Skocz do zawartości

turosgt

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Otwock

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.4 TSI 122KM (CAXA)
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć, Zamontowałem multifunkcję i manetki tempomatu. Zmieniłem moduł na 5K0953569T. Multifunkcja działa, adaptację G85 i wspomagania zrobione, tempomat przyciski działają (sprawdzone w blokach pomiarowych w 16 - sterownik koła kierownicy). Jedynie nie mogę wejść w CODING II i wklepać kodu 11463 w celu aktywacji tempomatu - mam wyszarzone pole CODING II - wiecie może dlaczego? Mam VCDS 19.6 w wersji PL, razem z kablem od myfrienda z Aliexpress. EDIT / Okazało się, że w Passatach B7 nie ma dostępnego CODING II (przez protokół UDS) - i nie trzeba aktywować tempomatu poprzez wpisywanie kodu 11463. Po prostu wchodzi się w kodowanie (07) i tam należy wybrać z rozwijanej listy 20 - Cruise Control Installed (jeżeli dobrze pamiętam). W moim przypadku miałem wszystko dobrze zakodowane, tylko przewód pomiędzy modułem pod kierownicą a ECU miałem za płytko włożony. Poprawiłem - i wszystko już hula.
  2. Cześć, Mam właśnie wszystko rozebrane, silnik 1.4 TSI CAXA, 19 PIN we wtyczce ECU jest zajęty przez jakiś czarno-czerwony kabelek. W który PIN w takim razie muszę się wpiąć? A pod kierownicą w PIN 16, czy 5? PS pod kierownicą nie ma tego czarno-czerwonego kabla, PIN 5-ty pod kierownicą wolny.
  3. Dzięki bardzo za odpowiedź No nic, pozostało mi szukać części, zamawiać i montować, w razie problemów będę jeszcze pisał
  4. Cześć, Jest to mój pierwszy post na tym forum a więc proszę o wyrozumiałość i jakąkolwiek pomoc Przeczytałem sporo tematów odnośnie dołożenia tempomatu / multifunkcji, aczkolwiek częściej w temacie jest mowa o Passacie B6 (a ja mam B7 z 2014 roku) i trochę się gubię Mianowicie - biorę pod uwagę 2 opcje - dołożenie do mojego auta samego tempomatu, bądź tempomatu i multifunkcji. Poniżej skan z VCDS'a. Adres 16: Koło kierownicy (J527) Plik etykiet:| 3C0-953-569.clb Oznaczenie elementu SW: 3C9 953 501 CK HW: 5K0 953 569 AQ Komponent: LENKS.MODUL 016 0140 Weryfikacja: FF010042 Numer seryjny: 20140120101620 Kodowanie: 5180050001 Kod serwisu: WSC 00015 115 00001 Zbiór danych ASAM: EV_VW360SteerWheelUDS A03004 ROD: EV_VW360SteerWheelUDS.rod VCID: 74ED8112DFBB26EF8D-8020 Nie znaleziono błędów. Czyli aktualnie mam sterownik 5K0 953 569 AQ (nie ma o nim informacji w tabeli na Ross Tech). Ale znalazłem inny temat, gdzie było wspomniane że w tym przypadku jest wyłącznie obsługa tempomatu, a multifunkcji nie. Czyli jeżeli chce dołożyć sam tempomat - to wystarczy, żę kupię odpowiednie manetki i je zakoduję w VCDS? A jeżeli chciałbym dołożyć oprócz tempomatu również multifunkcję - to muszę kupić manetki i nowy moduł, tak? Np z końcówką AB, AS, T - takie widzę są polecane. Czy coś jeszcze muszę wymieniać? Mam również Kessy - czy zmiana na te moduły powoduję jakiś konflikt (w którymś temacie była o tym mowa). I na koniec - po zmontowaniu wszystkiego, muszę całość odpowiednio zakodować + zrobić adaptację G85. Coś jeszcze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności