Skocz do zawartości

gagi3

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O gagi3

  • Urodziny 01.04.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Elbląg

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Idzie zima i znowu problem z Webasto. odpala i gaśnie robiąc zasłonę dymną. Diagnoza u mechaniora to padnięty palnik ( zdziwiło mnie to skoro odpala). Palniki drogie więc poszukałem i można znaleźć webasto po regeneracji w cenie samego palnika albo włożyć z tzw auta po-testowego ale z passata b8. moje webasto ma numer 3C0815005AG a te z auta potestowego 3Q0815005A. ale czy podejdzie? wie ktoś Lub ewentualnie jakie inne numery można tam włożyć aby działało z licznikiem, przyciskiem na klimatroniku i pilotem?
  2. ja mam 245/45/18 z ET40 i w dwie osoby jest git, większy ciężar to już tył obciera o rancik przy większym wyboju w rzeczywistości nie wystają poza rant (nie wiem czemu tak to na zdjęciu wygląda) 18 robią robote .
  3. No i mi się udało naprawić moje webasto. wskazówka z forum, że to pompka pomogło (choć nie do końca). Okazało się, że poprzedni właściciel zamontował jakąś nieoryginalną pompkę z innym rozstawem przyłączy i dorobił króćce wodne, które utworzyły łuk, który to natomiast zapowietrzył się przy wymianie płynów w chłodnicy i dlatego się webasto wyłączało po 2 minutach. wystarczyło rozprostować króciec tak aby bąbel powietrza sie wydostał z pompki i wuuuaaalla - działa.
  4. możliwe... dodam że mam błąd klapy v70 ale nie wpływa to jakoś na działania klimatyzacji czy ogrzewania. Miałem wcześniej problem z webasto tzn odpalało i gasło po 2 minutach i troche kopciło wskazując błąd "no flame" ale po kilkunastu odpaleniach już startuje normalnie i pracuje co sprawia iż myślę że było tylko zapowietrzone. Niestety webasto chodzi sobie 20 minut bo tak mam teraz ustawione, wiatraki w aucie chodzą a nie leci gorące powietrze. Co ciekawe po odpaleniu auta po tych 20 minutach temp wskazywana cieczy też jest na zero. Dopiero po kilkunastu sekundach zaczyna grzać odczuwalnie w aucie. Może jest to spowodowane, że na dworze nie jest jeszcze bardzo zimno (rano ok 7-10 st). Chciałbym aby w zimę grzało co jest normalne z uwagi że jak już mam to chce używać ale nie dmucha ciepłym powietrzem.
  5. Wiem, że odgrzewam kotleta ale mam problem z webasto w Passacie b6. Webasto się załącza i pracuje ale nie grzeje mi powietrza w kabinie do momentu aż odpalę samochód. Wiatraki pracują wewnątrz auta normalnie. Czyżby pompka v50 była zepsuta i nie pompuje cieczy w układ? Wygląda własnie na taki problem bo po odpaleniu od razu po kilku sekundach leci ciepłe powietrze Nie wiem jak ją na samochodzie sprawdzić a vcds nie pokazuje żadnego błędu.
  6. Tez jestem ciekawy jak się do tego zabrać. Też mam silnik CBBB. Wie ktoś jak to zrobić?
  7. Nie jestem blondynką. Jutro pobawię się z vcds to może coś zdziałam. Jak nie to odczepię zasilanie od touch adaptera i może się jakoś zresetuje.
  8. tez nie działa, po wygaszeniu jak się dotknie to się podświetla czyli dotyk raczej jest ok
  9. nie próbowałem, w VCDS nie wiem gdzie a na urządzeniu się nie da bo dotyk nie działa
  10. aktualizowana była mapa nawigacji z v13 do v16. niestety nie wiele pomogła bo i tak w moich okolicach nie obejmuje dróg które już od ponad roku są oddane do użytku. Jak mniemam razem z mapą zaktualizował się również system radia.
  11. nie telefon ten sam iphone 6s. Tak jak pisałem przed aktualizacją wszystko działało ok Radio się ścisza do rozmowy i słychać sygnał dzwonienia telefonu oraz rozmowa jest normalnie przez głośniki i mikrofon samochodu
  12. Tak jak w temacie. Bluetooth Touch Adapter podświetla się po tapnięciu palcem, łączy z telefonem ale nie działa potem dotyk na Bluetooth Touch Adapter. Telefony trzeba odbierać, wyszukiwać, kończyć rozmowy na telefonie. Niema też możliwości wyszukiwania kontaktów poprzez zegary lub RNS510. Dodam że wcześniej działało dobrze. Może jakieś kodowanie się zmieniło?
  13. Witam! Zauważyłem lekki wyciek oleju przy 1 wtrysku i chciałbym go uszczelnić. Dodatkowo kopci mi przy przyspieszaniu (może przez nieszczelność niema odpowiedniego ciśnienia z listwy CR). Poszukiwania rodzajów o-ringów i uszczelek kończą się fiaskiem. Wszystko do Passata pokazuje do pompo-wtrysków a ja mam już CR. Ma ktoś pojęcie co potrzebuje do uszczelnienia wtrysku? podkładka miedziana - jaka? - 059130519? o-ringi - jakie? - WHT000884?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności