Skocz do zawartości

klucznick

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. może w Twoim aucie przez to że jest 4x4 trudniej jest to wywołać , u mnie tej zimy każde gwałtowniejsze przyspieszanie z uślizgiem kończyło się wyłączeniem wszystkich asystentów
  2. Od początku użytkowania pojazdu z 17 roku nie stwierdziłem żeby był wyposażony w rygiel kierownicy, nie przeszkadza mi to w najmniejszym stopniu, jednak w ASO wszyscy robią wielkie oczy bo ponoć B8 mają blokadę i koniec. Wóz jest z polskiej dystrybucji , 2,0 TDI 190KM , DSG6 , HILINE.
  3. mam to w tdi190 - elegancja francja ale mycie wnęk w tym zderzaku to jakieś nieporozumienie
  4. ostatni raz efekty specjalne wystąpiły przy przejeżdżaniu 60km/h przez "tarkę" . Teraz jednak sytuacja jakby się uspokoiła , nie wiem jak jest zbudowany czujnik przyspieszeń w sterowniku ABS ale chyba go wytrząsłem i zaczął działać poprawnie . Niepokoi mnie jednak coś innego , przy próbie włączenia aktywnego tempomatu w zatrzymanym aucie , kiedy chcę spowodować żeby auto pełzało w korku ,silnik potrafi zgasnąć - nie ma to związku z układem start stop.
  5. Serwis potwierdził problem , jednak nie mają na dzień dzisiejszy rozwiązania i nie naprawią tego - póki co mam wozić swoją rodzinę autem z niesprawnymi hamulcami . Podobno producent pracuje nad rozwiązaniem od zeszłego lata . Doradca bagatelizuje problem twierdząc, że dotyczy "pomagaczy" , zrobi się ślisko i może się okazać, że bez nich nie potrafimy już jeździć (ABS jest podstawowym systemem bezpieczeństwa) .Zapytany o to czy wóz ma problem odkąd opuścił fabrykę , pan twierdzi, że nie , a jednak odmawiają przywrócenia pełnej sprawności .
  6. Witam serdecznie , użytkuję B8 z 17roku i zaobserwowałem następujący mankament , podczas mocniejszego przyspieszania w łuku (np dynamiczny zjazd z ciasnego ronda) na liczniku zapalaja się kontrolki od kontroli ciśnienia, stabilizacji toru i wykrzyknik. W komunikatach samochodu pojawiają się:Usterka ESC, układ wspomagania podjazdu- usterka, Front Assist niedostępny, Precrash niedostepny, rozpoznawanie znakow - usterka,wskażnik cisnienia- usterka,sygnalizacja przy parkowaniu- usterka. Po ponownym uruchomieniu wozu i przejchaniu kilkuset metrow bledy znikają , niby wszystko działa . Problem zglosilem w ASO , auto zdiagnozowane , problem ma tkwić w oprogramowaniu sterownika ABS środkow zaradczych brak. Pytanie , czy ktoś spotkal się z podobnym lub identycznym zachowaniem auta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności