Skocz do zawartości

Boczniak

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) 4x4
  • Rok produkcji
    2014
  1. No i po robocie. Problemem była zalana kostka, która została zreanimowana. Wymienione najgorzej wyglądające końcówki i całość wyczyszczona. Przed złożeniem sprawdziłem czy nowy wężyk nie cieknie i czy elektryka działa. Po złożeniu błąd 3 lampy stop. Świeci słabo i z czasem jak się trzyma pedał hamulca to daje troszkę więcej światła i błąd na kokpicie gaśnie. Ale nie świeci pełnym światłem. Dzisiaj już nie rozbieram.
  2. Chodziło mi o praktyczne wskazówki, a nie papier. Tak jak że ściąganiem tego plastiku w klapie. Na jakimś filmie mówili, żeby robić to zdecydowanym ruchem. Ja robiłem delikatnie i prawdopodobnie dlatego urwalem zatrzaski. Film obejrzałem po fakcie. A do ściągania bloczków nigdzie nie znalazłem filmu.
  3. Dzisiaj próbowałem poradzić sobie z powyższymi problemami i zacząłem od klapy bagażnika. Ściągając plastikową osłonę, tylko 3 zaczepy puściły, reszta się połamała, a blaszki zostały w klapie. Boczków w bagażniku nie ruszałem, bo nie chcę tam nic połamać. W klapie sobie ogarnę te uchwyty, ale z boczkami nie chcę ryzykować po omacku. Są jakieś sensowne źródła co i jak po kolei ściągnąć? Na klapie wszystko suche, ale jarzy mi się trzeci stop i klapa daje sygnał, że jest otwarta. Mam nadzieję, że wystarczy ogarnąć kostkę pod prawym boczkiem. Mikro na klapie działa. Do ogarnięcia mam przerobienie wężyka od spryskiwacza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności