Skocz do zawartości

Kacpersky

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No dobra we Wrocławiu są firmy które się tym zajmują i podobno dobrzy sa, do jednego dzwoniłem to mi powiedział że może sprawdzić czy jest orginalna mapa wgrana i czy wszystko ok z DPF i tyle hahs, a odnośnie tego pedału gazu to slyszales o takich przypadkach że się psuły? I czy można to jakoś sprawdzić czy np może tak jak mówisz pedał gazu potencjometr np Jeden z mechaników mówi że może czujnik walka rozrządu się zaciął i nie pokazuje żadnego błędu Co wy na to ??
  2. Dolnyslask Zgorzelec. Jeszcze zaktualizuje że na zimnym silniku np po całej nocy auto odpalam za pierwszym razem ale z 3,4 sec muszę przytrzymać tak trochę jakby dłużej odpala. I na zimnym nie wiem czemu np wrzucam drive puszczam hamulec i auto dużo szybciej rusza bez gazu w porównaniu jak np robię taka sama czynność na ciepłym A i jeszcze jak ten mechanik ze mną jeździł z tym vcds to tylko się przyczepił że np jak turbo powinno podawać u mnie 2.5 to momentami na wyższych obrotach np podawali 2.3 2.2 nie wyrównywalo do tego 2.5 jak powinno być no ale mechanik mówił że to jest minimalna różnica . A co chcesz mi jakoś pomóc w realu ?:) Haha
  3. Facet jeździł ze mną z vcds sprawdzał mi wszystko pompowtryski,DPF,EGR,turbo robił logi i mówi kurw tu nie ma do czego się przyczepić, mówi wszystkie wykresy są tak jak powinno być wszystko podaje tak jak trzeba. A więc pojechałem do innego mechanika to ten mi sprawdził cała górę silnika razem z turbo od a do z mówił że sprawdzał też wężyki jakieś od podciśnienia rozłożył ręce postawil na pompę paliwa w zbiorniku a więc wymieniliśmy i nic **** ;/ u mnie w mieście już rozkładają ręce wszyscy a Nam naprawdę dobrych specjalistów Jestem w stanie dobrze opłacić tego kto pomoże lub nakieruje chociaż Dodam jeszcze że auto na ciepłym od zera np na Drive startuje pięknie i wychodzi poza zakres 3tys obrotów bez blokowania się 2/3 bieg super przyspiesza wbija 4bieg i tutaj już po za 3 tys blokuje się jakby dławi lekko szarpie i muł niesamowity dochodzi do 4,5 tys obrotów i skrzynia. Jakby nie wie czy ma zmienić bieg i tego biegu nie zmienia dopiero gdy odpuszczę pedał to wtedy tak powoli Mienia bieg A jak np jadę 110 km/h wystarczy że dam pedał w podłogę robić kivkdown odrazu wskakuje po za 3tys i odrazu jest tak jak wyżej napisałem ;/
  4. Tylko że właśnie napisałem wyżej że żadnych błędów ;/ gostek jeździł ze mną z kompem robił pomiary i nie miał do czego się przyczepić powyżej 3tys na ciepłym łapie zamuła ale tylko na ciepłym nie muszę gasić silnika żeby było normalnie bo auto poniżej 3tys niormalnie się zachowuje bo nie łapie żadnego błędu ani w silniku ani w skrzyni, miałem w silniku już chyba wszystko sprawdzane całą górę odkręcaną itp nikt nie wie w co go ugryźć żeby trafić bo tak to można pół auta wymienić i dalej będzie tak samo Znalazłem podobny post gostek też nie miał błędów i napisał że pompę tandemową wymienił że to była przyczyna chętnie bym to zrobił ale wymienię a dalej będzie tak samo to się załamie pomóżcie proszę
  5. A więc Witam was wszystkich postaram się jak najkrócej Kupiłem passata jakiś miesiąc temu na jeździe próbnej nie byłem wstanie go dokładnie przegonić bo warunki nie sprzyjały wydawało się że wszystko ok na stacji diagnostycznej itp a więc kupiłem Po paru dniach wyjechałem nim na autostrade jechałem w miarę spokojnie ale pewnego razu mówi a sprawdzę jak idzie dokładnie, i od tamtej pory nie sypiam po nocach auto wkręca się w obroty wszystko fajnie ale tylko gdy przekroczy 3tys obrotów zaczyna mulic lekko szarpać passat ma skrzynie DSG odrazu postawiłem na skrzynię więc pojechałem do specjalisty od tej skrzyni stwierdził że to nie leży błąd po skrzyni, zero błędów w silniki jak i w skrzyni objechałem pół miasta wymieniłem przepływomierz jakieś czujniki doładowania ciśnienia pompę paliwa wszyscy rozkładają ręce nie wiedzą co to jest a więc piszę do was może ktoś z was miał taki przypadek, auto np po całej nocy przy temperaturze 8 stopni odpala na raz ale po dłuższej chwili kręcenia może to jakiś znak nie wiem nie znam się obstawiam że odnośnie tego odpalania to że świece do wymiany. Aktualizacja. Auto na zimnym silniku zbiera się niesamowicie tak jak powinno na ciepłym i na trybie Sport i na drive ale tylko jak jest zimne, jak dostaje temperatury 90° wystarczy że chce wyprzedzić auto przy 90km/h robi skrzynka kivkdown wskakuja obroty powyżej 3tys i załącza się muł i lekkie drgania na budzie, zaznaczam że filtr paliwa też wymieniałem BLAGAM POMÓŻCIE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności