Skocz do zawartości

Marek Osowski

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Problem rozwiązany. Cewka wymieniona na nową i kabel WN na 4 cylindrze spalony na wejściu. Dziękuję za sugestie i pozdrawiam.
  2. Komputer pokazał dwa błędy Pompa powietrza wtórnego Misfire na 4 cylindrze
  3. Witam, przy zjeżdżaniu z autostrady zapaliły się jednocześnie trzy kontrolki (ABS, ESP, Check engine) z czego check miga 5 razy przestaje na kilka sekund i znowu 5 razy. Silnik zasilany Ben/LPG. Stan płynów bez zmian (w normie), brak osadu na korku oleju po nastu godzinach postoju Wymieniony komplet świec - brak efektu Po odpaleniu check pojawia się od razu a pozostałe razem w ciągu 5-60 sekund. Na LPG silnik pracuje jakby miał się rozpaść (przegląd i regulacja + filtr gazu 2000km temu) Cewki dają iskrę, przewody WN szczelne (brak przebicia) rozrząd robiony 40 tys km temu Główne objawy to: - brak mocy - falowanie - wibracje całego nadwozia w czasie postoju i jazdy. Pracuję w Wielkiej Brytanii i ze względu na specyfikę pracy nie mam możliwości pojechać do diagnosty w normalnych godzinach (6-20) jednak rozumiem że ciężko wnioskować dokładną przyczynę, proszę o wskazówki! ABS i ESP może wskazywać na błąd czujnika STOPu, jednak ten działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności