Skocz do zawartości

Kret1313

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 190KM DSG6
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dokładnie tak , to na szczęście 2.0 TDi 190 km
  2. Witam , pacjent passat b8 2.0 TDI 190 km , przebieg 180 tys. kod silnika DDA A. Od dłuższego czasu mam problem z niskim stanem płynu chłodzącego , co kilka-kilkanascie dni zapala mi się kontrolka niskiego stanu płynu chłodzącego , po odkręceniu korka od zbiorniczka delikatny bulgot i płyn jest znowu w normie ( nawet po kilku dniach postoju ciśnienie jest w układzie ) . Większość warsztatów stawia na głowicę . Zrobiłem testy na tlenki kilkukrotnie , wychodzą negatywnie , żadnych innych objawów uszczelki pod głowicą , płynu nie ubywa , grube węże na rozgrzanym silniku elastyczne i miękkie , korek od zbiorniczka wymieniony na nowy. Może mieliście podobny problem?
  3. Witam, miałem ten sam problem co większość , wymiana zaworu nastawnika jak pisał kolega Marek rozwiązała sprawę . Od 2 tygodni nie mam problemu z paleniem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności