Jump to content

piter007i

  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Informacje osobiste

  • Imię
    piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    bochnia

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TSI 210KM DSG
  • Rok produkcji
    2013

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. piter007i

    CC USA - przeróbka tylnych lamp

    Minimalne odcięcie jest, ale nie tak jak w EU diagnosta sam powiedział, że spokojnie będzie przechodzić przegląd. Chciałem zaznaczyć tylko, że nie ma żadnej blaszki na przysłonie do przedstawienia (choć PONOĆ w niektórych samochodach jest). Miałem reflektor w ręce... Stąd mówię jak jest, nie powtarzam (bo ktoś, kiedyś, coś, gdzieś powiedział). Rozbierając lampy robiłem to ze 100% pewnością że się przestawi coś (po lekturze forum), jak się okazało rozczarowałem się 😉 Może jest ktoś, kto rozbierał, i miał opcje do przedstawienia? Niech się podzieli. Co do kodowania... Niektóre modele maja opcje świateł "turystycznych" do przestawienia z poziomu licznika, wtedy zmienia się (w mnie bliżej nieznany sposób) rodzaj święcenia przednich lamp ☺️
  2. Wartość automatyczna. Próbowałem też samo OPS... Wtedy najpierw startuje obraz z OPS... I DALEJ ręczne przełączanie na kamerę... Poczytam wątek o którym piszesz... Dziwne też, bo wcale nie działa sygnalizacja zamknięcia pojazdu z pilota (mimo iż jest aktywowany sygnał kierunkami i z dźwiękiem...), dla odwrotu sygnał przy otwieraniu działa (potwierdzenie kierunkami, dźwięk również można aktywować).
  3. Możliwe że soft radia za stary i nie dźwiga tego?
  4. piter007i

    CC USA - przeróbka tylnych lamp

    Podbijam temat, jestem świeżo po przeróbce lamp... sam po lekturze forum głowiłem się długo gdzie te przestawienie soczewki.... Niestety żadnej blaszki przy przesłonie nie ma, do regulacjii czy wyciągnięcia... (przynajmniej dla VW CC 2013 ze stanu NEVADA)
  5. Sprawdze przy najbliższej okazji, gdy podjadę do majstra z kablem 👍🏿👍🏿👍🏿
  6. Pyklo według Waszej pomocy - połączono sterownik do pin 6 Oraz 16 w gateway. Jedyny próblem to że na rns315usa wyswietla albo samo ops, albo Kamerę cofania
  7. Tak zrobię.... 🙈 No cóż, pech to pech... Chciałem uniknąć jak ognia zdejmowania GW, ale widać nie minie mnie to 😁 'na oko' już widzę że trudno to wyjąć 🤭 ale będę walczył!
  8. Właśnie nie... Tylko wszystko zaczyna wariować.... Przerabiałem już kilka poradników polskich i zagranicznych nim wziąłem się do roboty... Po podpięciu nie powinno się nic dziać... Sugerujesz wpiąć się od razu w can gateway? Zaczynam już czytać i czytać, i niby jest napisane też, że wiązka can niespleciona powinna mieć max 5cm długości, kable tak samo tej samej długości... Ręce mi opadają... Może sterownik uwalony?
  9. @rakud29 can high - pomarańcz czarny wpięty do pomarańczowo czarnego z OBD... Spróbuję odłączyć i sprawdzić... Sprawdzę też czy przypadkiem nie są zamienione we wtyczce... Całość zdemontowana z b7 kombi 2014... Powinno być p&p. Najpierw zmieniam wszystko to co konieczne do prawidłowej Jazdy i co znacznie ułatwia używanie pojazdu (samochód dla żony). Jest włączony 2 wskaźnik prędkości więc.... Radio i licznik zostawiam spokojnie na później. @alexsat w samochodzie mamy 3 różne wiązki can, tak? Magistrala napędu czyli pomarańcz czerń (potrzebna do sterownika pdc OPS) wychodzi właśnie m.in. z OBD, kolumny kierownicy, czy xenonow tak? Za każdą odpowiedź i pomoc z góry dzięki!
  10. Witajcie, Zgodnie z dostępnymi poradnikami na forach - naszym i zagranicznym, podjąłem się instalacji pdc z OPS. Dawcą był b7 kombi 2014 Moj samochód to cc 2013 USA, problem w tym, że po spięciu wszystkiego do kupy, podłączeniu Aku I włączeniu zapłonu wszystko wariuje : ginie komunikacja z multifunkcja, climatronik, błędy AFS, stabilizacja toru jazdy, wspomagania itp. Itp. Przewody Can spięte do gniazda OBD, masa do karoserii, plus wziety z skrzyni bezpieczników. VCDS nie widzi w ogóle sterownika. Może jest ktoś z okolic Krakowa?
  11. Witajcie, Przeglądam forum i znaleźć nie mogę. Może Wy polecicie mi kogoś z okolic Krakowa (+40km) aż po Tarnów, kto ogarnia zaawansowane kodowanie VCDS, resetowanie crash daty, i podstawowa elektronika doposazanie samochodów itp. Forumowy kolega hayperekpo niestety jest chyba nieosiągalny... Mój samochód VW CC 2013 2.0TSI
  12. VW CC 2012 USZCZELKA DRZWI KLEJONA PP 3C8837701B USZCZELKA DRZWI KLEJONA PT 3C8839701B LAKIER ZAPRAWKOWY ZESTAW VW KOD LAKIERU LC9X
  13. Witajcie, samochód to VW CC produkcja 2012, lampy przód OEM US, bixenon, LED, AFS - doświetlenie zakrętów skrętne soczewki + doświetlenie pobocza żarówki skośne na forum jest kilka albo kilkanaście informacji "wsystarczy zdemontować i przestawić przesłonę" oczywiście na zdjętej lampie. W dniu wczorajszym zabrałem się za to, wymontowane reflektory, ale ni hu hu nie ma na przesłonie żadnej blaszki aby regulować ustawienie. Jest na forum ktoś kto faktycznie to wykonywał? czy każdy tylko powiela zasłyszane gdzieś niepewne informacje?
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy