Skocz do zawartości

Kool1024

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B1 1.6 75KM
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak każda katastrofa - pewnie zespół kilku czynników, które się nałożyły. Może ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić ? Błędy sprawdzałem i pokazują się następujące: VAG-COM Version: Relase 409.1-US Control Module Part Number: 3B0 907 557 P Component and/or Version: 1.6l R4/2V SIMOS HS D03 Software Coding: 04021 Work Shop Code: WSC 05311 2 Faults Found: 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 19-10 - Lower Limit - Intermittent 00533 - Shareware Version. To Decode all DTCs 18-00 - Please Register/Activate
  2. Witam, Potrzebuję pomocy. Posiadam VW B5 1999 Kombi - VAG licznika 3B0 920 822 Chciałem wyłączyć czujnik klocków, więc wszedłem przez VAG-COM do 17 INSTRUMENTS i opcją 07 RECODE Nie spisałem poprzedniej wartości i omyłkowo wpisałem kod 00285 z WSC00000 Zapisałem. Odpaliłem z ledwością auto. Chodzi tylko na 2 cylindrach - pierwszym i czwartym. Zorientowałem się, że coś źle zrobiłem i szukając w necie dowiedziałem się, iż powinienem zakodować 04145. (04- obsługa tylko czujnika płynu, 1- wersja EU, 4-ilość cylindrów, 5- ilość impulsów) Sterownik nie przyjmuje innej wartości, gdy na końcu nie ma 5. Przeprogramowałem jeszcze raz poprawnie na 04145. Ale niestety jak silnik chodził na 2 cylindrach - tak chodzi (odgłos jak z malucha) Nie daje impulsów na wtryskiwacze benzyny dla cylindra 2 i 3.Nie mogę zaprogramować żadnego WSC. Może coś jeszcze wyzerowałem poprzez wpis Proszę o pomoc - jak mogę przywrócić normalną pracę silnika ? Może inny kod powinien być wpisany ? Auto potrzebne do dojazdu do pracy - a tu ledwo co się odpala.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności