Skocz do zawartości

Jacek-Placek

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Alltrack
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2014

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Generalnie do wszystkiego, co jest w klapie. Obejrzyj dokładnie tą kostkę, stan pinów, wysusz i przeczyść... resztki płynu mogą powodować przepływ prądu między pinami, co powoduje wariacje elektryki. U mnie oprócz klasycznych objawów, czyli otwarta/zamknięta klapa, brak oświetlenia bagażnika pojawiły się także problemy typu: "nie znaleziono kluczyka", włączający się bez powodu alarm (tu akurat podejrzewam problemy z klapą), problem z zamknięciem, otwarciem samochodu...
  2. Witam. Oczywiście mnie też musiał ten problem dotknąć prędzej czy później... Rozważając wymianę całej wiązki zdecydowałem się ostatecznie na wymianę samego wężyka . W moim przypadku zastosowałem wężyk silikonowy czarny 4/8mm. Nie radzę brać o cieńszych ściankach, bo się załamuje, chociaż po zamknięciu klapy i tak się by wyprostował... Trzeba dokupić jakieś 2,5m. Przy przeciąganiu przez przegub gumowy zastosowałem olej silikonowy (wężyk jest rozciągliwy i z początku bałem się, że się zerwie). Dodatkowo kupiłem oplot poliestrowy 5/10mm, który naciągłem na odcinku przechodzącym przez zawias. Wbrew pozorom aby naciągnąć go na wężyk nie należy go wciągać na siłę tylko ścisnąć. Wtedy zrobi się gruby i wlezie bez problemu. Zastosowałem oryginalne złączki delikatnie rozcinając i ściągając uprzednio pozostałości oryginalnego plastikowego wężyka. Wchodzi ciasno ale jeszcze zacisnąłem przeciwstawnie dwoma paskami. Wtyczka u mnie wymagała czyszczenia i zrobiłem to alkoholem do światłowodów i trochę dziabiąc drucikiem przedmuchałem kompresorem. Od strony instalacji pałeczka do uszu + alkohol + kompresor. Należy pamiętać aby przy mocowaniu wężyka silikonowego do uchwytów nie zaciskać pasków aby go nie ścisnąć, bo go przytkamy. Tylko delikatne zaciśnięcie do ścianek... Mam nadzieję mieć już na stałe rozwiązany problem wycieków, gdyż silikon jest odporny prawie na wszystko a zakres temperatur to -60C do +250C, więc mróz mu nie straszny ?. Przy okazji okazało się, że wokół zamka zrobił się piękny pasek rudej. Poszedł Hamerajt szary na rdzę, który akurat miałem ...
  3. Witam Potwierdzam to, co większość kolegów już potwierdziła. Wymiana termostatu DSG za 89 zł rozwiązała problem i wskazówka temperatury teraz stoi pięknie w pionie . Trochę problemów sprawiło mi ściągnięcie wężów z termostatu po odsunięciu opasek zaciskowych ale udało się. Zastanawiam się, czy nie można dokupić samego elementu otwierającego ?. Wtedy wystarczy wyciągnąć zawleczkę, wymienić wkład pod sprężyną i dokładnie spasować z powrotem zakładając klamrę. Nie trzeba by wtedy ruszać żadnych węży... tylko czy w tej ciasnocie wszystko wskoczy na swoje miejsce? Test: Tempomacik, 80km/h, na zewnątrz jak widać 12-13st. Podsumowując, ile bym nie jechał to jest ok. 90st., olej 97-98 st.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności