Skocz do zawartości
Kacpersky

Błagam pomocy Passat b6 2.0 TDI DSG 170km BMR

Rekomendowane odpowiedzi

A więc Witam was wszystkich postaram się jak najkrócej 

Kupiłem passata jakiś miesiąc temu na jeździe próbnej nie byłem wstanie go dokładnie przegonić bo warunki nie sprzyjały wydawało się że wszystko ok na stacji diagnostycznej itp a więc kupiłem 

 

Po paru dniach wyjechałem nim na autostrade jechałem w miarę spokojnie ale pewnego razu mówi a sprawdzę jak idzie dokładnie, i od tamtej pory nie sypiam po nocach auto wkręca się w obroty wszystko fajnie ale tylko gdy przekroczy 3tys obrotów zaczyna mulic lekko szarpać passat ma skrzynie DSG odrazu postawiłem na skrzynię więc pojechałem do specjalisty od tej skrzyni stwierdził że to nie leży błąd po skrzyni, zero błędów w silniki jak i w skrzyni objechałem pół miasta wymieniłem przepływomierz jakieś czujniki doładowania ciśnienia pompę paliwa wszyscy rozkładają ręce nie wiedzą co to jest a więc piszę do was może ktoś z was miał taki przypadek, auto np po całej nocy przy temperaturze 8 stopni odpala na raz ale po dłuższej chwili kręcenia może to jakiś znak nie wiem nie znam się obstawiam że odnośnie tego odpalania to że świece do wymiany. 

 

Aktualizacja. Auto na zimnym silniku zbiera się niesamowicie tak jak powinno na ciepłym i na trybie Sport i na drive ale tylko jak jest zimne, jak dostaje temperatury 90° wystarczy że chce wyprzedzić auto przy 90km/h robi skrzynka kivkdown wskakuja obroty powyżej 3tys i załącza się muł i lekkie drgania na budzie, zaznaczam że filtr paliwa też wymieniałem 

 

BLAGAM POMÓŻCIE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy 3 tys obr przechodzi w tzw tryb awaryjny i dlatego jest zmuł, zgasisz, odpalisz i bedzie znowu działał  do magicznych 3 tyś

bez podpiecia komputera, najlepiej vcds i bez przeczytania jakie błedy są na silniku nikt nic Ci nie powie, nikt nie jest wróżbitą ... Powiesz jakie masz błędy wtedy ktoś coś może prędzej Ci podpowie. A jesli nawet nikt Ci nic nie powie to wrzucasz kod błędu w google  i wtedy sam  zdiagnozujesz co go boli

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że właśnie napisałem wyżej że żadnych błędów ;/ gostek jeździł ze mną z kompem robił pomiary i nie miał do czego się przyczepić powyżej 3tys na ciepłym łapie zamuła ale tylko na ciepłym nie muszę gasić silnika żeby było normalnie bo auto poniżej 3tys niormalnie się zachowuje bo nie łapie żadnego błędu ani w silniku ani w skrzyni, miałem w silniku już chyba wszystko sprawdzane całą górę odkręcaną itp nikt nie wie w co go ugryźć żeby trafić bo tak to można pół auta wymienić i dalej będzie tak samo 

 

Znalazłem podobny post gostek też nie miał błędów i napisał że pompę tandemową wymienił że to była przyczyna chętnie bym to zrobił ale wymienię a dalej będzie tak samo to się załamie pomóżcie proszę 

Edytowane przez mkpol
nie cytujemy posta pod którym bezpośrednio odpisujemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć autoskan, zrób logi doładowania, napisz jakie są korekcje wtrysków grupa 13 i bipy grupa 23. Czy dobrze rozumiem, że pompa paliwa w baku jest wymieniona na nową? Jakim programem/skanerem była robiona diagnoza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Facet jeździł ze mną z vcds sprawdzał mi wszystko pompowtryski,DPF,EGR,turbo robił logi i mówi kurw tu nie ma do czego się przyczepić,  mówi wszystkie wykresy są tak jak powinno być wszystko podaje tak jak trzeba. 

 

A więc pojechałem do innego mechanika to ten mi sprawdził cała górę silnika razem z turbo od a do z mówił że sprawdzał też wężyki jakieś od podciśnienia rozłożył ręce :/ postawil na pompę paliwa w zbiorniku a więc wymieniliśmy i nic **** ;/ u mnie w mieście już rozkładają ręce wszyscy a Nam naprawdę dobrych specjalistów 

Jestem w stanie dobrze opłacić tego kto pomoże lub nakieruje chociaż 

Dodam jeszcze że auto na ciepłym od zera np na Drive startuje pięknie i wychodzi poza zakres 3tys obrotów bez blokowania się 2/3 bieg super przyspiesza wbija 4bieg i tutaj już po za 3 tys blokuje się jakby dławi lekko szarpie i muł niesamowity dochodzi do 4,5 tys obrotów i skrzynia. Jakby nie wie czy ma zmienić bieg i tego biegu nie zmienia dopiero gdy odpuszczę pedał to wtedy tak powoli Mienia bieg 

 

A jak np jadę 110 km/h wystarczy że dam pedał w podłogę robić kivkdown odrazu wskakuje po za 3tys i odrazu jest tak jak wyżej napisałem ;/

Edytowane przez Kacpersky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc może pedał gazu szwankuje. Skąd jesteś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolnyslask Zgorzelec. Jeszcze zaktualizuje że na zimnym silniku np po całej nocy auto odpalam za pierwszym razem ale z 3,4 sec muszę przytrzymać tak trochę jakby dłużej odpala. 

I na zimnym nie wiem czemu np wrzucam drive puszczam hamulec i auto dużo szybciej rusza bez gazu w porównaniu jak np robię taka sama czynność na ciepłym 

A i jeszcze jak ten mechanik ze mną jeździł z tym vcds to tylko się przyczepił że np jak turbo powinno podawać u mnie 2.5 to momentami na wyższych obrotach np podawali 2.3 2.2 nie wyrównywalo do tego 2.5 jak powinno być no ale mechanik mówił że to jest minimalna różnica . A co chcesz mi jakoś pomóc w realu ?:) Haha 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pomogę, ale wiedząc skąd jesteś czasem można polecić kogoś w regionie. Moja rada jest taka - poszukaj w okolicy jakiegoś dobrego tunera niech ci dobrze zdiagnozuje silnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobra we Wrocławiu są firmy które się tym zajmują i podobno dobrzy sa, do jednego dzwoniłem to mi powiedział że może sprawdzić czy jest orginalna mapa wgrana i czy wszystko ok z DPF i tyle hahs, a odnośnie tego pedału gazu to slyszales o takich przypadkach że się psuły? I czy można to jakoś sprawdzić czy np może tak jak mówisz pedał gazu potencjometr np

Jeden z mechaników mówi że może czujnik walka rozrządu się zaciął i nie pokazuje żadnego błędu Co wy na to ??

Edytowane przez Kacpersky

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik sprawdzisz w silniku grupa 4 okienko 4 będzie się zmieniać przy dodawaniu gazu, sprawdź czujnik temp paliwa w 7 lub 8 grupie. W 13 zobacz na ciepłym jakie masz korekty i w 18 co się pojawia. Oczywiście możesz ręcznie sprawdzić jak się mają kierownice turbiny 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

We Wrocławiu masz typowy warsztat od Vagów, może oni by coś zaradzili, czytając opinie o nich powinni być dobrzy. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć
Mam takyj samyj problem z samochodem. Jak ty w końcu sobie poradilesz?
Bardzo prosze o pomocy bo już straciłem kupę pieniądze zeby to naprawic a nic to nie daje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak mi teraz przychodzi do głowy rada laika jak by soft inny wgrać bo może tu leży problem (ktoś w soft ingerował nieumiejętnie).  Jak jesteś ze Śląska/Zagłebia to mogę Cię pokierować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności