Skocz do zawartości

autoholikowytrol

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.0 16V 150KM (ABF)
  • Rok produkcji
    1994

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak byś mi podesłał te schematy to byłbym wdzięczny bo na to forum nie mogę sie zarejestrowac.... [email protected]. z góry dzieki. (sterownik pod tylną kanapą
  2. Problem rozwiązany... Okazało się że obudowa cewski wn była pęknięta i dostawała się wilgoć
  3. Witam. Przeszukałem chyba całe forum i nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie. Nie działa mi abs kontrolka się świeci polski vag nie łączy sie z abs. tzn. łączy się ale pokazuje jakieś cyrki i po sekundzie rozłącza się i za chwile znowu próbuje się połączyć i tak w kółko.... ABS ze sterownikiem pod tylnym siedzeniem , pompa ate z wyjściami na bok. Pompę abs podmieniałem ze szrotu niby sprawną. Na mój rozum nawet jak pompa abs była by uszkodzona to komputer powinien się połączyć chociaż ze sterownikiem..... mógłbym prosić o jakieś schematy albo chociaż opis pinów w sterowniku co ma być na jakim pinie. ogólnie mechaniką i elektryką się zajmuje po godzinach wiedz chyba jakieś tam pojęcie mam... może nie duże ale jakieś tam jest.... z góry dziekuje i pozdrawiam.
  4. WITAM. Mam problem z moim passatem.... jak postoi to odpala co prawda nie ma podwyższonych obrotów ale chodzi trzyma cały czas ok 900 obr/min. jak go zgasze i chce odpalić ponownie kręci ale zalewa sie paliwem.... jak wyjmę podczas rozruchu przekaźnik od pompki to zapali i jak szybko włożę przekaźnik to chodzi..... Mam również wrażenie że do tych 150 km trochę mu brak.... silnik zdrowy.... Na moje oko to jakiś problem z elektryką.... co odpowiada za dawkę paliwa???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności