Skocz do zawartości

sakenik

  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sakenik

  • Urodziny 06.01.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jelcz-Laskowice/ Wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2001
  • Link do tematu o samochodzie
    62297
  1. Blisko blisko większość czasu tam spędzam;)
  2. Faktycznie most jest sprawny a półoś się obracała w przegubie wewnętrznym. Pewnie mam gdzie się wlewa olej do mostu? Korek spustu jest widoczny.proszę o podpowiedź.
  3. Ok spojrzymy dzisiaj i ocenimy sytuację.
  4. Dzięki za sugestie. Tam są przeguby tak jak z przodu wewnętrzne i zewnętrzne?
  5. Mam problem z napędem na tylną oś. Od pewnego czasu jak zapinałem bieg to czułem szarpnięcie na tylnym moście. A wczoraj mocniej ruszyłem to strzeliło i kaplica. Przy ruszaniu z tyłu słychać mocne zgrzytanie i myślę że most strzelił. Czy ktoś już wyjmował most z tyłu? Słyszałem że problem jest z pół oskami ciężko je rozpiac. I czy wymienia się olej w nim jak tak to na jaki. Przepraszam że czasami brakuje polskich znaków ale ciężko się pisze na komórce za wszelką pomoc dziękuję
  6. Sprawdź czujniki położenia na wachaczach czy przypadkiem dźwignia się nie wypięła i czy nie ma luzów na mocowaniu do wahaczy. Jak jest ok to może być któryś czujnik wahacza wadliwy. Vag to pokaże. Ja miałem wadliwy to światła 3 razy spadały w dół i się poziomowaly.
  7. faktycznie jest różnica. Tak jak piszesz musze zawieche sprawdzić
  8. witam. Mam temat trochę odwrotny. Potrzebuje podwyższyć zawieszenie w passacie b5fl 1.9 4motion, mam zawieche seryjną i prawie ciągnę po asfalcie, wczoraj miskę rozwaliłem na chopce. Kiedyś czytałem ze są jakieś nakładki na sprężyny
  9. dzięki za propozycję, gdyby to było bliżej to na pewno bym wpadł
  10. kruciec który potrzebuje wymienić jest metalowy pod tą właśnie pompą, w nim jest gniazdo na czujnik temp. Silnika. Czy można te pompe odkrecić? Ona właściwie komplikuje mi sprawe bo cały kruciec zakrywa
  11. ja mam silnic wzdłużnie a kruciec jest '' pod szybą''. Wypjełem rure od egr i jeszcze został element silnika, zdaje sie ze rozrusznik, za ktorym kryje sie kruciec. Nie wiem czy mozna go zdjąć jakoś, czy raczej trzeba silnik opuszczać
  12. witam. Czy jest ktoś na forum kto wymieniał kruciec? Robiłem podchody do tego manewru i nie wiedziałem od czego zacząć, gdyż jest tam bardzo mało miejsca. Jakby któryś z forumowiczów opisał procedure to bede wdzieczny
  13. ok. Problem po części rozwiązany. Mechanik podczas wyciągania czujnika ułamał czesc króćca i nie ma na czym sie trzymać zawleczka
  14. kolego wiem jak wygląda czujnik i zawleczka. Sęk w tym ze potrzebuje zdjecie jak to wygląda zmontowane.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności