![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
pietrek505
-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pietrek505
- Urodziny 31.08.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Opole
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
-
Witam. Urwała mi się szpilka od napinacza i pogięło zawory. Zdemontowałem głowice i zawiozłem do regeneracja naprawę samej głowicy wyceniono z robocizna na 1200 zl (planowanie, szlifowanie, wymiana zaworów uszczelniaczy prowadnic szklanek, docieranie wymiana panewek). Lecz mój dobry znajomy posiada szrot samochody wiec podjechałem do niego wymontowałem głowice zamontowaną głowice(kompletna) zawiozłem do warsztatu na wycenę koszt wyszedł ok 680zł + głowica 450 czyli takie same koszta. Czy cena za regeneracje 1200 zl jest cena wiarygodna czy trafiłem na oszusta?
-
[B5 AJM] Przekażnik elektrycznej pompy paliwa 261 sprawdzenie ?
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
gdzie znalazłeś zaworek zwrotny ? Jest u Ciebie przekaźnik 261 i bezp 28 ? -
[B5 AJM] Przekażnik elektrycznej pompy paliwa 261 sprawdzenie ?
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, próbowałem wszystkich sposobów podmiana vacum pompy, sprawdzenie rozrusznika, alternatora, zostało sprawdzenie pompowtryskiwaczy i ich uszczelnienia lub pompa w baku czy wg dziaała ;p wg VAG pompki daja dobrą dawke skok pompek ustawiony prawidłowo wszystko w normach, statyczny kąt wtrysku też ustawiony, a gdzie kolega zakładał zaworki na powrót od baku czy na powrót od tendemu do filtra? -
[B5 AJM] Przekażnik elektrycznej pompy paliwa 261 sprawdzenie ?
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Koledzy AJM z 1999 r ma elektryczna pompę paliwa jest to potwierdzone 4 pinowa kostka do pompy i przekaźnikiem pod obudowa komputera o num 261 i bezpiecznikiem nr 28. więc jak sprawdzić ten przekaźnik. Pozdrawiam -
Passat B5 1.9TDI 110KM błąd 00575, diagnostyka
pietrek505 odpowiedział obibok1 → na temat → Analizy logów
wymień termostat zrób ponowne logi = bedziemy myśleć dalej -
Passat B5 1.9TDI 110KM błąd 00575, diagnostyka
pietrek505 odpowiedział obibok1 → na temat → Analizy logów
- Zawór N75 jest do podmiany, sprawdź jeszcze poprawność podłączenia wężyków i szczelność (koło n75 masz taki zaworek kierunkowy biało czarny dokladnie numer 23 na tym rysunku http://images37.fotosik.pl/19/5a86a89044a6916d.jpg powinien być skierowany białą strona do n75 czarna do n18) - samochód dobrze pali ? statyczny kąt wtrysku jest do poprawy LMM narazie nie ruszaj zrob 003 dyn i 10 dyn Pozdrawiam -
http://rapidshare.de/files/38658431/Audi_-_Zrob_to_sam_-_VAG-_lmm_i_turbo.wmv.html Pozdrawiam
-
Cieżki Start AJM świece dobre?{FILM}
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, kurcze zmieniłem i nic nie dało dalej tak samo kreci wartosc na pompkach: 1 -0,45 2 -0,54 3 -0,38 4 -0,52 Gdy silnik jest zimny Jest jakiś motyw na spr rozrusznika? Pozdrawiam -
Cieżki Start AJM świece dobre?{FILM}
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam a nie wzrosnie spalanie ?? Pozdrawiam -
Cieżki Start AJM świece dobre?{FILM}
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a wiec tak: - swiece sprawdzone wszystkie grzeja - czujnik temperatury sprawdzony OK - aku ma jakieś 7 miesiecy po nocy ok 12,7V Jak sprawdzić rozrusznik ? Jak można sprawdzić dawkę startową i ile powinna wynosić? Czy czasem problem nie jest jeden pompowtrysk ponieważ obroty po nagrzaniu sie do 90 C faluja z 819 na 840? czy przepływka ? czy wracanie się paliwa? ?? ?? Pozdrawiam -
Cieżki Start AJM świece dobre?{FILM}
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Wszystko posprawdzane i dalej kręci coraz ciężej. Czyżby pompa vacum ? -
Passat B5 1.9TDI 110KM błąd 00575, diagnostyka
pietrek505 odpowiedział obibok1 → na temat → Analizy logów
daj jeszcze 003 dynamiczne i zalog. gr bs: Po za tym do sprawdzenia: - szcelnośc przewodów lub wymiana wężyków podćisnienia - ile samochód ma nalatane? Może katalizator powiedział dobranoc? - sprawdz czy sztanga od turbo pracuje poprawnie zwal węzyk z gruszki i zobacz czy jest podcisnienie Pozdrawiam - -
AJM spadanie obrotów po czasie (Gdy ciepły)
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ale u wujka w A4 AJM z takim samym silnikiem nie ma takiego problemu? -
AJM spadanie obrotów po czasie (Gdy ciepły)
pietrek505 odpowiedział pietrek505 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam. Nagrałem dziś filmik jak przebiega spadanie obrotów, 1: SILNIK PODCZAS SPADANIA Z OBROTÓW: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=wiTzW6m5WXA[/ame] 2. OBROTOMIERZ PODCZAS SPADANIA Z OBROTÓW [ame]http://www.youtube.com/watch?v=wFM0VsV9BMg[/ame] do tego LOG Z POMPEK 2 ga umiera ? 13: dzisiejszy LOG: http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_25032.html 23: dzisiejszy LOG http://vaglog.rtnet.pl/pietrek505_25033.html gdy silnik zejdzie z obrotów zaczyna falować obrotami i trzepać silnikiem. POzdrawiam