Skocz do zawartości

Mattio

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TSI 210KM DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @lukas999w BCM: 3AA 937 087 J momentary swich masz w byte 29 bit 6
  2. Witam ponownie, czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł co mogę sprawdzić/zrobić. od ostatniego postu jestem w czarnej dolinie w temacie. Czytam różne opinie (na innych forach), że może modły w lampach, że BCM uszkodzony itd. Ale w ten sposób to pół przodu wymienię czy jest może ktoś, kogo polecacie z Warszawy kto ogarnia temat elektryki w grupie VAG, kto by mi pomógł odpłatnie?? bo jż desperacja mnie ogarnia
  3. problem w tym, że jak kupiłem to auto, to miało już lampy EU tyle, że model 26. wymieniłem lampy na model 23 i pobrałem wszystkie 3 moduły z tamtej lampy. Nie wiem czy ktoś wcześniej zrobił to samo co ja przy oryginalnych lampach... na szybko z google wygląda, że tak, końcówka F jakby dla USA. czy myślisz, że to może być przyczyną non-stop otwartych przesłon "długich"?
  4. Tak, błąd znika. kształt świateł jest Europejski (kontynentalny), czyli właściwy. Skąd zatem ten błąd?
  5. Witam ponownie forum, @Krawcol82 sprawdziłem forum Au, niestety nic nie znalazłem co do security access do 09 to kod 31347 jest Invalid, a gdy wchodzę w Adaptacje bez security to kanał 02 pusty z czego wynika błąd 5275648 - Left/Right Driving Switch-Over Active? pojawił się gdy odznaczyłem: W wersji EU bajt 3 - bit 0 ma być wyłączony, czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
  6. przeczytam na spokojnie, dzięki. Od jutra rana do 24-09 będę bez dostępu do auta i netu sprawdzę Twoje podpowiedzi po powrocie i się odezwę czy sukces czy nic. z dotychczasową pomoc dzięki. Gdyby ktoś wpadł na genialny pomysł co dalej będę wdzięczny ? tymczasem pozdrawiam pomocnych.
  7. Witam ponownie, @nTomek poprawiłem kodowanie wg Twoich uwag, czyi Bajt 3 bit 0 wyłączony, lampy wariant 0, oraz bajt 6 = wartość 02. wygenerowały się następujące błędy: @Krawcol82 Bajt 11 bit 3 odznaczony, brak zmian... -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Xenon Range Labels: None Control Module Part Number: 5M0 907 357 F HW: 7L6 907 357 C Component and/or Version: AFS-ECU H04 0111 Software Coding: 071200000B000200 Work Shop Code: WSC 55461 002 10485 ASAM Dataset: EV_HeadlRegulVWAFSPt 002016 (VW46) VCID: 377735059656A51 2 Faults Found: 5275220 - Headlight C107E 54 [137] - Missing Calibration / Basic Setting MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 180 Mileage: 94893 km Date: 2064.14.23 Time: 15:44:41 5275648 - Left/Right Driving Switch-Over Active C1080 00 [009] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 180 Mileage: 94893 km Date: 2064.14.23 Time: 15:44:40 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- nie potrafię zrobić adaptacji bo mój VCDS 11.11 ma puste okna wyboru nie zmienia to jednak faktu, że po włączeniu pozycyjnych, mijania dalej od razu otwiera się przesłona długich. jakieś sugestie co mogę zrobić dalej? PS czy widzieliście ostatnie screeny z pliku word gdzie z bloków mierzalnych grupa 40 BCM wychodzi, że BCM wysyła sygnał zasilania na przesłony od razu po włączeniu pozycyjnych? czy to może być kodowanie BCMu czy Xenon range?
  8. ok, dziękuję za wskazówki. Jutro po południu zasiadam do tematu. dam znać jak efekty. info o VCDS przyjąłem do siebie i wymienię ? przyznam, że ostani VAG jaki miałm to A3 8P 5 lat temu, trochę zardzewiałem.
  9. tak, manetka miękka. wrzucę kodowanie ale najwcześniej jutro. Dziś już nie dam rady. ale gdyby DLA było oznaczone na tak, to powinny wychodzić błędy braku komunikacja z kamerą na podszybiu itd. prawda? dziękuję za dotychczasową pomoc
  10. zmieniłem kodowanie. dało to tyle że: 1. dalej każde zasilenie (pozycyjne, mijania, manetka od długich) lampy wiązało się z otwarciem przesłony długich (nawet przy nie włączonym żarniku Xenon 2. przestały działać DRL na pozycji "Auto" + nie włączał świateł w garażu na "Auto", po odhaczeniu Byte 26 bit 3 "DRL only active with ADL, na pozycji "auto" nic, na "0" zapala DRL oraz otwiera przesłone długich (słychać klik)... wróciłem do ustawień z pliku. jakieś pomysły?
  11. podaje kodowanie BCMa byte po byte oraz modułu zasięgu. ciekawostką jest odczyt z bloków mierzalnych BCMa grupa 40 gdzie przesłona aktywuje się w lampach nawet po włączeniu pozycyjnych, niezależnie od tego czy sama przesłona jest podłączona czy nie (żeby móc jeździć w nocy i nie razić innych wypiąłem wtyczkę od zasilania przesłony). screen na końcu pliku z kodowaniem BCMa temat pozostaje dla mnie zagadką... vw cc 2013 bcm.docx vw cc 2013 xenon range.docx
  12. Masz racje, przepraszam napisałem jak amator, wieczorem wkleję kodowanie BCM i modułu zasięgu. dzięki.
  13. tak, kodowanie BCMa sprawdone kilkukrotnie. Zresztą z modułu BCM wychodzi sygnał "+" po pociągnięciu manetki od świateł drogowych..
  14. proszę o pomoc, mam nietypowy problem, tzn. nie napotkałem na taki na tym forum. Jeśli jest to z góry przepraszam i proszę o przeniesienie. VW CC (po lift) z 2013 roku, reflektory pełen LED + biXenon. Auto z USA ale po kodowaniu na EU, tył działa ok, lampy przerobione. Z przodu zamontowane były reflektory o symbolu L / R 26, jak udało mi się ustalić to te z "dynamiczną" przesłoną świateł drogowych - sterowanej silnikiem krokowym, a nie zero-jedynkowo (otwórz/zamknij). Te lampy (model 26) przeznaczone są do aut z kamerą line assist oraz asystentem świateł drogowych - mój CC nie posiada tej funkcji. W lampach wszystko działa ok (LEDy, AFS, kierunki, doświetlanie) tylko BRAK świateł drogowych. tzn po pociągnięciu za manetkę od długich nie dzieję się nic poza zapaleniem niebieskiej kontrolki na desce. udało mi się ustalić, że do tego modelu powinny być lampy o symbolu 23 i takie nabyłem. Przełożyłem moduły (3 szt) z lamp o symbolu 26 i tak: wszystko działa tak samo, tylko teraz mam drogowe cały czas! tzn już po zapaleniu świateł pozycyjnych słychać "klik" przesłony świateł drogowych - bez zapalenia żarnika. po włączeniu Xenonu oczywiście palą się drogowe. nawet ocja comming/laving home od razu włącza długie. pierwsza myśl to, że jeden z modułów ze "starej" lampy nie jest kompatybilny z nową, ale nie wiem który? będę MEGA zobowiązany za pomoc fachowców od czego zacząć sprawdzanie. lampy wcześniej posiadane to 3c8 941 033 (lewa) lampy obecni posiadane to 3c8 941 752Q (prawa) moduł 1 (przetwornica): 8K0 941 597 E moduł 2 (metalowy) 4G0 907 697 J moduł 3 (plastikowy) 1T0 941 329 A PS dodam, że kodowanie bite 18 było zmieniane na USA oraz z powrotem EU - nic nie wpływa na światła z przodu.
  15. Otwórz bagażnik zdejmij zaślepkę w tapicerce na wysokości lampy znajdź białą plastikową śrubę (motylek) wykręć stojąc na przeciwko lampy wysuń ją do siebie. żarówka od kierunku znajduje się na dole lampy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności