Skocz do zawartości

luked1991

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. co do braku mocy sprawdz klapy wirowe, pewnie dźwignia urwana. Od tego zacznij.
  2. Witam ponownie. Okazało się że powietrze ciągnie takim otworem koło dźwigni. Pytanie po co ten otwór, czy wam też tam ciągnie. Podpowiedzcie coś bo nielogiczne jest po co ten otwór tam jest. od strony kolektora przykrywa go duzy oring. Czy moze ma tam ciagnąc powietrze?
  3. Naprawiłem dźwignię, działają klapy. Jest jakaś poprawa w pracy silnika. Chodzi równo, z tym że na jałowym ma jakieś 900 obrotów. Pytanie czy może tak być? Coś tam jeszcze świszczy na tym uszczelnieniu ale mniej.
  4. Pasek b5 98 rok ADR. Problem polega na tym, że łapie mi lewe powietrze na uszczelnieniu dźwigni od klap(słychać jak ciągnie). Objawia się to tym, że nierówno chodzi. Niby nie ma tragedii, ale ten silnik idealnie chodził. Wymieniłem mechanizm gruchy na nowy od 2.0 alt z zerwaną dźwignią(nie naprawiałem jej). Podłączyłem chodziło cacy przez tydzień. Przy dłuższej jeździe, stoję na światłach i znowu widzę, że nie równo chodzi. Otworzyłem maskę i ciągnie powietrze tak jak na starej gruszce. Dziwi mnie bo nie znalazłem takiego problemu na zadnym forum. Kazdy ma zerwana dzwignie, ale nikomu sie to nie rozszczelnilo. Interesuje mnie czy to sie da rozebrac zeby uszczelniacz wymienic i czy zerwana wajcha od gruchy moze powodowac rozszczelnienie(tzn czy jak sie klapy nie obracają).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności