Skocz do zawartości

zmylna

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pruszków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kupię lampki luster side assist do B7
  2. Cześć wszystkim. Mam taką sytuację. Passat B6 2009/10 CBAB CR 4motion Jakiś czas temu wymieniłem licznik z białych na 3D. Od tego czasu efekt mam taki, że wskazówka poziomu paliwa jakby szybciej pokazywała zużycie paliwa (w/g wskazówki szybciej ubywa paliwa) względem tego, co pokazuje komputer. Z tego, co wyczytałem 4motion ma dwa zbiorniki paliwa i w zegarach trzeba zakodować ten fakt. Przeczytałem też, że zegary biorą tą informację z CAN i nie trzeba nic robić. Program diagnostyczny pokazuje jak poniżej: Z tego wynika, że licznik jednak nie wie, że to 4x4 ? Czy ja to źle interpretuje ? Niestety próba zmiany wartości na 2 za pomocą OBD11 lub VCDS (po podaniu loginu) nie udaje się. Wartość po prostu się nie zmienia. Podpowie ktoś jak się za to zabrać ? Z góry dziękuję.
  3. Jasne. No to nie ten przypadek Ale dzieki za odpowiedź.
  4. Dzięki za odpowiedź. Czy silnik rozgrzany czy nie wentylatory sięgają maksymalnie 4 stopnia jeśli chodzi o prędkość. Temperatura silnika nie ma znaczenia. Co do przycisku "Auto". On ma jedną diodę...
  5. Cześć. Auto Passat B6 09/10 CR Mam pytanie. Jestem po wymianie panelu klimatyzacji na panel z B7. Wszystko działa niby ok. Zagadkę mam tylko taką, że w trybie auto prędkość wentylatorów nigdy nie dochodzi do max. Nawet jak ręcznie zmienię temperaturę na Hi to prędkość wiatraków owszem zmienia się "w górę" ale nigdy nie dochodzi do maksymalnych obrotów. Zostaje jeszcze trzy stopnie w górę. Mogę tylko manualnie podkręcić. Jeśli rano odpalam samochód i jest chłodno to klima w trybie auto ciągle pracuje na trzecim stopniu. Czasem na drugim. Jeśli włączę przycisk Max AC to temperatura ustawia się na LO i wentylatory lecą na max (czyli przy chłodzeniu działa prawidłowo). Jeśli kliknę max grzanie na szybę to wiatraki lecą do poziomu 4 i tyle. Na skali zostaje jeszcze 3 pozycje w górę. Można to zmienić kodowaniem czy też ten typ tak ma i koniec ? Z góry dziękuję za info.
  6. Wolfe, poprawka zrobiona. Wszystko działa aż miło Zniknął błąd komunikacji z modułem. Zostały tylko dwa błędy "Ograniczenie działania z powodu braku komunikacji - U111100 Statycznie". Klimatyzacja też wchodzi w tryb auto od razu po uruchomieniu samochodu czego wcześniej nie robiła Serdeczne dzięki jeszcze raz. Nie wiem jak ja patrzyłem na schemat i widziałem dwie różne kostki - składam samokrytyke
  7. Oczywiście dam Jutro postaram się ogarnąć. Powiedz mi. PIN16 i PIN20 odpowiedzialne są za zasilanie tak ? Jeśli u mnie panel jako taki działa to zmiana tego zasilania na co będzie miała wpływ ? Z tego co czytałem na innym forum zmiana zasilania (PIN16 / PIN20) wiąże się z ogrzewaniem postojowym (webasto?). U mnie go nie ma. PS. A masz jakieś przemyślenia odnośnie punktu 5 z mojego postu ?
  8. No i teraz wszystko stało się jasne Wolfe, bardzo Ci dziękuję za cierpliwość i wskazówki.
  9. No to teraz się pogubiłem Piszesz, że Pin 16 od wtyczki i pin 20 od wiązki leżą luźno... Czyli ucięte i zaizolowane. Tak ? Na samym początku tak zrobiłem o czym pisałem na początku postu w takim układzie panel nie działał w ogóle. Kolega Matiz4 z kolei pisze inaczej, że przewód, który szedł na pin 16 ma zasilać zarówno pin 16 jak i pin 20. Czyli robimy mostek pomiędzy pinem 16, a pinem 20 odcinając jednocześnie pin 20 od strony wiązki samochodu. Piszesz też, że zmiana ta nic nie daje. Po co ją robić w takim razie ? Przepraszam, nie kwestionuje Twojej wiedzy. Po prostu chcę mieć pewność co i jak zanim znowu rozdłubię kable.
  10. Dzięki Matiz4. Spróbuję zrobić tak jak piszesz chociaż lutowanie na tych krótkich przewodach to nielada wyczyn Dużo mięsa mnie to już kosztowało Możesz tylko mi powiedzieć, co dokładnie da ta zmiana ?
  11. Możesz rozwinąć pytanie bo nie bardzo rozumiem Czyli jeśli dobrze rozumiem patrząc na schemat, który załączyłem wystarczy połączyć żółty przewód ? Reszta bez zmian ? Co ta zmiana dokładnie ma dać ? Tak jak napisałem obecnie panel jako taki działa oprócz kilku niedogodności. Przerobienie tego tak jak sugerujesz spowoduje zniknięcie błędu związanego z brakiem komunikacji ?
  12. Cześć Panowie. Sorki za odgrzewanie kotleta ale potrzebuję porady w temacie. Przeczytałem wątek i nadal nie do końca rozumiem jak sobie poradzić z moim problemem. Proszęo wyrozumiałość Auto: Passat B6 2.0 2009/10 CR Wymieniony panel klimatronika na 3AA907044AK z grzaną przednią szybą. Przed wymianą zrobiłem mod z kabelkami w/g schematu: Po tej modyfikacji panel w ogóle nie chciał się uruchomić więc wróciłem z instalacją do ori. Na oryginalnym układzie kabli panel się uruchomił i generalnie większość funkcji działa. Grzanie foteli działa, grzanie szyb działa, nawiewy też. Problemy mam takie: 1. Po uruchomienia auta Klimatronik nie chce sam wchodzić w tryb auto. Muszę sam kliknąć przycisk "auto". Na poprzednim panelu tryb "auto" odpalał sam z siebie. 3. Mam błąd z Centralnego Układu Elektronicznego - Sterownik układu Climatronic - Brak Sygnału / Komunikacji Po usunięciu błąd wraca. 4. Panel w większości sytuacji pamięta poziom grzania foteli ale czasem nie. Trochę taka loteria. 5. W starym panelu był przycisk ze strzałką do góry. Powodował on skierowanie strumienia powietrza na perforowaną część podszybia. To się chyba nazywa nawiew pośredni ? Nie chodzi o bruzdę przy samej szybie, z której leci powietrze bezpośrednią na nią tylko tą część, w której jest chyba czujnik temperatury/światła. Mam nadzieję, że zrozumiale opisałem W nowym panelu takiego przycisku nie ma. To oznacza, że teraz nie ma możliwości przekierowania tam strumienia powietrza ? To było fajne ponieważ latem można było zimne powietrze puścić właśnie tam i nie wiało bezpośrednio na twarz. Będę bardzo wdzięczny za sugestie jak sobie z tym poradzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności