-
Liczba zawartości
28 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O sakenik
- Urodziny 06.01.1986
Informacje osobiste
-
Imię
Rafał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Jelcz-Laskowice/ Wrocław
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
-
Rok produkcji
2001
-
Link do tematu o samochodzie
62297
-
sakenik obserwuje zawartość → Passat 4motion wymiana mostu
-
Blisko blisko większość czasu tam spędzam;)
-
Faktycznie most jest sprawny a półoś się obracała w przegubie wewnętrznym. Pewnie mam gdzie się wlewa olej do mostu? Korek spustu jest widoczny.proszę o podpowiedź.
-
Ok spojrzymy dzisiaj i ocenimy sytuację.
-
Dzięki za sugestie. Tam są przeguby tak jak z przodu wewnętrzne i zewnętrzne?
-
Mam problem z napędem na tylną oś. Od pewnego czasu jak zapinałem bieg to czułem szarpnięcie na tylnym moście. A wczoraj mocniej ruszyłem to strzeliło i kaplica. Przy ruszaniu z tyłu słychać mocne zgrzytanie i myślę że most strzelił. Czy ktoś już wyjmował most z tyłu? Słyszałem że problem jest z pół oskami ciężko je rozpiac. I czy wymienia się olej w nim jak tak to na jaki. Przepraszam że czasami brakuje polskich znaków ale ciężko się pisze na komórce za wszelką pomoc dziękuję
-
Ksenony podczas jazdy zmieniają ustawienie
sakenik odpowiedział bogcab → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Sprawdź czujniki położenia na wachaczach czy przypadkiem dźwignia się nie wypięła i czy nie ma luzów na mocowaniu do wahaczy. Jak jest ok to może być któryś czujnik wahacza wadliwy. Vag to pokaże. Ja miałem wadliwy to światła 3 razy spadały w dół i się poziomowaly. -
faktycznie jest różnica. Tak jak piszesz musze zawieche sprawdzić
-
witam. Mam temat trochę odwrotny. Potrzebuje podwyższyć zawieszenie w passacie b5fl 1.9 4motion, mam zawieche seryjną i prawie ciągnę po asfalcie, wczoraj miskę rozwaliłem na chopce. Kiedyś czytałem ze są jakieś nakładki na sprężyny
-
dzięki za propozycję, gdyby to było bliżej to na pewno bym wpadł
-
nieciekawie
-
kruciec który potrzebuje wymienić jest metalowy pod tą właśnie pompą, w nim jest gniazdo na czujnik temp. Silnika. Czy można te pompe odkrecić? Ona właściwie komplikuje mi sprawe bo cały kruciec zakrywa
-
ja mam silnic wzdłużnie a kruciec jest '' pod szybą''. Wypjełem rure od egr i jeszcze został element silnika, zdaje sie ze rozrusznik, za ktorym kryje sie kruciec. Nie wiem czy mozna go zdjąć jakoś, czy raczej trzeba silnik opuszczać
-
witam. Czy jest ktoś na forum kto wymieniał kruciec? Robiłem podchody do tego manewru i nie wiedziałem od czego zacząć, gdyż jest tam bardzo mało miejsca. Jakby któryś z forumowiczów opisał procedure to bede wdzieczny
-
ok. Problem po części rozwiązany. Mechanik podczas wyciągania czujnika ułamał czesc króćca i nie ma na czym sie trzymać zawleczka
-
kolego wiem jak wygląda czujnik i zawleczka. Sęk w tym ze potrzebuje zdjecie jak to wygląda zmontowane.