Skocz do zawartości

pukko

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pukko

  • Urodziny 13.08.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydzia

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. no to byłoby git, gdzieś też w sieci wskazało na angielskie: catalic converter
  2. tak to wygląda, na puszce następujący nr: 8EO 254 201 D
  3. A ja dalej nie wiem. Co prawda mam Audi A4 2006 rok, 2.0 TDI, BRE, ale wiemy że mamy te same silniki w autach. W kodach mam 0GG, ale męczy mnie pewna sprawa, tzn. mam po lewej stronie silnika pod maską jakąś złotawą puchę i boję się, że zalałem maszynę złym olejem. Czy w tym samym miejscu może być np. katalizator? Trudno uzyskać rozstrzygającą odpowiedź, bez wizyty u wujów z ASO. I w zasadzie przedziwne jest to, że właściciel samochodu, przy tych wielo-funkcyjnych, oble napisanych instrukcjach-nie może definitynie stwierdzić czy ma to w aucie czy nie?
  4. http://www.audiklub.org/wyposazenie.html ta maszynka dziwnie tłumaczy 0GG Instalacja oczyszczania gazow spal. eu4 a 7GG tak: koncepcja spalin: eu4 intrygujące, co to za instalacja skoro nie DPF?
  5. powiedzmy, że po polsku;) ale przydatna maszynka
  6. Dzięki za odpowiedź, miałem z tym problem, bo silnik zalałem nieodpowiednim dla DPF olejem i bałem się, że się zapcha. Skoro jednak nie mam DPF to nie muszę się martwić. Miałem olej Castrol SLX 5W 30 (bezpopiołowy), a zalałem, trochę przez nieuwagę, EDGE'em 5W 40, o innej niż poprzedni specyfikacji, ale jeśli nie mam DPF to luz, mogę się bujać na tym EDGE'u.
  7. czyli rozumiem, że jeśli mam w Audi A4 2.0 TDI 140 KM silnik BRE wśród kodów na wklejce w książce 0GG to spoko, DPF-a nie mam?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności