Skocz do zawartości

Anbis

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B2 1.6 75KM
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Panowie proszę was o pomoc parę dni temu przestały działać mi piloty od sterownika centralnego zamka ( zakładane 12 lat temu ) Dziś zakupiłem nowy sterownik firmy NOX z 2 pilotami. Macie może schemat lub wytłumaczyć mi jak to mam podłączyć pod pompkę w bagażniku ( tam był montowany poprzednik ) Stały + i masę mam podpięta ale z reszta nie mogę dojść ( a z uwagi na zaistniałą sytuację w naszym kraju żaden warsztat w mojej okolicy nie chcę się podjąć montażu każdy twierdzi 15 min samodzielnej roboty i gotowe..) dodaje zdjęcie kostek oraz ins sterownika z góry wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
  2. Witam. Panowie mam dokładany centralny zamek z pilota w ostatnim czasie pilot zaczyna szwankować, Zakupiłem na allegro nowy sterownik z dwoma pilotami ale za chiny ludowe nie mogę znależć starego sterownika: przeszukałem: pod nogami kierowcy pod kierownicą drzwi kierowcy i pasażera pod podłogą koło modułu komfortu za schowkiem nigdzie go nie ma macie może pomysły gdzie poprzedni właściciel mógł go wsadzić ?? Pozdrawiam
  3. Witam. Potrzebuje uszczelkę/pierścień do przepustnicy silnik 1.6 96r Potrzebuje namiary na jakiś sklep lub jakiś numer części. Pozdrawiam
  4. Witam. Dziś auto wróciło od mechanika i problemem okazało się lewe powietrze ( dokładnie przy kolektorze ) Pozdrawia,
  5. Witam. Mam problem z B5 + gaz auto przy odpaleniu ma zaledwie 600-700 obrotów trzęsie całą budą i strzela coś w silniku po nagrzaniu silnik się troszkę stabilizuje obroty są na poziomie 900 ale dalej nie równo chodzi ( tak jak by na 3 cylindry). Dzieje się tak samo na benzynie i na gazie Po podłączeniu kompa pokazywał błąd przepływomierza - został wymieniony na używany orginalny nic to nie dało -błąd nie wraca postanowiłem wymienić kable oraz świece ale także brak poprawy. tutaj filmik jak silnik chodzi po nagrzaniu https://www.youtube.com/watch?v=925avC76Ugs Co jeszcze może być przyczyną ? Pozdrawiam
  6. po skasowaniu błędy wracają
  7. Proszę o analizę błędów Control Module Part Number: 3B0 907 557 C Component and/or Version: 1,6l R4/2V SIMOS HS D03 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00028 3 Znalezione: 00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 18-10 - Upper Limit - Intermittent 00523 - Intake Air Temp Sensor (G42) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Dodam że auto od paru dni zaczeło wariować po odpaleniu lekko falują obroty od 900 do 1000 trzepie całą budą a z tłumika słychać pierdzenie. Dzieki
  8. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 1J0 959 799 F Component and/or Version: 0A Zentral-SG Komf.0002 Software Coding: 00257 Work Shop Code: WSC 00028 Additional Info: 1J1959801D 0A Tőrsteuerger. FS0001 Additional Info: 1J1959802E 0A Tőrsteuerger. BF0001 5 Znalezione: 01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode 35-00 - - 00930 - Locking Module for Central Locking: Rear Left (F222) 27-00 - Implausible Signal 00931 - Locking Module for Central Locking: Rear Right (F223) 27-00 - Implausible Signal 00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00929 - Locking Module for Central Locking: Front Passenger Side (F221) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent VAG-COM Version: Release 311.2-N Dodam że jak jest wilgotno albo deszczowo centralny sam się zamyka od razu po otwarciu.
  9. Witam Od paru dni jestem posiadaczem passata 1.6+ lpg sprzedający poinformował mnie że ciężko pali na benzynie jak jest zimny silnik, Przy odpalaniu rano silnik odpali obroty są na poziomie 300-400 chwile pochodzi i zgaśnie dzieje się to do tej chwili jak nabierze trochę temperatury i pali normalnie i obroty są na poziomie 800-900. Na lpg pali bez problemu. Macie może jakieś pomysły co może być z nim nie tak zanim podaje z nim do mechanika. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności