Skocz do zawartości

orzel021

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Zapożyczone z innego forum ale odpowiedź na twoje pytanie znajduje sie na końcu pierwszego postu. https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=549987
  2. Komunikat na fis'e o cisnieniu oleju ogarniety, co do przeklaman predkosciomierzu i liczniku dziennych kilometrow to wyszlo ,ze z domu do pracy mam 3,2 km a teraz na liczniku passatowskim pokazuje 2,7 km ,co do kontrolki ASR (wykrzyknik w trojkacie otoczony strzalka- zoltego koloru) to moze podac mase na pin licznika od tej kontrolki?. Co do reszty wsadu zastanawiam sie nad przekopiowaniem tylko czesci eepromu z GX'a do eepromu 3B0 w celu zrobienia tzw. hybrydy. Potrzebowal bym opis struktury eepromu licznikow z IMMO3 najlepiej z nowa struktura. Na forum audi znalazlem opis struktury licznikow 919 bez CAN IMMO2: https://www.a3-club.net/forum/showthread.php?105603-Liczniki-XXX-919-XXX-Struktura-Eepromu Moze sie komus przyda ? a moze ktos znalazl cos podobnego dla locznikow 920 z IMMO3 lub jest w stanie napisac adresy oraz komurki i opisac za co sa one odpowiedzialne.
  3. Zapomnialem dodac ze nie mam ASR czy tez EPC 4. Na fisie info o czujniku cisnienia oleju (chyba ten w misce olejowej) w ktory moje auto nie jest wyposarzone Bede wczieczny jak bych zechcial poswiecic swoj czas?
  4. Wyrwalem sie na pol godzinki do domu wsadzilem passatowski licznik zaladowalem mu originalny wsad i prosze ? w vagu licznik przyjal swoj PIN (widoczny w eeprogramerze) nastepnie przypisanie kluczy kontrolka IMMO zgasla autko odpala nawet wrucilem na tym liczniku do pracy. Co zauwarzylem: 1.Przeklamanie licznika o jakies 20-30 km/h 2. Kontrolka żolta ASR (chyba) sie pali. 3. Poziom paliwa zanirzony. A czy jest mozliwosc zaadaptowania tego wsadu do golfa? (Pewnie jest to bardzej zmudna robota ja tylko podmianka wsadu na ten z GX'a ? I teraz nie wiem co robic ? A oto i przypisany wsad: 3B0920849C klucze przyuczone i przebieg reszta stock.BIN
  5. Tez myslalem o tym zeby orginalny wsad passatowski sprubowac zaadaptowac do golfa? sprubuje wieczorkiem zrobic tak jak napisales? A czy jak by adaptacja immo przeszla na passatowskim wsadzie to dalo by rade zrobic zeby ta temperatura zadzilala???
  6. Niestety ?, jeszcze wczoraj podpielem licznik z passata zrobilem flash eeprogramerem po zaladowaniu 100% wsadu kontrolka IMMO zgasla ale po wylaczeniu i wlaczeniu zaplonu zapalila sie ponownie, nie pomoglo odlaczenie na chwile klemy (oprucz tego krzaki na przebiegu), autkiem nie mozna jezdzic Immo trzyma jak przerosnieta prostata?. Na razie wrucilem do licznika 1J0920 (wpielem go spowrotem bez konicznosci adaptowania czego kolwiek i na razie bede tak pomykal zeby byla mozliwosc poprawy/edycji wsadu) ? A takie moje zapytanie: Dlaczego po niby odpowiedniej edycji eepromu nie mozna sie zalogowac do zegarow za pomoca pinu- zeby odblokowac IMMO (po wpisaniu pinu w vagu zrywa polaczenie na przebiegu pisze "FAIL" a w wagu "login lost due dropet session"). Gdyby licznik przyjal PIN mial bym problem rozwiazany ? Puzniej zerkne na oba wczorajsze wsady moze cos wypatrze ?
  7. Jest i świeżo zaadaptowany i zgrany wsad, a licznik siedzi ciągle w aucie ? 1J0920842B VDO zaadaptoany.BIN
  8. Teraz juz wiem? (czyli za każdym razem gdy programowane sa klucze/immobilajzer jest im nadawany inny niezalezny/przypadkowy "kod" ktory po kazdym programowaniu zmienia sie w eepromie licznika?) I tak tez zrobimy miedzy 18sta a 19sta wrzuce wsad i licznika nie wyciagam?
  9. Ok no to juz cos nowego? Moze opisze jak przebiegla u mnie ta ostatnia podmiana: Na codzien jezdrze z licznikiem 1J0919 (orginalny). Jakis czas temu kupilem licznik 1J0920 immo2 (padniety fis; eeprom edytowalem tak aby IMMOID i PIN byl zgodny z zegarami 1J0919- logowanie i kodowanie przebiega bez problemu) - na codzien nie mam go wsadzonego w aucie zostal kupony jako testowy. Ostatnio zakupilem 3B0920849C ktory jak pisalem wczesniej che zaadaptowac do MK IV Procedura wyciagniecia eepromow ktore wyslalem na forum w posci #4031: 1. 1j0919 na nim przjechalem do domu. 2. Zmienilem licznik 1j0919 na 1j0920 nastepnie logowanie, adaptacja, przypisanie kluczy. Odpalilem autko pochodzilo chwilke na wolnych wszystko ok. Nastepnie wyciagnelem eeprom nazwalem go "1j0920842 zaadaptowany 210kkm 01635" i podeslalem na forum. 3. Nastepnie wsadzilem zpowrotem licznik 1j0919 i procedura, logowania, przypisania by rano do roboty pojechac. 4. Po otrzymaniu wsadu przyszykowanego przez kolege tauka wieczorkiem zrobilem tak Wyciaglem 1j0919 zmienilem na 1j0920 ponowna procedura, logowania, przypisania. Immo kontrolka zgasla, zmiana na licznik 3B0 wgranie eepromu otrzymanego od tauka odlaczenie klemy. I immo sie swiecilo Wiec nie powinienem tak jak to robilem ze w trakcie edycji eepromu wracac do licznika 1j0919, puzniej adaptowac licznik 1j0920 i nastepnie podpinac licznik 3B0 z wgranym wsadem sprzed ostatniej adaptacji, tylko jak juz to jezdzic na liczniku 1j0920 w trakcie edytowania epromu z GX'a i bezposrednio po obrobieniu eepromu zastapic licznik 1j0920 licznikiem 3B0 z wgranym edytowanym wsadem ( trakcie wymiany/podmiany licznikow nie moze byc przeprowadzana zadna adaptacja/przypisywanie kluczy- dobrze zrozumialem?) To czyli co przypisanie kluczy nawet tych samych w tym samym liczniku sa przypisywane inne wartosci w eepromie - na to wychodzi?
  10. A moze problem z zalogowaniem sie do zegarow IMMO3 czy tez wgranie samego zmodyfikowanego wsadu nie wystarczy jesli w autku sterownik silnika jest z czesciowym CAN (038 906 018AE - nieprogramowalny przez obd ale obrotomierz w zegarach 1j0920842 IMMO2 dzialal poprawnie i nie ciaglem zadnych przewodow). ??? Nie wiem juz co mysjec i co zrbic by rozwiazac ten problem?
  11. Wiec ja chyba mam to szczescie miec jeden z tych licznikow ktore nie chca chulac ?. Zaladowalem otrzymany wsad do passatowskiego licznika (oczywiscie po uprzednim zaadaptowaniy i zakodowaniu licznika immo2 z can) i ? to samo co w przypadku wsadu edytowanego przeze mnie niby wszystko ok ,a IMMO mruga, do licznika nie mozna sie zalogowac ??? Chyba bede mial licznik 3B0920849C do sprzedania lub zamany na 3B0920849A ,tylko te widzialem tez wparu wersjach : przd 2004 na naklejce jest V3 i pod numerem softu jest wbite 10.20 tak jak w tym przypadku zdjecia numer 1 Po 2004 cyferki przy V to 4 lub 7 a pod numerem softu jest wbite10.40 w przpadku licznika V4 i 10.50 w przypadku licznika V7 zdjecia nr. 2 i 3 Ostatni zdjecie przedstawia naklejke z mojego passatowskiego licznika (Wiem ze pisrwsze 3 zdjecia przedstawiaja liczniki 3b0920949a czyli angola ale to to samo co 3b0929849a) Chcac kupic kolejny licznik ??? bespieczniej dla mnie bedzie chyba kupic 3b0920949a ten przed 2003 z numerkiem 10.20 czyli V3 (mysle o angolu bo euro tarczki mam a zawsze jakies 5dych w kiermanie zostanie? ) Moze ktos ma jakies inne lepciejsze rozwiazanie? Albo dzialajacy licznik ktory by podeszedl do mojego auta Pozdrawiam
  12. Tak jest dokladnie. Wielkie dzieki??? wieczorkiem bede prubowal i dam znac co i jak. Odpala na 100% wczoraj jeszcze sprawdzalem wszysko przed zgraniem z niego eepromu. Wielkie dzieki ??? popoludniu/wieczorkiem wrzuce mowy wsadzik i napisze co i jak jeszcze raz dzieki
  13. Witam ? Potrzebuję pomocy posiadam golfa mk4 i chciałem włożyć do niego licznik z passata i posiłkowałem się tym tematem ( z resztą nie pierwszy raz) . Do rzeczy: W golfie oryginalnie siedział licznik 1J0919861B IMMO2 bez CAN , następnie wymieniłem go na licznik 1J0920842B IMMO2 z CAN (zmieniłem we wsadzie immoID i PIN na ten z oryginalnych zegarów według informacji z forum) przeprowadziłem adaptacje i przypisanie kluczy (licznik działał jak powinien bez problemu można było się w vagu zalogować starym pinem immo id takie jak w liczniku bez can). Następnie przyszedł czas na upgrade na licznik z passata 3B0920849C (to samo co licznik 3B0920849A tylko młodszy) z wsadem 1j0920846GX, ale nie mogę przebrnąć przez edycję wsadu niby wszystko jest zrobione jak w opisie w forum i w vagu wszystko się zgadza jak i w eeprogramerze ale nie moge sie zalogować do zegarów Czy mógłby ktoś zerknąć na wsady i podpowiedzieć co robie źle, ewentualnie poprawić; będe wdziczny ? 1 plik licznik golf immo2 z can (z niego brałem dane wg. opisu z forum) 2 plik wsad golf r32 immo3 z nową strukturą wsadu (ten który edytowałem do zegarów z passata) 3 plik wsad golf r32 immo3 z nową strukturą wsadu (wersja przed edycją - taką pobrałem z netu) 4 plik licznik golf immo2 bez can (orginalny licznik- z niego wcześniej poszedł IMMOID i PIN do licznika IMMO2 z CAN) 5 plik licznik passat (orginalny wsad - z tym wsadem przyjechał do mnie licznik) Pozdrawaim:-) 1j0920842 zaadaptowany 210kkm 01635.bin 1J0920846GX_ZAADAPTOWANY wg licznika immo2.bin 1J0920846GX_KOMBI_WEGFAHRSP_VDO_V04_XXXXXXXXXXXXXXXXX_____VWZ7Z0B6235392_.bin 1J0919861B A4-KOMBIINSTR. VDO V01.BIN 3B0920849C KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04.BIN
  14. Wielkie dzieki za zainteresowanie, odpowiedzi oraz poświęcony czas w mojej sprawie. Szkoda ze nie da rady tak zrobić - faktycznie jak przepisywalem KODIMMO ze starego do nowego to jak tylko przepisalem liczby hex to KODIMMO byl inny jak w starym (przynajmniej początek skladający się głównie z liter, cyfry sie zgadzały), aby KODIMMO byl ten sam na jednym i na drugim liczniku musialem początek pozostawić z nowego a ze starego przepisac liczby hex odpowiedzialne za cyfry w kodzie [VWZ7Z0X-to musialo pozostac z wersji z CAN, 2144027-a to juz zostalo przepisane ze starego]. No ale mniejsza z tym, wspomnialem o tym bo to właśnie zauwarzylem podczas edycji wsadu i zapewne to jest przyczyna dla czego edycja eepromu w przypadku BEZCAN ==> ZCAN nie przynosi efektu [jakaś cześciowo inny system zapisu] POZDRAWIAM?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności