Skocz do zawartości
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Posiadam passata b6 z silnikiem CBAB 140KM CR. Sprawdziłem bloki pomiarowe silnika 107 i 108 wyświetliło mi coś takiego : 107 brak opisu - 3 167 126 brak opisu - 3 133 126 brak opisu - 3 74 126 brak opisu - - - - 108 objętość popiołu - 150.00 ml brak opisu - 3 17 126 brak opisu - 3 0 126 brak opisu - - - - powinno być coś takiego : Grupa 107: 1) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (blokowanie regeneracji usług), <45; 2) Granica stopnia wypełnienia sadzy. filtr (możliwa tylko regeneracja usług), <40; 3) Progowa aktywacja regeneracji sadzy. filtr - podczas jazdy,> 20 Grupa 108: 1) Filtr cząstek stałych, objętość popiołu ciekłego paliwa, 0-200 ml; 2) Filtr cząstek stałych, oblicza się masę sadzy, 0-50; 3) Filtr cząstek stałych, zmierzona masa sadzy, 0 - 50 Nasuwa mi się takie pytanie czy ktoś naprawił DPFa grzebiąc w programie - "zmieniając mapę" ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności