Skocz do zawartości

Petro

  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Odkopię temat. W zaawansowanych ustawieniach radia jest opcja automatyczny zapis logo, jeżeli brak jest tego menu to trzeba go aktywować w Adaptacjach. Działa to na DM PQ, działa tez w CM w skodzie, powinno tez działać w każdym. Po uruchomieniu tego menu pojawiają się 2 nowe opcje w ustawieniach zaawansowanych radia. 1 mozliwość wyboru regionu. 2 możliwość wyboru kraju. Dłuższe przytrzymanie kafelka z aktualnie słuchaną stacją powoduje automatyczne zaprogramowanie logo stacji. Logo jest zaciągane chyba z RDS. Łączymy się z modułem 5F i kolejno- Adaptacje- Vehicle_configuration- Station_Logo_DB_Mode- zamiast 0 wpisać 1- nacisnąć Ok- Zapisz i gotowe. Tak to wyglada w OBD11:
  2. ....postawił na placu i samo się naprawiło?
  3. No to mamy do przodu cos. Teraz trzeba całkowicie wyłączyć tempomat , w to okienko co pokazałeś wpisz 16167 i sterownik powinien przyjąć kod, potem wyłącz zapłon_otwórz wdrzwi_zamknij drzwi_odczekaj 20 sekund , najlepiej tyle czasu żeby zgasło podświetlenie licznika, oczywiście maska zamknięta ,przy otwartej ten czas jest dłuższy, jak nie przyjmie kodu , cos będzie inaczej to będziemy dalej kombinować.
  4. ten drugi radar zostaw , nie będziemy wszystko na raz robić. Jak zaczynasz to jako pierwsze zrób skan całosci i zapisz ten plik, zawsze jest możliwość powrotu do poprzedniego kodowania a w dalszej kolejności dopiero możemy się bawić. Czyli: Podłączasz jakiś mocny prostownik, np. ja mam BOSCH C7 , jak tylko na aku będziesz sie bawił to może się cos pokrzaczyc w sterownikach a tego bym nie chciał. Jak się zakoduje w całości ACC a nie zadziała cos jeszcze, np. sam radar to nic się nie stanie złego, nie trzeba wracać wstecz z kodowaniem, będzie parę błędów, żaden tempomat nie będzie działać ale autem można spokojnie, jezdzić. 1. W głównym oknie klikasz AUTO SKAN 2. Start zaczyna się skan wszystkich sterowników w aucie, trwa to pare minut, po zakończeniu klikasz: 3. Zapisz na dole okna. ,wyskakuje okno, wpisujesz nazwę np. 1 ,przebieg np 1 ,wybierasz miejsce zapisu, wciskasz Gotowe Powrót -zamykasz okna i sprawdzasz czy plik w formacie .text znajduje się w wybranym miejscu. Co do kodowania radaru w Gateway to może być to w okienku Kodowanie lub w okienku Lista połączeń, no i dalej już widzę kapujesz. Nie koduj nic innego, żadnego tempomatu, na razie to o czym piszę, jak to zakończysz to zabierzemy się za kodowanie ACC ,nie ma sensu kodować zwykłego tempomatu. Jak chcesz zakodować zwykły tempomat to nie będzie działać ACC, albo zwykły albo od razu ACC.
  5. No to spróbujemy jakoś to rozpracować. To jest obojętnie który, zakoduj gateway ,zaznacz tempomat aktywny, opcją w vcds AUTO SCAN_LISTA POŁĄCZEŃ GATEWAY_SKASUJ WSZYSTKIE KODY, [często trzeba z osobna wejść w ster 01-silnik i skasować błędy]. Po każdym kodowaniu czy adaptacji trzeba wyłączyć zapłon_otworzyć drzwi kierowcy i zamknąć ale o tym to chyba wiesz. Nie musisz wychodzić z vcds itd. ,czy wychodzić z auta tylko wyłączyć zapłon_otworzyć_drzwi, poczekać 5-10 sekund_zamknąć drzwi_załączyć zapłon na spokojnie, nie na dziko jak to mówią i tak za każdym kodowaniem jakiegokolwiek sterownika. Po każdej zmiana kodowania czy adaptacji jest wymagany restart sterowników i po to właśnie się wyłącza zapłon, otwiera /zamyka drzwi i znowu skan. Powinien zniknąć błąd w gateway 19 "sterownik zakodowany nieprawidłowo" i zniknąć błąd w skrzynia biegów 02 a powinno się pojawić menu ACC na budziku.☺️ i . Jak to się stanie to znaczy że radar żyje i komunikuje się z elektroniką. Jeszcze zapomniałem dodać, dziwny ten błąd w radarze, wył. z powodu zakłuceń elektromagnetycznych, usterka elektryczna w obwodzie, to nie dobrze świadczy o wiązce do radaru albo samego radaru ale to trzeba zakodować gateway jak pisąłem wyżej a następnie ster. silnika. Działaj.....?
  6. Z ACC to nie jest tak chop-siup, trzeba cierpliwości, na spokojnie, nie da się jednym klikiem cos naprawić, trzeba troszkę się napocić i a na końcu się okaże że to była prosta sprawa albo i coś więcej uszkodzone, bez powodu nikt nie odłączył twojego radaru. Czy w liczniku pojawia się menu ACC z bocznymi pasami?, jakie błędy masz po połączeniu radaru? W sterowniku kiery masz zakodowany ACC , w sterowniku silnika niestety nie wiem ale myślę że masz aktywowany zwykły tempomat, dlatego ten błąd P1647. Żeby aktywować ACC w ster. silnika bo od tego bym zaczął to musisz wpierw dezaktywować całkowicie tempomat , jak sterownik zaakceptuje to wyłączyć zapłon i odczekać 30sekund ,potem wejść znowu w sterownik i aktywować ACC [tempomat aktywny], w 2,0 tdi tak się to robi właśnie. W kodowanie II trzeba wejść i wpisać login: 1. 16167-wyłączenie tempomatu_wyłączyć zapłon_odczekać 30sek. 2. 30903-włączenie tempomatu aktywnego acc_wyłączyc zapłon_odczekać 30sekund -gotowe. Nie podam ci jak się to robi w twoim sterowniku silnika, być możliwe tak samo, możesz wejść w ster. 01-silnik_kodowani II ,myszka najechać na okno kodowania i powinno ci podpowiedzieć w dymkach jakie loginy, jak uda ci się aktywować ACC w ster. silnika to reszta już jest proste. Oczywiście podstawa- zakodowany ACC w Gateway . Poszukaj tu w tym temacie i w innych jest o tempomacie sporo.
  7. Nie trzeba tak kombinowac tylko zamknać auto pilotem i za pół godziny już da się skasować te błędy bez problemu. Jakikolwiek błąd w układzie tempomatu to nie działa wcale, zaden tempomat.
  8. Kolega Kierył dał porządny skan i wiadomo co jest, co ma jak zakodowane itd. Pewnie zdalnie by dało rade tylko ja nie mam takiego silnika jak ty i nie wiem jak to się robi w sterowniku silnika.
  9. Dokładnie- w bajt 2 bit 7 powinien być zaznaczony . Jest inna ciekawsza ale droższa opcja, w module kiery 16 zakodować w Bajt 2, bit 6 i zamiast bawić się w wymianę manetki pod ACC zamontować kierownicę z obsługą tempomatu ACC z nowych modeli PQ25 -vw polo czy PQ35 ,lub MQB , z tym że działa na sterowniku kiery z sw180 lub wyższym. Do pełni szczęścia w sterowniku kiery 16 jeszcze trzeba wbudować dodatkowy moduł który przerabia sygnał od tempomatu na zrozumiały do sterownika silnika bo w modelach z nowymi kierownicami vw pakował inne sterowniki silnika, ktoś podobno potrafi przeprogramować blok tempomatu w sterowniku silnika i wtedy nie potrzeba dodatkowego modułu ale nie znam tego jego Mościa.?. Dodatkowy moduł trochę kosztuje, nową kierę już można zdobyć taniej a soft w ster. kiery można bez problemu zmienić na 180. Moduł Ogrzewanie
  10. Petro

    OBDeleven

    Tu jeszcze zobacz, to jest ten sam sterownik 09. Rain Clising 3c8937049 Musi być zaznaczone w RLS bo inaczej nie zadziała. Jaki masz RLS numer, poszukam kodowania.
  11. Petro

    OBDeleven

    to jeszcze wejdz powtórnie do 09 i listy podsystemów wybierz RLS i tam teeż musisz zaznaczyć rain clising.
  12. Petro

    OBDeleven

    no to klikaj dalej po bajtach i w którymś musi być rain clising w któryms bajcie jest rain closing i do wyboru dwie opcje albo jednorazowe załączenie funkcji domykania szyb [aktywowane z fis] albo permanent-ciągle opcja załaczona ale wtedy doi aku okropnie.
  13. Petro

    OBDeleven

    w obd11 są funkcje OC, wchodzisz w menu 3 kreki-garaż-aplikacje i wybierasz co chcesz aktywować
  14. Petro

    OBDeleven

    jaki sterownik 09 masz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności