Marek Osowski
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
-
Rok produkcji
2001
-
B5 FL 2.0 8v 115km AZM Problem
Marek Osowski odpowiedział Marek Osowski → na temat → Diagnostyka - VAG
Problem rozwiązany. Cewka wymieniona na nową i kabel WN na 4 cylindrze spalony na wejściu. Dziękuję za sugestie i pozdrawiam. -
B5 FL 2.0 8v 115km AZM Problem
Marek Osowski odpowiedział Marek Osowski → na temat → Diagnostyka - VAG
Komputer pokazał dwa błędy Pompa powietrza wtórnego Misfire na 4 cylindrze -
Marek Osowski obserwuje zawartość → B5 FL 2.0 8v 115km AZM Problem
-
Witam, przy zjeżdżaniu z autostrady zapaliły się jednocześnie trzy kontrolki (ABS, ESP, Check engine) z czego check miga 5 razy przestaje na kilka sekund i znowu 5 razy. Silnik zasilany Ben/LPG. Stan płynów bez zmian (w normie), brak osadu na korku oleju po nastu godzinach postoju Wymieniony komplet świec - brak efektu Po odpaleniu check pojawia się od razu a pozostałe razem w ciągu 5-60 sekund. Na LPG silnik pracuje jakby miał się rozpaść (przegląd i regulacja + filtr gazu 2000km temu) Cewki dają iskrę, przewody WN szczelne (brak przebicia) rozrząd robiony 40 tys km temu Główne objawy to: - brak mocy - falowanie - wibracje całego nadwozia w czasie postoju i jazdy. Pracuję w Wielkiej Brytanii i ze względu na specyfikę pracy nie mam możliwości pojechać do diagnosty w normalnych godzinach (6-20) jednak rozumiem że ciężko wnioskować dokładną przyczynę, proszę o wskazówki! ABS i ESP może wskazywać na błąd czujnika STOPu, jednak ten działa.