Jump to content

VW94

  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.8 VR6 174KM (AAA)
  • Rok produkcji
    1994

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziękuję za odpowiedź Wracają wszystkie wymienione błędy po 3 skanowaniach w odstępie co około miesiąc, sprawdzę czujniki i spróbuję się dobrać do rozrządu. Prędkościomierz jest na linkę.
  2. Witam, to mój pierwszy post na forum także w miarę możliwości proszę o ulgowe potraktowanie. Mam nadzieje, że wybrałem odpowiedni dział, nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania mimo licznych podobieństw więc zakładam nowy temat. Mam problem z moim VW Passatem B4 2.8 VR6 AAA 1994 rocznik (wersja Exclusive jeżeli to coś zmienia) Od zakupu samochód ma problem z przyspieszaniem, z gazem w podłodze przez cały zakres obrotowy nie ma żadnych problemów lecz na niższych obrotach szczególnie jeżeli gaz jest minimalnie wciśnięty przerywa i szarpie. Dzieje się tak zarówno na zimnym i ciepłym silniku. Nie ma problemów z odpalaniem chyba że postoi dzień lub dwa wtedy trzeba dłużej zakręcić lecz myślę, że jest to zachowanie normalne Po diagnozie na KTS zanotowałem następujące błędy: 0203 Czujnik HALLA Przerwa/Zwarcie do plusa 0119 Czujnik Prędkości Jazdy Sygnał niezrozumiały 0201 Czujnik Prędkości Obrotowej Brak Sygnału Diagnoza odbywała się na zgaszonym silniku z włączonym zapłonem Samochód około 2 miesiące temu dostał nowe kable jednak po ich wymianie stwierdziłem liczne przebicia więc zmieniłem spowrotem na stare. Kolejnym punktem był czujnik położenia przepustnicy. Po jego wypięciu i przejechaniu około 100km stwierdziłem, że: -Po odpaleniu obroty od razu skaczą na 2tys po czym falują do rozgrzania silnika, schodzą normalnie w dół wraz ze wzrostem temperatury -Samochód spala zauważalnie mniej szczególnie na zimnym silniku (różnica 5-8l) -Szarpie dużo mniej -Ma mniej mocy (myślę, że około 10-20%) Zakupiłem więc używany czujnik, dziś go założę i sprawdzę czy coś pomoże jednak bez montażu nie mam możliwości sprawdzenia jego działania. Czy jest możliwość pomiaru jego rezystancji? Oryginalny czujnik był zaplombowany i miał notę o tym, że wymaga regulacji jednak nie zauważyłem żadnej możliwości jej dokonania. W pobliżu czujnika położenia przepustnicy znajduje się szare gniazdo (prawdopodobnie zaślepka) z wpięta wtyczką na dwa piny która jest zasilana, z tego co udało mi się dowiedzieć jest to czujnik temperatury powietrza dolotowego jednak u mnie jest tylko zaślepka (wygląda na fabryczną). Mam także pytanie dotyczące wspomnianego przy okazji błędów czujnika prędkości obrotowej. Chodzi o czujnik prędkości obrotowej silnika? Jeżeli tak to gdzie się on znajduje? Przetestowałem wszystkie sposoby z podobnych postów, nie pomagały nic, czujnik Halla wygląda na sprawny. Samochód nie ma problemów z zapłonem ani z paliwem - były to pierwsze typy które zostały sprawdzone. Samochód według mnie nie miał wymienianego rozrządu (przebieg to ok. 240tys) jednak nie słychać ani trochę łańcucha. Wymieniłem niedawno brązowy czujnik z przodu silnika (To chyba ten od wiatraków) ponieważ nie dawał oznak życia (Wiatraki wcale się nie załączały niezależnie od temperatury) od tej pory kiedy silnik osiąga 70 stopni włącza drugi bieg wentylatorów i zostaje na nim do czasu zgaszenia silnika po czym od razu wyłącza wentylatory, po włączeniu klimatyzacji także od razu załącza się drugi bieg. Zakupiłem już kolejny czujnik w najbliższym czasie wymienię, mam nadzieje że przestaną szaleć. Silnik rozgrzewa się do temperatury 95-98 stopni i na niej zostaje przez cały czas pracy. Proszę Was więc o pomoc, jakiś pomysł co dalej ponieważ mnie szczerze mówiąc zaczynają się kończyć. Dziękuję za poświęcony czas. Pozdrawiam, VW94
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy