Skocz do zawartości

Bulee23

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak wspominałem moj elektronik, którego uważałem z eksperta nie podołał naprawie modułu życząc mi szczescia w poszukiwaniach kogos kto będzie w stanie go naprawić... Po udanej naprawie swojego modułu kolega @ryger podjął wyzwanie . Pomimo tego, że mój moduł był w naprawdę złym stanie i nawet kilka kondensatorow odpadło od sniedzi, udało sie i po jego naprawie moduł smiga jak nowy.
  2. Rozebralem modul i rzeczywiscie byl caly zasniedzialy. Niestety po przeczyszczeniu nadal nie działał więc oddałem go do elektronika. Po analizie i próbie naprawy niestety dostałem info, że stan jest agonalny i zabardzo nie da sie nic z tym zrobic... Dziękuję @ryger, Pozostaje wymiana modułu na sprawny, dlatego ponawiam pytania odnośnie wersji modułu. Moj to 3AA907273D H09 0010 z 21/01/12, ktory pokazuje cisnienie w kazdym kole miedzy zegarami oraz umozliwia wybor rozmiarow opon. Niestety na chwile obecna nie znalazlem identycznego modulu, dlatego jestem ciekawy czy inne wersje rowniez beda pasowaly bez kodowania.
  3. Podłączam sie pod temat. U mnie podczas skręcania przy małych prędkościach/ w miejscu slychać szuranie jakby odgłos opon dlatego na początku myślałem, ze to opony hałasują. Niestety podczas wolnej jazdy również na miękkim podłożu słychac to tak samo, a tu opony nie maja zabardzo prawa wydawać takiego dźwięku. Dodam, że oprócz dzwięku nie ma innych objawów oraz gość na przeglądzie, ktory niedawno robilem nic nie wykrył. Ma ktoś pomysł co to może być?
  4. Cześć, Od mojego ostatniego posta 'samo' sie naprawiło i teraz problem powrócił ponownie. Lampka świeci caly czas od 2 tygodni. Ponownie stawiam na moduł lub wiązkę. Moduł po odłączeniu wygląda ok. @ryger rozbierałes sam moduł i w środku była sniedz? Ma ktoś może schemat instalacji by móc sprawdzić przewody? Ewentualnie gdzie jest ten moduł wpięty to sprawdziłbym ciągłość miernikiem po obu stronach. Mam modul 3AA907273D H09 0010 z 21/01/12. Czy moduł na podmiankę musi mieć identyczne oznaczenia czy np z końcówką F lub H również by pasował bez kodowania. Jest może ktoś z kujawsko pomorskiego, kto ewentualnie by mógł użyczyć działającego modułu do sprawdzenia? Będę wdzięczny za wskazówki, gdyż irytujaca jest ta świecąca lampka Z góry dzięki.
  5. Witajcie, Mam nastepujacy problem z TPMS. Mam B7 highline z fabrycznym systemem TPMS high pokazujacym cisnienie w kazdym z kol na wyswietlaczu miedzy zegarami. Do wczoraj wszystko dzialalo i podczas jazdy zaczela migac kontrolka od TPMS i tak pojawiala sie i znikala. Zauwazylem, ze w momencie jak sie swiecila znikal obrazek samochodu pokazujacy cisnienie na FIS. Po paru km przestalo dzialac zupelnie i teraz kontrolka ciagle swieci i zniknely wszystkie opcje do tyczace TPMS z menu. Na oko wyglada jakby modul sie rozlaczal/padal i wkoncu padl. Nistety nie mam dostepu do VCDS by sprawdzic czy jest komunikacja z modulem. Bede wdzieczny za rade, w ktorym miejscu posprawdzac kable, gdyz moze cos sie przetarlo. Z gory dziekuje i pozdrawiam
  6. Witam szanownych Forumowiczow: Mam nastepujacy problem z RNS510. Kilka dni temu po uruchomieniu auta RNS odpalil sie ze skorka jak na zdjeciu w zalaczniku (biale przyciski, czerwone ramki). Razem z tym przestaly dzialac przyciski nastepny/poprzedni (lewo/prawo) na kierownicy. Przyciski glosniej/ciszej nadal dzialaja. Znalazlem post Albercika o zmianie skorki poprzez VCDS link od posta niestety nie posiadam kabla i chcialbym zapytac, czy moze ktos spotkal sie z podobnym problemem i udalo sie to rozwiazac bez podpinania + dochodzi problem z przyciskami na kierownicy. Resetowalem juz do ustawien fabrycznych z poziomu menu oraz soft reset przy pomocy 3 przyciskow, ale nic to nie zmienilo. Do tej pory byla skorka priemium jak w poscie Albercika link Bede wdzieczny za porady. Pozdrawiam
  7. Oddalem dzisiaj modul do elektronika, ktory stwierdzil, ze bez problemu zrobi... Czekam na rezultat i dam znac.
  8. Dziekuje Panowie, w tygodniu odwiedze elektronika samochodowego i zobaczymy co da sie z tym zrobic.
  9. Dziekuje w weekend zabiore sie za rozbieranie...
  10. Witam, Przejrzalem wszystkie wątki dotyczace kamery cofania, lecz niestety nie znalazlem rozwiazania mojego problemu. Jezeli cos przegapilem przepraszam. Mam fabrycznie zainstalowaną kamerę cofania high z RNS510 w B7 kombi i przestała ona działac (wcześniej działała bez problemu). Po wbiciu wstecznego pojawia sie tylko wizualizacja parktronic, ktory dziala. Sprawdzilem multimetrem i kamera nie ma zasilania po wbiciu wstecznego. Od kamery przewody z sygnalem ida z klapy w prawy peszel natomiast zasilanie idzie w lewy peszel. Niestety instrukcje, ktore tutaj znalazlem dotycza glownie dolozenia kamery cofania i pociagniecia zasilania z RNS510 prawa strona razem z sygnalem do modulu w bagazniku po prawej stronie. Wedlug schematu elektrycznego zasilanie kamery powinno isc z modulu. Niestety nie udało mi się jeszcze zdemontować boku bagaznika by dostac się do modułu (cos to u mnie ciasno wszystko siedzi) stad pytanie do czego podlaczony jest przewod zasilania idacy od kamery do lewej strony (sprwadzilem przewody w przegubie klapy i jest ok)? Jak to jest podlaczone w oryginale i dlaczego zostalo pociagniete dwiema stronami z klapy? Z gory dziekuje za odpowiedz oraz sugestie jak zabrac sie do problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności