Skocz do zawartości

Radzio1504

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chciałem tylko potwierdzić , że trzeba wymienić oring bo ja waliłem ,,głową o mur"? po wymianie termostatu, wszystko tak jak pisze kolega BociekCC. Jeszcze warto odkręcić prowadzenie bagnetu bo mi pękło. Obowiązkowo odkręcić alternator. Ja do tego wyczyściłem EGR i pożałowałem ,bo go zalałem i musiałem kupić nowy ?. Tragiczne dojście , do tego objawy nie minęły. W weekend zakładam termostat DSG bo mój model nie ma i może wkońcu pomoże....!!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności