Skocz do zawartości

Bartez1982

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki panowie sprawdzę jak piszecie . Pytanie czy vdcs wskazał by który czujnik walnięty jest ? Czy też by był tylko komunikat o zwarciu ? Bo może trzeba zainwestować w VCDS żeby tyle nie szukać ?
  2. Witam Sprawdziłem zarówno przód jak i tył pokazuje 3,6v co prawda w pierwszej chwili jest powyżej 10v ale potem spada na 3,6v . Jak są oba odłączone to cały czas pokazuje w granicach 12v .
  3. Dziś już nie sprawdzę przodu ale tył pokazywał 3,6 V w OBD eleven. Przód sprawdzę jutro.
  4. nTomek zrobiłem jak mówiłeś i nie było już tego błędu.... Jak podłączyłem tylne wskoczył z powrotem. Potem odłączyłem tylne i podłączyłem przednie i też wskoczył. Dla pewności powtórzyłem twój test i nie było błędu. Więc teraz można wykluczyć moduł? Czyżby problem był zarówno z przodem jak i z tyłem ?
  5. Jutro napewno zrobię jak napisałeś. Zastanawia mnie jeszcze czy ten błąd nie będzie wyskakiwał po odłączeniu wtyczek bo przecież faktycznie wówczas następuje przerwa w obwodzie co by potwierdzał fakt pojawienia się błędu głośniczka po odłączeniu wtyczki ... Czy mój tok myślenia jednak jest zły? Może sprawdzenia wymaga jeszcze kabel masy brązowy i plusa czerwono biały bo one odpowiadają za zasilanie .
  6. Czyli już tu widać że coś nie tak ... A zacisk 15 to które miejsce?
  7. Jakie powinno być napięcie na czujnikach ? Bo mi pokazuje
  8. Ok sprawdzę. Rozumiem że wtedy moduł do wymiany ? Nie ma w skrzynce bezpieczników jakiegoś bezpiecznika od PDC ? Bo na schemacie z B6 widzę że bezpiecznik nr 19 skrzynka C ale u mnie go nie ma i nie widać balszek na nóżki więc chyba fabrycznie go tam nie było ....
  9. Tak nadal pojawia się: Kody błędów: B107A14 Napięcie zasilania czujników sygnalizacji parkowania. Przerwa / zwarcie z masą
  10. Może jeszcze sprawdzić przejście od wtyczki parktronika do wtyczki przy zderzaku ? Tylko która jest od przedniego żółta czy czarna ? Choć z drugiej strony jak były wtyczki Wypięte to nie powinno być błędu ? Gdyby tak było to czemu po wyjęciu wtyczek pokazał się dodatkowy komunikat o zwarciu do masy głośniczka ? Już sam nie wiem co myśleć.
  11. Mam B7 . Głośnik jakby był uwalony to raczej cały czas by pokazywał ten błąd pewnie w tej wtyczce jest również kabel od głośnika
  12. Tak za każdym razem kasowałem i ponownie powracał niestety . Dodam że sprawdzane OBD eleven w wersji pro może VCDS dałby inne wskazania ? Jak kasuję błąd to na sekundę włącza się wizualizacja na radiu i wskakuje ponownie błąd. Nie na już pomysłów
  13. Damix99 zrobiłem próbę według twojej instrukcji czyli od modułu po kolei wyjmowałem wtyczki i błąd był zawsze czyli po wyjęciu czarnej wtyczki, żółtej wtyczki jak również po wyjęciu obu wtyczek.... Dodatkowo jak była wypięta żółta wtyczka pojawił się błąd Długie kodowanie: 108102 Kody błędów: B10F514 - Głośniki sygnalizacji przy parkowaniu z przodu Przerwa / zwarcie z masą Jakieś pomysły panowie co mogło się wysypać ? Moduł ?
  14. Hej przy zderzaku w B7 jest wtyczka 8 pin którą można odłączyć cała wiązkę. U mnie nie ma chromowanych ale pierwsze wskazanie było właśnie na środkowy przedni prawy. Tylko że wymiana go nie załatwiła sprawy...
  15. Damix99 dzięki za rady może uda mi się zawęzić obszar poszukiwań. Rozumiem że mogę odłączyć wiązkę przy zderzaku i będzie taki sam efekt ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności