Skocz do zawartości

Kadafi

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Wyjąłem wtyczkę od silniczka tej pierwszej klapy na wentylatorze. Teraz jest otwarta na stałe i po około godzinie jazdy, klimatyzacja w końcu działa tak jak powinna.
  2. Sprawdzę to w weekend. Może napiszę jaki jest problem. Poza tym że mam dwa błędy od tych silniczków, objaw jest taki, że po uruchomieniu auta klimatyzacja i nawiewy działają według ustawień, a po paru minutach słychać pracę klimatyzacji ale te klapy się tak przedstawiają że nigdzie nie leci powietrze. W najgorszym wypadku odłącze wtyczki od silniczków i będę miał na stałe obieg zewnętrzny.
  3. Tak wyciągnąłem całe silniczki. Nie pomyślałem o tym że jest tam jakiś znak, jak to powinno być zamontowane. Z drugiej strony, robiłem reset klapek więc to chyba powinno je ustawić w odpowiedniej pozycji.
  4. Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy. Czytam ten post i nie ma w nim odpowiedzi na moje pytanie. Mam do wymiany dwa silniczki V113 (3C1907511B) i V71(3C0907511D). Wymieniłem potencjometry i niestety nie pomogło. Wydaje mi się, że te wszystkie silniczki są takie same i różnią się tylko dźwigniami, ale według Etki mają różne numery, a raczej litery. Czy mogę założyć silniczki z inną literką i przełożyć tylko dźwigienki? Na co zwracać uwagę? Może są różnice w pinach albo czymś innym? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności