jak ta lala nic sie nie zacina pozdrawiam
  4. Witam mam taki sam problem jak wy wszyscy tyle że mój passat AJM przy załączonym ogrzewaniu przy temperaturach jakie teraz mamy tzn -15 nie zagrzewa sie nawet po 100km chyba że wyłącze klime w tedy szybko sie zagrzewa przez całe lato i jesien było ok mechanik stwierdził mi że pompa wody nie wydala co sądzicie ?? dodam że czujnik wody wymieniony bo jak kupiłem autko to był walnięty a termostat wymieniłem kilka dni temu efekt dalej taki sam?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności