Skocz do zawartości

Thunderx

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Thunderx

  • Urodziny 10.07.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radom

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam U mnie silnik AVF jest ciekawy objaw a mianowicie silnik nagrzewa się od jakiś 75-80 stopni. Wskazowka ostatnio nie stoi w pionie. Niedawno stwierdziłem ubytek płyu chłodzącego o czym poinformowała mnie lampka. Ponieważ nie miałem wody dolalem kupiony kocentrat bez rozcieńczania. Od tamtego momentu nie jestem w stanie nagrzać silnika do rzeczonych 90 stopni. Przeczytałem w książce do Passata (po fakcie), że nie wolno jest dolewać samego koncentratu G12 bo wywołuje to błędne wskazania czujnika i może powodować nie osiąganie optymalnych warunków pracy. Zauważyłem też że skoczyło mi spalanie i to prawie o litr. Tak jakby silnik nie rozgrzewał się do nominalnej temperatury pracy i był ciągle na ssaniu. Uprzejmie proszę podpowiedzcie czy mieliście jakieś takie podobne objawy. Aha dodam, że temperatura mi nie skacze osiąga swoje 75 stopni i za cholere nie chce iść dalej. Czy wymienić termostat czy może czujniki trzeba wymienić a może wystarczy wszystko przepłukać jakimś środkiem do czyszczenia chłodnic i zalać od nowa płynem(jeżeli tak to jakim??). W międzyczasie wykonałem drobny zabieg a mianowicie odlałem trochę płynu ze zbiornika wyrównawczego i zastąpiłem woda destylowaną, żeby zmniejszyć stężenie. Jednak to nic nie pomogło. Czekam na Wasze podpowiedzi Pozdrawiam Wojtek
  2. Witam czy może ktoś z forumowiczów zgłęiał sprawę wymiany samych mikrowyłaczników? Może ktoś z Was ogarną temat i wiadomo gdzie można coś takiego kupić lub jakiś zamiennik. U mnie styki mikrowyłącznika skleiły się i trzeba będzie je wymienić, a nie chciałbym wkładać jakiegoś zamka ze szrotu bo też nie wiadomo jak długo pociągnie. Czekam na Wasze podpowiedzi Pozdrawiam
  3. WitamWłaśnie wróciłem z dalekiej podrozy i mogę się podzielić tym co jest napisane.Plaszany uchwyt nie wystarcza trzeba dorobic mocowania ja zrobiłem dodatkowe płaskowniki o dokręciłem je z jednej strony do nowego, wyminenionego blaszanego wspornika a z drugiej do ramki od góry. Dzięki za infodmację odnośnie wymiany ramki Climatronic odrazu pomogłowszystko pasowało jak najlepiej. Przyznam że kosztowało mnie to trochę nerwów ale pewnie zrobiłbym to jeszcze raz Jeszze raz dziękuję pogromcy za podpowiedź i pomoc Pozdrawiam THX
  4. Witam Czy może ktoś zrobił juz taką modernizację w swoim samochodzie. Ja włąśnie jestem w trakcie i mam kilka pytań, które chętnie zadam. 1.W ramce 2 din na górze znajdują siędwa otwory, których za nic nie mogę przypasować A chyba przydałoby się je wykorzystać i przykręcić jakieś wkręty przez te otwory. 2. kupiłem w serwisie VW ten blaszany uchwyt. Czy stary uscwyt można wywalić czy one dwa muszą ze sobą współpracować? 3. Rozumiem, że po wycięciu gniazd pod wyłączniki piłką same wyłączniki trzymają się na ramcezewnętrznej 4 Climatronic, który przełożyłem z góry nadół nie jest w tej samej płąszczyźnie co ramka tylko jest delikatnie pochylony tak, że dołem jest wypchnięty a górą bardziej schowany. Czy może ktoś przesłać jakieś zdjęcia jakt to wygląda w orginalnym rozwiązaniu> To narazie wszystko co przychodzi mi do głowy Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką okazaną pomoc Wojtek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności