![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
jaco06
-
Liczba zawartości
38 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
jacek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
dąbrowa górnicza
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
witam. padł czujnik połozenia wałka a mianowicie zdazało się że na ciepłym nie chciał odpalać musiałem troche pokrecić i załapał. wymieniłem czujnik na nowy firmy delphi przy okazji rozrząd . kąt wyprzedzenia ustawiony na +2,6 pali jeżdzi ale zdarza się że podczas jazdy zgasnie. po czym pali od dotknięcia i jedzie dalej. znajomy mechanik powiedział że wina czujnika musi być tylko oryginalny ponieważ żaden zamiennik nie będzie chodził. Co o tym sądzicie ? Czy ktoś to przerabiał?
-
jaco06 obserwuje zawartość → Wymiana instalacji elektrycznej b7
-
Witam. Znajomy ma dosyć duży problem z passatem b7 . Wymienił całą wiązkę elektryczną która zapaliła się pod konsolą po stronie kierowcy. Uszkodzeniu uległy również zegary ( zostały wymienione). Podłączył dzisiaj akumulator i tylko działają światła (drogowe, długie,dzienne i awaryjne) Złącze diagnostyczne nieczynne. Może jest tutaj jakiś fachowiec który podpowie jak się za to zabrać, podejmie się naprawy lub zna taką osobę. W razie czego również proszę o info na priv
-
Klapki wirowe wydłubane z kolektora otwór po ośce klapek zaślepiony. Nie wywala żadnych błędów. Samochód przegoniłem po trasie 400km. I dymienie ustało. Przy pełnym bucie żadnego dymku w lusterku wstecznym nie widać. Dziwne że w jedną stronę jeszcze puszczał dyma a w drodze powrotnej już nic.
-
witam. wracam do tematu. pobawiłem się kątem synchronizacji i wydawało mi się że dymienie ustało lecz nic z tego. dzisiaj postanowiłem zbadać szczelność układu dolotowego. dmuchałem kompresorem w układ dolotowy ciśnienie około 3 bar i usłyszałem duże syczenie z kolektora ssącego z okolicy ośki klapek wirowych od strony sterownia. może to powodować czarne dymienie? nie byłem w stanie określić dokładnego miejsca nieszczelności ale wydaje mi się że to z ośki klapek.
-
diesel Silnik cbab pęknięty wał korbowy
jaco06 odpowiedział akoziatek1 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A czy nie lepiej kupić 2 motor -
ok.ustawiłem synchronizację z +2.9 na -2.9 i nie odczułem żadnej zmiany oprócz tego że spalanie skoczyło około 0.5 do 1 litra w górę wydaje mi się nawet że ma mniejszą moc w zakresie od 1000 do 1500 obrotów . pali od tyknięcia cicho pracuje dalej dymi przy pełnym bucie
-
Norma w tym motorze jest od -6 do +6. I na postoju nie dymi bardzo ładnie odpala i pracuje ale w sobotę postaram się zmienić na lekki -. Jakim momentem dokręcamy śrubki na kołach wałków rozrządu.
-
podpiąłem vcds i kąt synchronizacji mam +2.7 może to być przyczyną kopcenia przy depnięciu w podłogę?
-
Po podłączeniu kabla pod USB interfejs świeci na zielono mimo że nie jest podłączony do gniazda OBD2. Świeci cały czas. Czy tak się powinny zachowywać diody? Wydaje mi się że gdy jest podłączony do USB to powinien świecić na czerwono a po podłączeniu do OBD2 na zielono.
-
witam. kupiem interfejs chinola HEX-V2 . program vcds 18.2.1 . program zainstalowany pomyślnie interfejs widzi ale po podłączeniu do samochodu wyskakuje komunikat interfejs wykryto. stan- nie podłączony do samochodu. raz udało mi się połączyć ale podczas diagnozy łączność była przerywana. postanowiłem wyłączyć program i podłączyć wszystko jeszcze raz ale nie udało mi się już nawiązać łączności ze sterownikiem samochodu. czyżbym robił coś nie tak czy interfejs jest zrąbany?
-
Dezaktywacja tylnej wycieraczki- bieg wsteczny
jaco06 odpowiedział Whiro → na temat → Diagnostyka - VAG
Czy w B6 dokonam dezaktywacji wycieczki w ten sam sposób? -
ok. dzięki za odpowiedz.
-
A więc tak. Byłem u magików od czipowania. Gościu podpiął kompa i stwierdził że nie ma żadnych błędów.powiedzial że niektóre warsztaty źle usuwają DPF chyba chodziło mu o zły soft po wycince DPF który blokuje błędy i wyświetla zera . Powiedział że musi wgrać nowego softa po wycince DPF następnie hamownia i nowa mapa w celu uzyskania większej mocy.zastanawia mnie tylko jedno dlaczego nie sprawdził podstaw związanych z turbiną i pompkami. Moje pytanko jest następujące czy ma to sens to co mówił czy próbuje mnie naciągnąć
-
czip był robiony na starym silniku było już chyba coś nie tak ponieważ gościu mówił że nie może więcej z niego wykrzesać na serii miał 168 i 370nm. na starym miałem również kłopoty z odpaleniem gdy postał chwilę. odpalał dopiero za drugim razem natomiast teraz pali od dotknięcia. po wymianie pompowtryski zostały zamontowane na nowych zestawach naprawczych, wyczyszczony egr. ile taki motor bez dpf powinien wypluć po czipie
-
Zapomniałem napisać że jest zmienionym program na 183 konie i 430 Nm.